————— 1 fejezet utolsó rész——————
Miután Ajax elolvasta az üzenetet azt mondta:
Ajax-Te elmész arra a találkozóra?Eléggé kamunak tűnik.
Me-Tudom de csak így lehet meg az igazság.
Ajax-Nem szeretnélek egyedül elengedni arra a találkozóra,mi lesz ha bajod esik?
Me-Nyugi! Meg tudom védeni magam.
Ajax-ahjj
Me-Te csak írd meg a vizsgát!!
Ekkor kopogtattak az ajtón,az igazgató volt az.
Kihívott kettesben beszélni azt mondta hogy ne menjek vizsgázni.Gondoltam oké ez fura.
Miután vissza mentem a szobánkba Ajax-nek sok szerencsét kívántam és elindultam.
Eléggé izgultam hogy mire kell számítsak.
Mikor oda értem ahova a cím szólt csak kettő ember volt egy helyes fiú meg egy öreg néni.
A helyes fiú integetni kezdett hogy menjek oda úgy hogy oda mentem.
Me-Szia! Te írtad ezt?"adtam kezébe a papírt"
Ő-Igen én,egyébként Marcus vagyok örülök.
Me-Lilith. És miért is hívtál erre a találkozóra?
Marcus:Minden nap figyellek szóval mindent tudok rólad és csak szólni akartam hogy szakítanod kell Ajax-el.
Me-Miért is?????"kérdeztem ilyedten"
Marcus:Azt nem szabad elmondanom,figyelj én jót akarok neked mert ha nem teszed meg akkor bajba kerülsz!
Me-Szóval mondhatni te vagy a jó fiú az egész dologban?
Marcus:Igen,nem is szabadott volna ide jönnöm úgy hogy sajnos mennem is kell figyelj itt a instám írj rám!
Me-Rendben. De ugye késöbb újra együtt lehetünk?
Marcus:Nem tudom"mondta szomorúan" sajnálom hogy így kell végződnie...
Miután vissza mentem a suliba Ajax már végzett s mikor sírva mentem be a szobába egyből jött meg kérdezni mi baj,sajnos nem válaszolhattam neki. Apámnak mikor ici-pici voltam volt egy ugyan ilyen figyelője és azt sosem mondták el miben halt meg.
Me-Ajax....."mondtam szinte már össze esve"
Ajax-Mond hogy nem...."válaszolta ő is szinte össze esve"
Me-Sajnálom.... De szakítok veled....."és össze estem"
Ajax-Ne kérlek,az az alak mondta neked ezt????
Me-figyelnek.... Nem mondhatok többet....
Ajax-Ki az és miért figyel?🥹
Me-Ajax te ezt nem értheted...."mondtam sírva már alig lehetett érteni"
Ajax-akkor mond el!!!
Me-Apámnak is volt egy ilyesmi figyelője és egyszer csak eltűnt és senki nem mondta mitörtént aztán egyszer haza engedtek az igazi anyámhoz szülinapomon és elmondta hogy apám meg halt.... De azt senki nem akarta mondani hogy miben. Anyám is medúza volt....
Ajax-Lill.... Hiányozni fogsz....
—————-3 órával késöbb————————
Xavier-Jobban vagy?
Me-nem....
Xavier-Nálam bármeddig maradhatsz.
Me-Köszönöm....
Xavier-De mi ez az egész?....
Me-Én sem tudom... Már csak 1 hét van a suliból szerintem hamarabb haza megyek... így lesz a legjobb...
Xavier-Azért néha hívj fel...
——————5 hónappal később——————
Ajax-ÚRISTEN!LILITH?
Me-AJAX!!SZIA!!!
Ajax-Vége annak az őrületnek?
Me-Azt hiszem igen....
———Ami történt az alatt az 5 hónap alatt———
Miután eljöttem hamarabb az iskolából rá írtam arra a Marcusra azt mondta tudja hol van a feje ennek az egésznek. Mondta neki hogy esetleg nem segítene e legyőzni/
Azt válaszolta hogy ha meg van a tervem akkor de.Miután teljesen kész lett a tervem elmentünk hozzá. És hát nem részletezném micsináltunk vele.
Abban az öt hónapban köztem és Marcus között is történtek dolgot de aztán egy vita folytán meg szakítottuk a kapcsolatot.
———————-Iskolában———————————
Ekkor oda jött Enid Ajax-hoz és láttam hogy meg fogja a kezét és meg csókolja....
Me-Ajax?
Enid-Jajj hupszika te még nem tudod?
Me-Nem igazán....
Ajax-Enid kicsit beszélhetek Lilith-el?
Enid-Persze.
Me-Ajax mi ütött beléd sosem hívsz a teljes nevemen!!!
Ajax-Tudod változtak a dolgok,hiányoztál meg minden de most újra Enid-el vagyok...
Me-Hát jó....
•••••••••••••••Xavier szemszöge•••••••••••••
Me-Haver,ez még szerintem is durva volt. Nagyon gyorsan rá zúdítottad ezeket az információkat. Éppen hogy csak vissza ért a suliba.
Ajax-Tényleg?😔
Me-Igen haver,észre se vetted?
Ajax-Nem....
——————-Saját szemszögem————————
Este volt egy tábor tűz és Bianca meg kérdezte mi van most velünk Ajax-el a válaszom-
Me-Nem beszélünk már többet....."és rá néztem Ajax-re aki éppen elvolt foglalva Enid-el"
Bianca-"Átölelt" ha ez kicsit feldob nekem nagyon hiányoztál,nem volt kivel tölteni a nyarat!!
Me-Sajnálom.... Muszály volt elintéznem valamit...
Bianca-Na majd most be pótoljuk!
Me-Uhum...."Nem volt túl jó kedvem" Szerintem fel megyek a szobámba.
Bianca-Uhhh csajszi,az van hogy már nem ott vagy!
Me-Ha nem?
Bianca-Xavier-el
Me-Uhhh oké..
Így hát oda mentem Xavier-hez hogy vigyen el oda mert hát igazság szerint nem igazán tudtam hogy merre van az ő szobája.
Xavier-Figyel lill,Ajax nagyon meg változott a nyáron mostanában engem is ki akaszt...
Me-Értem....
Xavier-Itt is vagyunk!
Me-Nem maradsz már itt? Nem nagyon szeretnék egyedül lenni....
Xav-Persze hogy maradok! Nyugi nem hagylak egyedül!
Me-Amúgy van valami közted és Wednesday között?
Xav-Ami azt illeti van! A nyári szünet elötti napon meg csókolt és nagyon sok időt töltöttünk együtt!
Me-WOW XAV!! GRATT!!
Xavier-tysm!
Me-Azért az angolt ne erőltesd!
Xav-Hahha vicces vagy!
Me-Tudom"és hátra vágtam magam,meg próbáltam aludni"
Xav-Hát ha így állunk. Aludj kölök!
Me-Xav! Már lassan 3 hete nem alszom normálisan!
————1 fejezet utolsó rész vége—————
Sziasztok! Köszönöm hogy végig itt voltatok és elolvastatok minden részt! Nyugodjatok meg nem ez volt az utolsó szerintem pár napon belül jön a 2.fejezet! Azt is olvassátok mert igérem izgalmas lesz!💋🥰
YOU ARE READING
Wednesday,az új lány szemszögéből
FantasyMeg érkeztem a nevermore gimibe egész jó ahoz képest hogy iskola. (Néha előfordulhat benne 16+!)