1. rész

170 3 0
                                    

Sintia szemszöge:

Ma fogunk megismerkedni az új ofővel. Remélem nem olyan hülye mint a többi. Mert akkor felakasztom magam.

-Figyi Hina! Hogyha ugyanolyan lesz mint a többi tanár, én felakasztom magam!-jelentettem ki.

-Itt akarsz hagyni?!-kérdezte megsértődve.

-Eszem ágában sincs. Magammal viszlek a túlvilágra.-mondtam szórakozottan.

-Igazi megtiszteltetés.-mondta.

-Jó reggelt gyerekek! Én leszek az új osztályfőnök. A nevem Uchiha Sasuke. Azt mondták a tanáriban, hogy kettő gyerek, pontosabban lány jár ebbe az osztályba, akiket úgy neveznek mint, az iskola ördöglányai. Azt is mondták hogy ők egyszer rosszalkodnak másszor igazságot tesznek. Kérem önöket, hogy az én órámon egyiket se csinálják! Majd én elrendezek mindenkit.

-Elnézést sensei, de mire menne nélkülünk?-kérdeztem drámaiasan.

-Higyjék el, megleszek!

-Azt majd meglátjuk!-mondtam márcsak Hinának.

-Mit tervezel Sinti?-kézdezte.

-Én aztán semmit!-tartottam vissza a röhögésem.

-Háát jó!-hagyta rám.

Amint vége lett az órának, rohantam ki a friss levegőre. Úgy hiányzott! Gondoltam magamban, és leültem a nagy fa alá.

-Szia!-köszönt nekem Jack.

-Hm!-válaszoltam.

-Beszélhetnénk?

-Hm!

-Nem értem

-Hm!

-Kérlek!

-Rendben! Ülj le!

-Köszönöm!

-Mit akarsz Jack?

-Csak megszerettem volna veled beszélni azt amit legutóbb, csak akkor otthagytál!

-És ugyanezt teszem meg, csak fordítva, mert te mész el!-néztem rá kicsit sem kedvesen.

-Nem megyek el! Meg fogom veled beszélni!

-Az előbbi válaszommal fog megegyezni! NEM!-kiáltottam az arcába, hátha nagyobb sikerrel járok. Felálltam, és indulni készültem. De megfogta a csuklóm.

-De megpróbálhatnánk!-nézett rám bociszemekkel.

-Ez nálam nem válik be!-néztem rá unottan.

-Ahj!

-Fogadd el, hogy NEM!

-De kérlek!

Már fordultam meg, és adtam neki egy jónagy pofont. Kettőt hátralépett és megfogta a vérzőn orrát.

-Mi a szar?!-kérdezte felháborodottan.

-AZT MONDTAM NEM! ÉS A NEM AZ NEM!-kiabáltam rá.

Ekkor haladt el mellettünk az ofőnk akitől hallani lehetett, hogy kuncog.

-Maga meg mit nevet?!-kiabált rá a tanárra.

-Már elnézést! Igaz hogy 18 éves vagy, és én csak 4 évvel vagyok idősebb, de itt én egy tanár vagyok, te meg egy mocskos szájú tiszteletlen diák! Moderáld magad, és kérjél tőle bocsánatot! Vagy ha nem, befoglak a takarítók mellé segítségnek!-mondta határozottan, és nevetését visszafojtva a tanár.

-Ch! Bocsánat Sintia!

-Semmi baj!-nevettem fel úgy, hogy összeestem és Ten-ten segített fel a földről.

-Nagyon ügyes vagy, ha magadtól csak úgy elesel, pedig csak álltál egy helyben és nevettél!-mondta értetlenül Ten-ten.

Ezek után csak unalmas dolgok voltak! Óra, óra, óra, és még pár óra! De most itthon vagyok és elmeséltem videóchatbe az anyukámnak a nap történéseit, meg a tanár beszólását Jacknek. Ő is majd megszakadt a röhögéstől. Aztán elvégeztem az esti rutinom és lefeküdtem aludni.


Oké-oké! Rég volt rész! Túl rossz voltam ahhoz, hogy nálam maradjon a gépem! Aztán a telefonomat is csak az iskolaidőre kaptam vissza! Na de itt van egy szép vicces rész számotokra! Majd hozoma kövit! ;)



Iskolai szerelem a tanárommalOnde histórias criam vida. Descubra agora