Miért pont én?

176 7 0
                                    

Ott tartottam hogy Ajax ráírt Xavierre és nem ő volt az aki segített nekem. De akkor vajon ki?
Gondoltuk szólunk Wednesday-nek de aztán rájöttünk hogy Wednesday meg szökött így nem volt más teendőnk mint hogy szólunk az igazgatónak.Elmentünk az igazgatóhoz és bekopogtunk.
Me-IGAZGATÓ NŐ NAGYON FONTOS. Várjunk. Maga mit csinál itt?????
Ajax-Ööö nem láttunk semmit.
Nem kell egyből rosszra gondolni.Csak öltözött.
Igazgató-Gyertek vissza 10 perc múlva!
Vissza mentünk a szobánkba gondoltam addig ledőlök kicsit de ekkor megint kapott egy üzenetet Ajax de az már nem Xaviertől volt

Igazgató-Gyertek vissza 10 perc múlva!Vissza mentünk a szobánkba gondoltam addig ledőlök kicsit de ekkor megint kapott egy üzenetet Ajax de az már nem Xaviertől volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Me-TYLER!!!"vágtam rá gyorsan"
Ajax-De hát őt elzárták jó messzire.
Me-Tudom! De hyde tudod hogy annak sokkal nagyobb az ereje mindennél!Nem tudhatod mire képes.
Ajax-Jó ebben igazad van. De nem láttál semmit?
Me-De annyit láttam hogy egy nem annyira magas de visszont annál nagyobb karmokkal teli szőrös lény.
Ajax-TE BUTUS. EZ ENID LESZ!!
Me-Hogy lenne már Enid. Ott beszélgettél vele.
Ajax-De mikor te oda értél ő már nem volt ott.
Me-Epp ez az. Az üvöltözésed előtt ott sem volt.Velem meg azelött történt.
Ajax-Jajj tényleg...
Me-Megyek Enidhez!
Ajax-VÁRJ LILITH!!! NAGY HÜLYESÉGET CSINÁLSZ!!!
Már épp oda értem volna Enidékhez mikor Wednesday pont kinyitotta az ajtót és azt mondta
W-Enid nincs itt Ajax-nél van.
Me-HOGY TESSÉK?
Sprinteltem vissza a szobánkba és láttam hogy nyitva az ajtó és Enid éppen próbál rámászni Ajax-re. Ekkor egy akkorát lekevertem neki hogy szerintem bele szédült.
Me-Enid! Most már tényleg befejezhetnéd.Látod hogy nem akarja akkor miért basztatod?!
Enid-Mert tudom a szíve legmélyén még engem szeret!
Ajax-Nem
Me-És miért kellet meg támadni?
Enid-Mert gondoltam hogy nem éled túl de jött valaki úgy hogy csak ennyit sikerült.
Ajax-Te meg akartad ölni??És azt hitted ez jön be nekem?
Enid-Igen
Ajax-Te beteg vagy....
Ekkor elsírtam magam..De egyébként nem akartam úgy akaratlanul jött..
Ajax kérdezte mi a baj én meg csak sírtam tovább oda jött és szorosan át ölelt...
Enid nem bírta tovább nézni így kiszaladt a szobából.Ajax megint meg kérdezte mi a bajom,ekkor én öleltem át szorosan...
S ezután halkan meg szólaltam
Me-Ajax,szeretlek...de mindennél jobban
Ajax-Én is szeretlek,mindennél jobban
Elfeküdtünk az ágyon én sírtam tovább nem is tudom miért csak már kellett...

Wednesday,az új lány szemszögébőlWhere stories live. Discover now