MikaYuu çok güzell🥺😭💗
Mahiru'nun kapıyı hayvan gibi açmasıyla uykumdan uyandım.Bir insan neden sabahın köründe kapıyı bile çalmadan başka birinin odasına girer ki.
"Kalk hadi sabah oldu.Mika'yı da iyice kendine benzettin zaten.Hiç bu saate kadar uyumazdı."
Artık dün çocuğa nasıl temizlik yaptırdıysan çocuk yorgunluktan bu saate kadar uyuyor.Senin suçun bu Mahiru."
Bana ters bir bakış attıktan sonra yatağımın yanına doğru geldi.Mikayı uyandırmak için elini yorgana attığında bileğini kavradım.
"Bırak da uyusun.Şu çocuğu bir sal artık amk.
Lafın bir tek ona geçtiği için çocuğu elinde kukla yaptın."Bileğini elimden kurtarıp aşağıya indi.Bende Mikanın üstünü kapatıp rutin işlerimi halletmek için banyoya gittim.
Döndüğümde Mikanın uyanmış olduğunu gördüm.Saçları dağılmış ve gözleri şişmişti.
Çok tatlı görünüyordu."Günaydın Mikaela~"
Beni yeni fark etmiş gibi kafasını bana doğru çevirdi.Dudakları iki yana kıvrıldı.
"Günaydın Shinya.Hayret Mahiru nasıl oldu da sabahın köründe uyandırmadı bizi."
"Beni uyandırdı da seni uyandırmasına izin vermedim.Dün gece fazlasıyla yorgun görünüyordun o yüzden uyandırmasını istemedim."
Bunu söyledikten sonra bir anda boynuma sarıldı.Bunu beklemediğim için birkaç adım gerilemiştim.Sonra bende onun sarılmasına karşılık verdim.Kollarını boynumdan ayırdı ve yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.Sahte bir sinirle söylenmeye başladım.
"Ya Mikaela Hiiragi eğer aşağıya inip kahvaltı etmeye başlamazsan Shinya adında bir gıdıklama canavarı gelip seni altına işetene kadar gıdıklarmış."
Bir anda koşarak odadan çıkıp mutfağa indi.Gülümsedim.Gıdıklanmaktan nefret ederdi.(Buraları yazarken yumuş yumuş oldum amk)Bende telefonumu alıp Mikanın arkasından mutfağa girdim.Kahvaltı etmeye başlamıştı bile.
Kahvaltı etmeyi sevmediğim için birkaç lokma aldım.Tam masadan kalkacakken önüme konan kağıtla geri oturmuştum.Mahiruya bu ne der gibi baktığımda konuşmaya başladı.
"Bugün erkek arkadaşım geleceği için yemek yapıcam.Evde hiçbir şey kalmamamış.Sende bugün işe gitmediğin için markete gidip bu listedekileri alıp geliceksin."
"E yuh amk.Ben bunları nasıl tek başıma taşıyayım."Aklıma bir fikir gelmişti.Gözlerimi kısıp sırıtarak Mikaya baktım.O da fikrimi anlamış olacak ki kafasını iki yana salladı.
"Olmaz seninle hiç bir yere gelmem ben."
"Hadi Mikaela~ Bak hem seninle uzun zamadır dertleşmiyoruz.Yolda konuşa konuşa gideriz."
Dediğimi duyduğunda önce düşünür gibi yapmış sonra ayağa kalkmış ve kapıya doğru koşmuştu.Bende arkasından kalkıp ayakkabılarımı giyinmiş ve Mikaelayla yola çıkmıştık.Parmaklarımı parmaklarına kenetlediğimde gülümseyerek bana baktı.
"Anlat bakalım Mikaela Hiiragi.""Hmm nasıl başlasam ki.Ben neredeyse dört aydır birisinden hoşlanıyorum.Onunla tanıştığım ilk günden beri anlamıştım onun benim için bir arkadaştan ilerisi olduğunu."
"Vay be benim minik Mikaela'm aşık olmuş.
Kimmiş bakalım o şanslı kişi?"Heyecanlı heyecanlı anlatmaya devam etti.
"İsmi Yuuichiro.Bence o da bana karşı boş değil.Çıkma teklifi etmeyi düşünüyorum."