✞ON✞

289 28 68
                                    

amk bizi kopek kovaladi arkadaslae

Elimdeki bardağı masaya bırakıp kapıya doğru adımladım.

Guren gelmişti.Ceketini üstünden çıkarıp arkasındaki askılığa astı.Kafasında kep vardı.Gitmeden önce kep takmamıştı.Sırtı bana dönüktü.

"Guren?"

Ona seslenmemle irkilmişti.Sırtı hala bana dönükken konuştu.

"Neden uyumadın?"

"Uyanalı yarım saat oldu.Tekrar uyumak yerine seni bekledim sahi neredeydin bu saate kadar?"

Şu anda ensesiyle bakışıyordum.ensesinde yer yer kızarıklıklar ve çizikler vardı.NE OLMUŞ ENSESİNE AMK??!!

"Feridlerdeydim.Gittiğimizi de gördün ya Shinyam.Şimdi izninle uyumak için yukarı çıkıcam."

Suratını kapatmak ister gibi taktığı kepi suratına siper etti.Suratını neden saklıyordu?

Merdivenlerin yanına geldiğinde kolunu tutup durdurdum.Hala keple suratını kapatıyordu.

"Suratını neden kapatıyosun ve ensene ne oldu Guren?"

"Bir şey olmadı.Çok yorgunum ve uyumak istiyorum şimdi kolumu bırakır mısın?"

"Suratını bana göstermeden ve geçerli bir sebep sunmayana kadar şurdan şuraya gidemezsin."(Offf seme shinya en sebdigim😋)

Derin bir nefes alıp konuştu.

"Neden bu kadar ısrar ediyosun?göstermek istemiyorum işte."

Kolunu bırakıp şapkasını kafasından çıkardım.
Ellerini hemen yüzüne siper ettiğinde iki elini de tutup suratından ayırmaya çalıştım.

Elini çektiğimde eli burnuma çarpmıştı.

"AĞĞH BURNUUMM"

Rol yapıyordum.Elimi burnumun üstüne koyup gözlerim kapadım.Hemen yanıma gelip suratımı tuttu.

"Ah özür dilerim iyi misin?"

Gözlerimi açtığımda şok olmuştum.Neden mi?

Yanağında kocaman bir morluk,kaşından akan kurumuş kan ve patlamış dudakla bana endişeli bir şekilde bakan Gureni beklemiyordum çünkü.

Elimle çenesini kavrayıp yüzüne yaklaştım.

"Nolmuş sana amına koyayım?"

Yüzünü elimden kurtarmaya çalıştığında izin vermedim.

"Yok bir şey ya kavga ettim sadece."

"Onu görebiliyorum gerizekalı off çok acıyo mu?Acıyodur tabi,neresi daha çok acıyo?"

Eliyle karnını gösterdiğinde tişörtünü yukarı kaldırıp acıyan yere baktım.Karın kasının tam ortasında kocaman bi morluk vardı.Parmağımı morluğun üstünde gezdirdim.

"Ah Shinya burda yapmak yerine yatağımıza gidip orda mı yapsaydık bebeğim?"

"Mal mısın amına koyim geç salona ben de ilk yardım çantasını alıp geliyorum."

Suratını asarak salona doğru uyuşuk adımlarla
gittiğinde ben de banyodan ilk yardım çantasını alıp yanına oturdum.

Pamuğun üzerine batikon sürüp dudağının üstünde gezdirmeye başladım.

Acıdığı için suratını buruşturduğunda yaraya üfledim ben bunları yaparken her hareketimi pür dikkat izliyordu.

Dudağını temizlediğimde sıra kaşına gelmişti
tek dizimin üzerine kalkıp kaşına pamuğu sürdüm.Kaşını çabuk bitirmeye çalışıyordum çünkü sıcak nefesi boynumu gıdıklıyordu.

BAR||GureShin||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin