Szóval be engedtem Wednesday-t és meg kérdeztem tőle hogy akkor segít-e.
Wednesday-Szerinted ha nem segítenék akkor át jöttem volna?
Me-mhm"jelezve a válaszomat"
Wednesday-Szóval azt mondod hogy Xavier segített neked.
Me-Igen,láttam az arcát és beszélt is hozzám,de miután segített utánna el ment.
Wednesday-Figyelj tudod hogy az igazgató is alakváltó volt.
Me-Tudom,de volt lánya vagy fia? Vagy más is van az iskolában?
Wednesday-Nem tudom utánna kell járni. Elkezdtek nyomozni és szólok ha van valami fejlemény.
Me-Rendben.
Ekkor Ajax vissza jött a szobába és vele volt Xavier is.
Me-Szia Xav!
Xavier-Szia Lill!
Ajax-És én?
Ekkor meg csókoltam
Xavier-Szerintem inkább kettesben hagylak titeket"mondta így nézve:😏"
Ajax-Haver nagyon vicces vagy,na pá!
Me-Puszikaaa😎💅🏻
Tudni kell mostanában mióta meg néztem a Riverdale-t azóta folyton ezt mondom😭
Viszont Ajax lekapott és eldöltünk az ágyon és mikor már félig nem volt rajtunk ruha be nyitott Enid. Már csak ez kellet akkor
Nagyon ideges lettem mert nem volt képes le szálni Ajax-ről.
Miután ki tessékeltem utánna már nem folytattuk.
Olyan ideges voltam hogy csak azt vettem észre hogy minden lebeg körülöttem.
Ajax jött oda lenyugtatni mert ha nem nyugtat le szerintem nem csak lebegni fognak a tárgyak.
Mondtam Ajax-nek a Wednesday-es dolgot annyira nem örült de azt mondta támogat.
Mivel már késő volt lefeküdtünk aludni mert holnap tanítás lesz.
—————————7:45———————————
Me-Ajax!jó reggelt! Kelj fel!
Ajax-Ughh! Miért van vége a szünetnek?😭
Me-csak kelj fel😭MA VANNAK A VIZSGÁK ÉS ELFELEJTETTEM?😭
Ajax-MIVAN???
Me-IGEN,MA VANNAK JÓL HALLOD
Ajax-Az baj,nagyon nagy baj!Csak nyugi! Megint lebegnek mögötted a tárgyak!🥲
Me-Hupszi😥
Ekkor neki dobtam Ajax-nek egy párnát hogy keljen fel és nagyban készülődtünk de becsúsztattak az ajtónk alatt egy papírt.
Ez ált rajta:Lilith ne gyere vizsgát írni elvan intézve hogy át menj rajta inkább vizsga helyett gyere ki a város-ba. EGYEDÜL!!!
Ajax-Mi van rajta?
Me-Tessék olvasd el.
Az hogy mi következik azt majd csak vasárnap derül ki!💋
ESTÁS LEYENDO
Wednesday,az új lány szemszögéből
FantasíaMeg érkeztem a nevermore gimibe egész jó ahoz képest hogy iskola. (Néha előfordulhat benne 16+!)