Ulan geberiyom hastaliktan ya
"NORETO GOSHI"
İsmini duymasıyla kafasını önündeki bilgisayardan kaldırıp bana baktı.
Sarıları gözlerimle buluştuğunda şaşkınlıkla ismimi haykırdı."SHİNYA HİİRAGİ"
Oturduğu yerden kalkıp kollarını bana sardığında bende ona sarıldım.
"Çok özlemişim lan seni."
"Valla ne yalan söylicem ben de seni çok özlemişim."
Kollarını gevşettiğinde bende çıktım kollarının arasından.Omuzuma pat patladığında gülümsedim.
"Yalnız acayip yakışıklı olmuşsun ha."
"Üzgünüm aynı şeyi senin için söyleyemeyeceğim lisedeyken de böyle tipsizdin hala tipsizsin."
Koca bir kahkaha attığında ben de gülümsedim.
"Hadi ordan senden yakışıklıyım diye kıskanıyosun beni."Saçlarını geriye tarayıp sırıttı.
"Aynen kıskançlığımdan ikiye ayrılıcam şimdi."
İkimizde koca bir kahkaha attığımızda şirketteki birkaç çalışanın gözleri bizi bulmuştu.
"E sevdiğin falan var mı?Gerçi bu yakışıklılıkla tavlayamayacağın kadın yok ama."
KADIN MI?!GUREN KADIN MI?Sinirle kafasına geçirdim bi tane.
"Ben gayim gerizekalı, ne kadını."
Kafasını tutup bana ters ters baktı."Valla unutuyom ya.E var mı yok mu amk?"
"var var.Olm bi tatlı var ya böyle en ufak dokunuşunda elim ayağıma dolanıyo."
"Ooo Shinya sen bitmişsin be yavrum."
"Bitmek ne kelime ölüyom.Beni boşver de sende işler nasıl?Hala çapkınlığa devam mı?"
Elini kaldırıp parmağındaki yüzüğü gösterdiğinde gözlerim kocaman açıldı.
"Nişanlıyım ben olm.Bu çapkın artık tek bir kadına köpek."
"Tebrik ederim kardeşim.E kimmiş bizim çapkını yola getirip kendine köpek eden kadın?"
"Hatırlar mısın bilmem hani şu bizim yan sınıfta kızıl saçlı bir kız vardı.Beni eski sevgilisine benzettiği için suratıma sıcak çikolata dökmüştü."
O anlar gözümün önünden geçtiğinde kendimi gülmemek için zor tutmuştum.
"Hatırladım hatırladım.Adı Mitoydu dimi?"
"Mito değil yenge dicen"(olm o senin yengen yengen)
Gözlerimi devirip konuştum."E düğün ne zaman?"
"Valla bir sorun falan çıkmazsa yaza düşünüyoruz.Sen de gelirsin dimi Shinya?"
"Gelirim tabii salak mısın?Senin düğünün olucak da ben gelmicem iki elim kanda bile olsa gelirim."
Telefonuma gelen bildirimle sohbetten soyutlandım.Patronumdan gelmişti.Kafede tadilat olduğu için bir hafta izinli olduğumu söylüyordu.Acaba Gurenle beraber şirkette mi kalsam?kalayım kalayım hem onunla biraz daha vakit geçirmiş oluruz.
"E biz böyle konuşmaya falan daldık ama sen niye gelmiştin buraya?"
"Şey ya bu dosyayı Gurene vermek için gelmiştim."
"Guren mi?Tanışıyo musunuz siz?"
E gel de şimdi bu kalın kafalıya anlat amk."Hıhım tanışıyoruz."