#6# Yalnız değilsin

450 38 9
                                    

Yoongi'nin ağzından:

İşte o an taehyung geldi yanıma oturdu anlatmam lazımdı nerden başlayacağımı bilmiyordum ama sanki içimi okumuştu "başından başla yoongi" dediğinde başımla onaylayıp anlatmaya başladım:

"Biz yani ailem mutluyduk beni severlerdi annem çok severdi bende onları.beni okuldan almaya gelmişti annem,daha 6 yaşındaydım ilkokul 1.sınıftım ben caddenin diğer tarafındaydım annemde karşımdaydı kırmızı ışık yanmıştı karşı tarafta annemi bekliyordum gülümseyerek yayadan geçiyordu... "

Gözlerim doldu sesim  titremeye başladı anlatamıyordum o sahne aklıma geliyordu. Elimde bir sıcaklık hissettim destek vermek için yumruk yapıp sıktığım elimi tutuyordu taehyung bu beni kendime getirdi anlatmaya devam ettim

"Hızlı kendini kontrol edemeyen bir kamyon anneme çarptı sesim titriyordu bunu söylerken sonrada bir dükkana çarptı olay böyle gelişti babam dava açtı adamın frenleri tutmuyormuş meğersem para cezası aldı sadece"

Gözümden bir yaş düşmüştü taehyung eliyle o yaşı sildi devam etmem için başını salladı usulca

"Annem vefat etti ortada bir can gitmişti ama her şey parayla hallolmuştu tek çocuktum o zamanlar arkadaşım vardı beraber oynadığım çok sevdiğim bir arkadaşım. Çok neşeli biriydim babamda öyle ama kazadan sonra o evden taşındık daha küçük bir eve, arkadaşımdan uzağa, kimsem yoktu, babam işi bıraktı her gece eve sarhoş geliyordu kendini çok kaybetmişti sanki annemin ölümünden ben suçluymuşum gibi bakardı bana"

Dayanamadım ağlamaya başladım yüzümü kapatıp, bana peçete verdi bir bardak su getirdi biraz daha ağlayıp kendimi toparladım ve hıçkırıklarla devam ettim

"Artık araya şiddet girdi beni dövmeye başladı sebebini bilmediğim bir şekilde asosyal olmamın sebebi buydu sanırım böyle devam etti, artık babam çalışmadığı için geçinemiyorduk 12 yaşımda çalışmaya başladım okul çıkışları işe giderdim halada öyle ne babam içkiyi bıraktı ne de beni dövmeyi,alışmıştım artık ilk başlarda ne kadar bağırsamda, ağlasamda, yalvarsamda 16 yaşından sonra karşılık vermemeye başladım o gece sarhoş adamlar beni sıkıştırdığında bile kendimi koruyamamıştım sende biliyorsun zaten o gece orda olma sebebimde babamdı bana okulu bırakmamı ve kalıcı bir işe girmemi istemişti kaç seneden sonra o gece sarhoş değildi beni hep dövdüğünde sarhoştur diye dövüyor sanmıştım ama o gece itiraz ettiğimde hiç dövmediği kadar sert dövmüştü beni"

Diyip ayağa kalktım ve bol tişörtümü çıkarıp arkama döndüm bana öylece bakakaldı tişörtümü tekrar giyip eski yerime oturdum yine ağlıyordum bu sefer ağlayarak devam ettim

"Hayallerim vardı ben okulu bırakamazdım çok çabalamıştım sonra evden kaçtım işte bilmediğim yerlere kadar yürüdüm ve kayboldum gidecek kimsem yoktu sen buldun beni" dedim daha şiddetli ağlayarak

Bana yaklaştı taehyung ve sarıldı onun kollarında kayboluyordum ilk defa kendimi yalnız hissetmiyordum bende karşılık verdim sıkıca sarıldım ona, kollarındayken "çok teşekkür ederim her şey için yanımda olduğun için" dediğimde daha sıkı sarıldım sanki mümkünmüş gibi"yalnız değilsin" dedi sakin bir sesle. kalp atışlarını duyabiliyordum kalp ritmi beni çok iyi hissettirmişti ve birine derdimi anlatabildiğim için rahatlamıştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Life Goes On _TAEGİ_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin