***12 órával később***
Ez a csikó sokat váratott! De büszke vagyok a kancára, hogy ilyen jól bírta! Más ló már itt feküdne és aludna! Komolyan! 12 órát vesződtem, hogy a csikó méltóztasson kifáradni az anyjából! Szinte teljesen trutyis lettem! Bocs! De így neveztem el! Ki akarna egy bonyolultabb szót kimondani! Így ez maradt! ,,Trutyi"! Ahj! Délután van! Sasukénak szóktam hogy később megyek, mert bunkó a csikó! Mondta hogy majd elmondja a szüleinek! De végre hogy vége! Teljesen megizzadtam! De nem tudok haza menni, mert édeswmnél hagytam a kulcsot! Így ott fogok fürdeni! Punk-tum!
-Auuuuuuu!-ez a hang.
Olyan mintha egy kétségbeesett farkas kiálltana! Megyek! Megnézem!
-Auuuuuuu!-megint ez a hang, mint egy kölyökfarkas.
Bementem az erdőbe! Kb. 5 percet mentem és rátaláltam a kis farkasra! Szegény belement egy medvecsapdába! De ez a tipus!
-Ezt már rég betiltották!!-mondtam mérgesen.-Jól van kispajtás! Megnézem! Csak kérlek ne harapja meg!
Erre belwnyomta a fejét a tenyerembe! Nagyon kétségbeeshetett! De nem súlyos! Csak megfogta! De majd otthon, vagy a sógoroméknál el kell látnom! Amúgy ja! Titokban házasodtunk össze! Még ők sem tudnak róla! De most figyelnem kell, nehogy megsértswm szegény lábát! Kiszedtem, s egyből az ölembe kuporodott! Szegény! Felvettem, és kivittem a kocsihoz! Minden megvan! Beraktam az első ülésre, és ráterítettem egy takarót!
***30 percel később***
Leparkoltam a sógoromék háza előtt! A kisfarkassal az ölemben mentem az ajtó el! Megnyomtam a csengőt!
-Ki az?-jött ki Sasuke.-ó! Szia Kicsim!-ölelt meg, erre meg felnyüszített a kisfarkas.-Ez mi volt? Mond hogy nem te?
-Nem! Ez a kis kópé volt!
-Egy farkas?!-rémült meg.
-Nyugi! Csak kölyök! És egy kezesbárány! Nézd! Simogatsd meg!-mondtam.
Ő vonakodva, de megsimogatta.
A farkas ránézett, majd rám! Ezt párszor megcsinálta de...-Ki az Sasuke?-jelent meg, egy 20-as éveiben járó pasi.-Hogy néz ki?-kérdezte rám nézve.-Gyere! Te most szépen megmosdassz! És ez a farkas is!-mondta aztán...-Várjunk! Farkas?!
-Igen! Nyugi, nem bánt!-mondtam.
-Igen bátyó! Meg is simogattam!
-Mindegy! De akkor is megfürdik a kishölgy! Így nem járkálhatsz!-mondta a fiú, és elkezdett lökdösni valamerre.
-Lehet egy kérdésem?
-Igen!
-Hogy hívnak?
-Uchiha Itachi! Te?
-Senju Diana! Hm...Itachi...Hallodtam már rólad!
-Gondolom! Sasukétól?
-Igen! Nagyra tart téged!
-Tényleg?-én csak biccentettem.-Majd erről beszélek még vele! Tessék! Itt megfürödhetsz!-mondta, és betolt a fürdőbe.
-Na kispajtás! Fürdünk?-erre csak egy vidám ugatást kaptam válaszul.-Szóval igen!
Levetkőztem, és beszálltam a kádba, az ölembe vonva a farkast! Szépen megmosakodtunk, és én felöltöztem a velem hozott ruhába! Az csak egy lenge ruha, és egy farmer! A kispajtást szárazra töröltem, és elládtam a sebét!
-Wau, wau!-vakkantott vidáman.
-Gyere!-kaptam fel az ölembe, és megkerestem a lejáratot.
De nem találtam! Kb. 5 perce bolyonghattam, mikor egy erős kéz megfogott, és elvitt a lejárat felé! Hátranéztem, és Itachi volt ott!
-Erre már jártam!-duzzogtam.
-Ühüm! Aranyos!
-Köszi! Ugye milyen cuki?
-Jah!
Lementünk, és én odamentem Sasukéhez, aki az ölébe vont!
-Szia! Hogy van?
-Jól! Egy medvecsapda kapta el! De azt már betiltották!
-Milyen volt?-kérdezte egy rekedtes hang.-Fugaku vagyok!
-Öhm! Asszem Q3ST! Ja az!
-Igen! Azt már betiltották! Körülbelül 10 éve már!-mondta Fugaku-san.
-Szegény és hogy van?-kérdezte egy nő.-Mikoto vagyok!
-Jól! Megviselte, de minden rendben vele!
-Ennek örülök! Befogadjátok?
Én Sasukéra néztem, aki bólintott egyet!
-Igen! Szerintem Sasukénak semmi ellenvetése!
-Nincs! Legalább két taggal fog r nőni a család!
-Ki a negyedik?-kérdezte Itachi.
-Sasuke! Rosszul mondtad! 3 taggal! Mert tudod ikrek!
-De most komolyan! Kik?
-Gyerekeink lesznek!-mondta ki egyszerűen Sasuke.
-Áw! És hány hónaposak? Egészségesek? Van róluk kép? Megmutatjátok?-bombázott kérdésekkel Mikoto-san.
-1. 2,5 hónaposak! 2. Igen! 3. Igen! 4. Igen!-mondtam és odaadtam nekik a képet.
-NAGYMAMA LESZEK!
-NAGYBÁCSI LESZEK!
-NAGYPAPA LESZEK!
-NAGYNÉNI LESZEK!-jött egy kislány hangja.
-Igen Amaye! Csak te nem nagynéni, hanem unokanővér!-mondta Mikoto-san.
-Az mindegy!
-Ő ki?
-A hugunk!-mondták egyszerre Sasuke, és Itachi.
-A hugotok?
ESTÁS LEYENDO
Iskolai szerelem a tanárommal
RomanceEbben a történetben Sasuke lesz az új osztályfőnök. Remélem tetszeni fog. A NA DE TANÁRÚR-hoz fog hasonlítani. De nem, nem másoltam le. Csak néhány részlet fog egyezni, de az sem teljesen. Na, jó olvasást.