6. rész

70 3 0
                                    

Felkeltem! Csodás volt a tegnap! És hétvégeeee! Itt maradtam Sasukénál! Elmegyek körülnézni házban!

Jajj! Rosszul vagyok! Gyorsan futottam a wc-be, és kiadtam, a tegnapi étrendemet! És asszem az elmult 3 napot! Oh! NEM HASZNÁLTUNK ÓVSZERT! BASSZAMEG!

-Mi a baj?

-Semmi! Minden rendben!-kimentem.-Elmegyek egy patikába, mert elfelejtettem venni magamnak vitaminokat! Majd jövök!-adtam neki egy gyors csókot, és már el is húztam! Futottam a patikába venni vitamint, és terhességi tesztet! Jajj ne!

-Jó napot! Szeretnék venni C-vitamint, és D³-vitamint! És kérdeznék is valamit!

-Adom! És mondja csak!

-Itt árulnak terhességi tesztet?

-Persze! Ilyen fiatalon! Azért remélem meglesz a baba! Nagyon szurkolok! A terhességitesztet odaadom ajándékba, ezért 3000Ft lesz!-odaadtam.

-Viszlát!

Gyorsan futottam vissza!

-Szia! Mindjárt, csak gyors befutok a wc-be!-mondtam, és már rohantam is.

Útközben leraktam a vitaminokat! Amikor végeztem, megnéztwm az eredményt! Pozitíííív! Gyirsan ki is mentem Sasukéhoz!

-Öhm...Sasuke! Ezt nézd meg!-mondtam tettetett szomorsággal.

-Mi a baj?-vette el.-P...p...pozitív!-mondta boldogan, és megpörgetett a levegőben.-Én ennek annyira, de annyira örülök! Szeretlek!-mondta, és szenvedélyesen megcsókolt.

-Én is magamat!

-És engem?

-Téged is!

-Az jó! Én is szeretem magam!

Ezen felnevettünk!

***2 hónap múlva***

Ma megyek Hinatával az orvoshoz, az ultrahangért! Annyira izgulok! Oh vége! Megérkeztünk a kórház elé!

-Jó napot! Miben segíthetek?

-Öhm...Ultrahangra jöttünk!

-Oh! Ki a szerencsés apuka? Fel kell írnom!

-Uchiha Sasuke!

-Uchiha? Oh de szerencsés maga!

-Tudom!

-És szereti maga őt?

-Igen! Nagyon!-mosolyogtam.

-Rendben! Ennek örülök! Jöjjenek velem!

Elmentünk a kivizsgáló terembe! Jajj de szép! De ARANYOOS!

-Kérnek fotót?

-Igen köszönjük!

-Viszlát!

-Szép napot!

Mi Hinatával szétváltunk! Én Sasukehez rohantam! SZÓSZERINT! És elkezdtem rugdosni az ajtót!

-Hagyd már...Szia!-váltott mérgesről kedvesre.

-Vííííííí!-ugrottam a nyakába, ezáltal felborítva őt.

-Mi ez a nagy öröm édesem?

Iskolai szerelem a tanárommalWhere stories live. Discover now