Újabb titok a múltból...

171 6 4
                                    

"-Bejöhetek?- kérdezte....."  Peti.

- Persze gyere csak. 

- Lehet egy kérdésem?- kérdezi.

-Persze. Mond csak.

-Valami rosszat szóltunk Miloval a konyhába?

-Nem, de ha nem gáz akkor nem szeretnék még róla beszélni...- válaszoltam neki.

- Nem gáz, sőt én sajnálom hogy rákérdeztem. Érzem, hogy ez egy érzékeny téma számodra. Ha úgy érzed beszélnél róla én állok rendelkezésedre.- mondta.

-Köszönöm Peti.- mondtam, majd megöleltem.- Manu megjöhetett már?

- Őszintén fogalmam sincs, de mivel Milo még nem jött fel gondolom van társasága, szóval valaki van lent vele. Gyere nézzük meg.

Petivel elindultunk le, és már lépcsőkön sétálva lehetett hallani, hogy Milon kívül még körülbelül 3 ember van. Ahogy leértünk Peti előre ment és köszöntötte a többieket. Én egyből a konyhába mentem, de arra nem számítottam, hogy kivel fogok ott találkozni.

- Helloka- ment előre Peti.

-Szia...sztok- mentem utána, de akkor megakadtam egy kicsit.

-Zafi??? Te mit keresel itt?- vett észre Kevin...

-Itt lakok! De te mit keresel itt??

-Ti ismeritek egymást??- kérdezte Milo és Peti egyszerre.

-Sajnos igen...- válaszoltam nekik.

-Megtudhatjuk honnan? -kérdezték.

-Hát nem tudom... Én nem szívesen beszélek erről.. Inkább visszamennék a szobámba..- mondtam nekik.

- Még te futsz el a kérdések elől? Nem így ismertelek meg Zafira.- mondja Kevin.

-Én nem a kérdések elől futok, hanem előled te barom!

-Hoho nyugi van skacok.- mondja Peti.

-Tényleg tudni akarjátok honnan ismerjük egymást?- kérdezem a fiúkat.

-Én kíváncsi lennék, és szerintem már a fiúk is.- mondja Dani.

-Hát jó. Ez a barom másfél éven keresztül átbaszott, hogy szeret, majd szépen egy koncertjén meg is csalt.  Tessék már tudjátok.- mondtam nekik, majd felmentem inkább. 

*Fiúk szemszöge*

-NEM BASZTALLAK ÁT ZAFIRA TÉGED SOHA!- kiabál Kevin Zafira után.

-Mi a túró? Ez komoly?- kérdezi Milo, Peti és Dani egyszerre.

-Igen ez komoly.- mondja Manu.

-Figyu. Nem basztam át Zafirát soha. Aznap már alapból sokat veszekedtünk, és a koncerten sokat ittam, majd utána megtörtént, aztán elköltözött és nem láttam azóta. Viszont én már rég túl tettem magam rajta. Sőt ismerkedni is elkezdtem. Megbántam, hogy ez történt, de ennyi. Viszont azt is tudom, hogy már ő is túl lépett valamennyire rajtam.- mondja nekik Kevin.

-Ezt honnan tudod?- kérdezi Peti.

-Mert ha nem akkor kaptam volna már egy pofont is.- mondja kicsit nevetve Kevin

-De azért haragszik rád haver nagyon.- mondja Manu.

-Tudom, és tényleg sajnálom.- mondja Kevin.

-Skacok én megnézem Zafit.- mondja Dani és felindul.

*Zafira szemszöge*

Meg is hoztam a következő részt sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott.
Remélem tetszeni fog.
*Ne haragudjatok, de át kellett írnom a végét ugyanis így lesz teljes a folytatással, remélem tetszeni fog ez is.* 

❤️❤️

Mindig is szerettelek.... (T.Danny ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora