Furcsa nap a nevermore gimiben

240 9 0
                                    

Ajax-al lementünk reggelizni és valamiért mindenki teljesen furcsán nézett ránk
Me-Ajax,miért néz mindenki ilyen furcsán?
A-Nem tudom "ekkor rá nézett a telefonjára" ooo b+ csak nézd meg Enid mit írt a pletyka oldalára
"Aki nem tudná így hívjuk Enid blogját"
Me-ENID!!!! EZ MOST KOMOLY???
Enid-Mi is? Az hogy egy alattomos kis kurva vagy?Ja igen bocsi kicsit szebben fogalmaztam;)
Ajax-Enid ezt most miért kellet?
Enid-Mert drágám te is tudod hogy én kellek neked és nem ez a kurva!
Ajax-Nem Enid,nem!
"Ekkor mindenki minket figyelt ahogy veszekedünk,kicsit se volt kínos á dehogy"
Me-FEJEZÉTEK BE!Enid! Tudom hogy fáj,tudom.De kérlek ne terjessz olyan híreket róllam hogy meg próbáltalak megölni és ez jön be Ajax-nak!
Enid-Jó ez tényleg kicsit durva volt sajnálom.De akkor se veszem le a posztot.
Elsétáltunk Ajax-al és elkezdünk az Aratási fesztiválról beszélni.
Me-Ajax,mikor is lesz ez az aratási fesztivál?
Ajax-Azt hiszem szombaton.
Me-Elmegyünk?"Mondtam ezt csillogó szemmel"
Ajax-Persze,Kíváncsi vagyok hogy fog Wednesday megszökni.
Me-Na arra én is"egyébként nem is tudtam hogy meg akar szökni de úgy tettem mintha tudnám😹"
                                "Másnap"
Reggel arra keltem hogy valaki nagyon durván hangosan veszekszik a folyosón,gondoltam meg nézem.Kimentem és láttam hogy Xavier üvölt Biancával.
Inkább vissza mentem a szobánkba ekkor Ajax fogadott,hogy mi ez az üvöltözés kint.
Me-Xavier üvölt Biancával
Ajax-Ja ez a veszekedésük már hetek óta tart,már kezd belőlle elegem lenni. Engem is bele akartak vonni.
                               "Tanitás után"
Készülődtem az aratási fesztiválra ekkor becsörtetett hozzám Bianca a véleményemet kérte.
Bianca-Hallod,szerinted nekem van igazam vagy Xaviernek?
Ekkor Ajax közbe szólt
Ajax-Nehogy válaszolj! Az örökös vitájuk része leszel!
"Aztán becsapva az ajtót bejött Xavier,s elkeztek vitázni Biancaval"
Ajax és én egyszerre-ELÉG!
Bianca és Xavier ránk néztek
Bianca-Abba hagynám ha Xavier elmondaná hogy mit szeret annyira Wednesdaybe
Xavier-Mi közöd hozzá?
Me-Najó huzzatok a szobánkból!

Wednesday,az új lány szemszögébőlWhere stories live. Discover now