|5.|= Escape

50 0 0
                                    

O týždeň neskôr
Z tej izby mám depresie. Iba plačem lebo som stratila všetkých na ktorých mi záležalo. IU som mesiac nevidela. Neviem čo s ňou je ani kde je. Som na okraji samoty.

JK pov:)
Keď mi Lee pred týždňom povedala, že ju mohol gang zabiť, tak som všetko videl pred očami. Ako ju pomaly strieľajú. Ten okamih. Musím niečo urobiť a to ihneď. Každý noc som ju počul plakať a kričať: „Čo som zle urobila.” Vždy si vyčítala, že kvôli nej brat odišiel a rodičov zastrelili. Kvôli, kvôli nej. Už to nevydržím. Musím ísť za ňou s povedať pravdu o tom kto je. Ešte jej dám chvíľu.

Lee :)
Čo robím. Chcem chytro plán „úteku„
Za 5min bol naplánovaný.
Plán je taký(bol):
Povedala som chalanom, že idem spať, nech ma nebudia. Zamkla som sa. Do tašky som si dala peniaze, mobil.....len potrebné veci. Obliekla som si toto:

 Obliekla som si toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

....a už vyriešiť dvere. Cez dvere nemôžem, lebo v obývačke sú chalani. Napísala som chalanom list aby na mňa nezabudli:

Milí chalani:
keď toto teraz čítate, ja som už pravdepodobne ďaleko od tohto domu. V mojej čo ste mi dali som mala depky. Vždy som plakala lebo ste mi zobrali moji kamarátku IU. Chcem začať od začiatku a napísať vám všetko až dokonca. Prosím, dočítajte tento list do konca. 

Do mojich 3 rokov, sme boli kompletná rodina. Mama, otec, ja a môj brat čiže dvojča. No potom sa stalo niečo čo už neviem vrátiť. Gang Attez prišiel a zabil mi rodičov. Z ničoho nič brat odišiel a nevrátil sa. Vyrastala som ako sirota bez rodičov a brata. Neviem ako sa cíti dievča s rodičmi. Ale viem ako sa cítim ja. Mizerne. Nikoho nemám a neviem či sa všetko vráti späť. Stratila som na brata kontakt a nevedela som, kde sa nachádza.

Už od mojich 15 som brigádovala. Každý deň bol skoro taký istý nudný, no v jeden deň sa všetko zmenilo. V ten osudný deň prišlo dievča menom IU, a odvtedy som bola jej kamoška. Rozprávali sme sa, zabávali a smiali.

Ďalšie dni, mesiace a roky boli najkrajšie v mojom živote. Mala som okolo seba ľudí na ktorých mi záležalo, a každý deň som bola šťastná.

No to, čo sa stalo pred niekoľkými dňami, mi rozbilo srdce na milión drobných kúskov, ktoré už nebudem schopná zlepiť späť. V tých najkrajších dňoch som stretla vás, chalani.Nastali problémy. Bývalá som u vás a......
Prepáčte, že vám robím starosti, ale musela som odísť. Každý deň čo som tu bola, som mala depky. Na druhý deň som zistila, že môj brat žije a rodičia boli mafiáni.

Ak ste dočítali tento list, to je už koniec. Ja som asi ďalej od tohto domu a od vás.(ale nie v zlom)
Niečo čo som zistila, o Sugovi    
Suga/Yoongi a o vás chalani
Ty si môj brat, ktorého som hľadala.  Viem, že sa o mňa chceš starať ale toho bolo dosť. Trpela som a plakala. Vždy si budem vyčítať, že kvôli mne si odišiel. Prepáč, Suga že sme sa nezblížili. Odpusť mi čo som urobila. Už viac nebudeš trpieť. Ani ty ani ja. Chalani nespoznala som vás. Videla som vás pár krát ale viac nie. Prosím robte Sugu šťastným, keď ja už nebudem.
Prosím, nehľadajte ma, je to marné. Postarajte sa o IU, nech je v poriadku. Zabudnite že existuje.
Držte sa chalani. MÁM VÁS RADA.


S láskou Lee ❤️

Vytrhla som  závesy a zaviazala, hodila som oknom. S plačom som odišla a na stole som nechala môj prsteň a fotku s IU (aby mohli spomínať)

Bola som na záhrade, a videla som ako sa chalani smejú. Odfotila som si ich a bežala najďalej do lesa a vyšplhala na najvyšší strom. Vypla si mobil aby mi nezvonil a nechala plynúť myšlienky.

7 BROTHERSKde žijí příběhy. Začni objevovat