Medya için ölmüşüm.
Çantamdan anahtarlarımı çıkarıp içeri girdim.
Ceketimi ve çantamı portmantoya(bu böyle mi yazılıyordu amk)bırakıp salona doğru ilerledim.Mika koltukta uzanmış oyun oynuyordu.Adımlarımı banyoya yönelttim.Kısa bir duşun ardından saçlarımı kurutup mutfağa indim.Atıştırmalık bir şeyler alıp yemeye başladım.Mika da mutfağa girince gülümsedim.
"Ne yaptınız bakalım prensesinizle bugün sayın Mikaela?"
Sıkıntıyla ofladı."Sadece ödev yaptık."
Kıkırdadım."E zaten onu ödev yapmak için eve çağırmamış mıydın?"
"Evet de ben biraz yakınlaşırız diye düşünmüştüm."
Ellerimi saçlarına atıp karıştırdım."Zamanla yakınlaşırsınız merak etme.Hem zaten aynı okula gitmiyor musunuz?İsteseniz de istemeseniz de birbirinizi görmek zorundasınız."
"Bilmiyorum ya.Yuuichiro olmasa bile bana başka erkek mi yok.Sonuçta taş gibi Mikaela Hiiragiyim ben."
"Aynen işte böyle biraz pozitif ol.Neyse hadi benim uykum geldi.Gel sende benimle uyu."
"İyi de Mahiru hala gelmedi.Bu saate kadar nerede kaldı acaba?"
"Bize ne Mika.hadi uyumaya gidelim."
Mika önden çıktığında ben de mutfağı toparlayıp peşinden çıktım.
Mikanın çoktan uyuduğunu gördüğümde gülümsedim.Telefonumu şarja takıp yatağa girdim.Girdiğim gibi Mikanın sıcak bulmuş yavru kediler gibi göğsüme sokulmasıyla gülümsedim.
Yorganı üzerimize kadar çekip gözlerimi kapattım.
^•^•^•^•^•^
Dış kapının şiddetle çarpılmasıyla uyandım.
Mika hala daha uyanmamıştı.Saate baktığımda 7:25 geçiyordu.Mahiru bu saate kadar neredeydi amk?Mikayı uyandırıp aşağıya indim.Mahiruyu salonda gördüğümde yanına ilerledim.
"Nerdeydin bu saate kadar?"
Kafasını kaldırıp bana baktı."Bu seni ne kadar ilgilendirir Shinya."
"Haklısın beni ilgilendirmez."
Mikaya kahvaltı hazırlamak için mutfaga ilerledim.Kahvaltılıkları dolaptan çıkarırken Mika gelip sandalyeye oturmuştu.
"Günaydın Shinya."
"Günaydın Mika."
Kahvaltı etmeye başladığında ben de çayımı doldurup duvarı izlemeye başladım.Her boş anımda aklıma Guren geliyordu.Yüzünü,sesini
unuttuğum tek bir an yoktu.Mikanın bana seslenmesiyle transdan çıkmış gibi titredim."Shinya sana bir şey sorcam."
"Sor bakalım."
"Şimdi ben bugün Yuuichiroya çıkma teklifi etmek istiyorum.Sence etmeli miyim ya?"
"Et bence.Eğer hızlı davranmazsan başkaları kapar prensesi."
"Ya dalga geçme amına koyayım ya.Burada kardeşinin geleceğinden konuşalım sen dalga geç."
Göz devirdim."Ne gelecek ama."
Mika hazırlanmak için yukarı çıktığında ben de masayı toplayıp yukarı çıktım.Kendime göre bir şeyler bulduğumda üzerime geçirdim.
Mikayla beraber evden çıktık.Hava ne kadar soğuk amk.Montumun şapkasını kafama geçirip yola koyuldum.Böyle hayatı sikim.(Her sabah okula giderken ben)