7

156 10 0
                                    

10 yıl. 10 yıl boyunca, neler yapmıştım. Dayımla konserle gitmiş, partilere davetlere katılmıştım. Özel olarak evde eğitim almıştım. Geçmiştik. Herseyi yapmıştık. Evet. Dışarıya karşı yansıtılan şey buydu. Güzel bir hayat yaşadığımdı. Ame eve gelince yine aynı eski haline dönerdi.

Ne kadar dışarı çıksamda benim gerçekte kim olduğumu hep sakladı. Paparaziler yakaladığımızda, benim onun kızı olduğumu söylerdi. Yeğeni olduğumu sakladı.

Anlamamıştım o zamanlar. Ama şimdi herseyi anlıyordum. Benim gerçekte kim olduğum öğrenilirse hersey ortaya çıkardı.

Zeki bir şekilde en ince ayrıntısına kadar herseyi planlanmıştı. Şimdi ise planlama sırası bana geçmişti.

Odada bulunan saate bakışlarımı çevirdim.

10:30

Bu kadar uyumuşmuydum. Normalde sabah çok erken kalkardım. Genellikle sabaha karşı kabus görür ve geri uyumaya korkardım. Bu yüzden sabahın ilk ışıklarıyla benim günüm başlardı.

Yatakta doğrulup gerildim. Gözlerimi ovuşturduğumumda hersey netleşti. Odaya kısa bakış atınca yanımdaki konsolda küçük beyaz bir kağıt parçası gördüm. Uzanıp kağıdı alıp üstündeki yazıyı okumaya başladım.

"Günaydın. Hazırlanıp aşağı in. Karakola geçicez."

~Akın

Eğik el yazısıyla yazılmıştı. El yazısı oldukça güzeldi. Benim el yazım niye güzel değildi. Gerçekten berbat bir yazım vardı.

Yataktan kalkıp odadaki banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Hızla saçlarımı üstten at kuyruğu yaptım. Odaya geri girdiğimde odadaki dolaba doğru ilerledim. Umarım eşya vardır.

Dolabı açtığımda tam tahmin ettiğim gibi birkaç parça eşya vardı. Düzenli şekilde katlanmıştı. Fazla düzenli.

İçinden siyah kot paltolon ve bir triko aldım. Triko beyaz siyah desenliydi. Kıyafetlerde etiket olduğunu fark etmem ile kaşlarımı çaktım. Yeni mi alınmışlardı?

Etiketleri hızla söktüm. Tekrar banyoya girince ilk önce etiketleri çöpe attım ve aynada kendime baktım. Renkli gözlerim, yaşam enerjisini kaybetmiş gibi yorgun bakıyordu.

Fazla oyalanmadan banyodan çıktım ve vakit kaybetmeden odadan da çıktım.

Odadan ilk defa çıktığım için ne tarafa gideceğimi bilmiyorum. Aşağıya inen merdivenleri görünce oraya yöneldim. Notda aşağı in yazıyordu.

Yavaş adımlarla lüks merdivenleri inerken bir elim se merdivenin kenarında sürtünüyordu.

Aşağıya vardığımda, lüks bir salonla karşılaştım. Salon oldukça geniş ve ferahtı. Beyaz mobilyalar ve dolaplar bu ferahlığı kanıtıydı. Camdan bir masa vardı koltukların ortasında.

"Günaydın." Hemen solumdan gelen sesler irkilerek o tarafa döndüm. Akın karşımdaydı.
Gömlek giymiş ve kollarını  dirseğine kadar katlamıştı. Fazlasıyla yakışmıştı. Alttan giydiği pantolonun rengi benimkisiyle aynıydı. Onun yanında fazla mı kısa kalmıştım ben?

"Günaydın" dedim.

"Kahvaltı yapma fırsatımız yok. Erkenden şu işi halledelim. Dışarıda yeriz birşeyler"

Onaylar anlamda kafa salladım. Zaten hiç iştahım yoktu.

Akın önden yürümeye başladı. Onu takip ederken bir yandan da arkasından ona bakıyordum. Boyu kaçtı bu adamın Allah aşkına.  Tamam bende uzunum ve aramızda bir kafa kadar mesafe oluyor. Yani her şekilde kafamı kaldırmam lazım bakarken.

Kapıya varınca önden dışarı çıktı. Bende arkasından çıkınca bir an geriledim. Birsuru insan vardı burda. Koruma olduklarına emindim. Hepsi aynı şekilde giyinmişti ve dayımın evindede birsuru koruma vardı. Eskiden bizim evimizde de vardı. Alışıktım ama bir an görünce şaşırmıştım.

Tekrar Akının peşinden gitmeye başladım.

"Sinan."gür sesiyle sertçe bağırdı. Bu ne ses azizim. Maşallah.

Bir adam hızlı adımlar ile Akının yanına geldi. Uzun boylu ve kalıplı adam Akına baktı ve büyük bir hevesle konuştu

"Düşündüğümüz gibi. Çoktan yola çıkmış"

Dediğinde Akın rahat bir nefes aldı. Bahsettikleri kişi Dayımdır umarım. Çünkü şimdiden kaçmaya başladıysa plan doğru ilerliyor demektir.

"Güzel" dedi Akın.

Ve tekrardan bana dönüp kafasını aşağı yukarı salladı ve gülümsedi. Evet oydu. Dayım da bahsediyorlardı. O gitmişti. Korkup kaçmıştı. Bunca zaman beni korkutan adam benden korkmuştu.

Gözümden bir damla istemsiz düştü. İnanıyordum artık. Başarıcaktık.

Kısa ama güzel bir bölüm olduuu. Umarım beğenirsiniz. Ayrıca yorumlarda Davuta sövebilirsiniz.


KURTARICI+18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin