✞YEDİ̇✞

370 38 91
                                    

Evt ilhamsızlıktan geberşyorum.

"Sor bakalım."

Kolumu tuttuğu elini bırakıp ensesini kaşıdı.

"Kabul etmeyeceğini biliyorum ama bu gece benimle uyur musun?"

Nee?!GUREN VE BEN AYNI YATAKTA MI UYUYACAĞIZ?ANANSKM

"Ah tamam saçma bir soruydu.Özür dilerim bunu hiç sormadım gi-"

"Seninle uyurum.sürekli Mikayla uyuduğum için yalnız başıma uyuyamam.Bence beraber uyuyabiliriz."

İnanamıyormuş gibi suratıma bakıp gülümsedi."Sen ciddi misin?"

Ona karşılık ben de gülümsedim."Hem de fazlasıyla."

Yuuichiro"Hadi amk pizzalar buz gibi oldu."diye bağırınca ikimiz de salona geçtik.

"Sonunda gelebildiniz."Bakışları Gurene kayınca sırıttı.

"Ooo Guren ağzın kulaklarına varıyor.Biraz daha sırıtırsan ağzın yırtılacak."

Guren pizzaya uzattığı elini Yuuichironun suratına yapıştırınca istemsizce kıkırdadım.

"ELİN ÇOK AĞIR AMK.AHH BURNUMM.
MİKAM BURNUM ÇOK ACIYO."

Kafasını Mikaya doğru çevirip öpmesi için kafasını uzattı.Mika da burnu yerine dudağını öptüğünde gülümsedim.Çok tatlılar ya.Gurenin bağırmasıyla ona döndüm.

"AHH SHİNYAM BURNUM ÇOK ACIYO.

Bu mal,Yuuichiroyu mu taklit ediyordu.
Kafasını bana doğru uzattığında öpücekmiş gibi yaklaşıp ağzına pizzayı soktum.Mika ve Yuuichiro kahkaha attığında Guren somurtarak önüne dönmüştü.

"Çok kötüsün Shinya."

"Hadi yemeğini ye Guren."

Gülüşerek yediğimiz yemekten sonra herkes köşesine çekildiği için toplamak bana kalmıştı.Pizza kutularını çöpe attıktan sonra ben de salona geçip Mikanın yanına oturdum.

Kafasını omzuma yaslayıp kollarını belime sardı."Duyduğuma göre Gurenle beraber uyuyacakmışsın."

"Hı hı Gurenle uyuyacağım."

"Gurenle çıkmalısın Shinya."

Şaşırmıştım."Neden?"

"Guren sana cidden değer veriyor.Hem öpüşmüşsünüz de.Bence bir şans vermelisin ilişkinize."

"Sen nerden biliyosun Gurenle öpüştüğümüzü?"Sahte bir şekilde esnedi.

"Ay benim çok uykum geldi ya hem yarın okul da var hadi yuu-chan biz gidip uyuyalım."

"Pişt nereye gidiyon önce sorumu cevapla."

"Hadi yuu-chan gidelim yoksa Shinya benim götümden kan alıcak."

Yuuichiro hiç ikiletmeden ayağa kalktı Mikayı da kolunun altına alıp odaya doğru ilerlediler.Bense mal gibi arkalarından bakakalmıştım.İkisi gittikten sonra Guren bana bakıp sırıttı.

"E hadi bizde gidip uyuyalım Shinyam."

"Bana bi daha Shinyam dersen bi tane çakarım ağzına."(Banada çakar mısın Shinya??)

"Ama niye böyle yapıyosun Shinyam."

Gurene cevap vermeden merdivenlerden yukarı çıktım.Tabii odayı bulmak baya zamanımı almıştı.Bu kadar oda niye var amk.Açtığım son kapı şükür ki Gurenin odasıydı.Gülümsedim.Odanın içi Guren gibi kokuyodu.

BAR||GureShin||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin