Part 5: Защо обичаш само животни, Hyoen A?

1 1 1
                                    

Тя отива в кухнята и слага пуканки в микровълновата и си мисли.

"Какво ми се случва?"

Сан чува мислите ѝ и се усмихва леко, а Hyoen A продължава да мисли и да си говори на ум.

"Но пък е красив и мил. Още не мога да разбера какво се случва. Ох...поне ще съм с приятен човек. И няма да съм сама. Харесвам го."

Той леко се изчервяваа, като го чува, но решава да се престува, че нищо не знае. След няколко минути тя се връща и поглежда Сан, той гледа в една точка тя го вика и накрая и ѝ идва една идея и му дърпа ухото.

Сан: Ааа...боли! Боли! Боли! Боли! Пусни ме!

Hyoen A: Какво си се замислил? *Пуска го*

Сан: Нищо не мисля. *Леко се цупи*

Hyoen A: Айде де, кажи! Знам, че ми се сърдиш. Извинявай, моля тееееее...

Сан: Прочетох ти мислите. Наистина ли ме харесваш? *Гледа я в очите*

Hyoen A: Да, харесвам те. Защо питаш? *Малко е в шок*

Сан: Но по какъв начин?

Hyoen A: Приятелски разбира се. Ти какво си помисли?

Сан: Нищо. Хайде, сядай да гледаме сериала. *Усмихва се*

Тя нищо не казва само лекомсе усмихва и сяда на дивана.

Hyoen A: Ооо...хубав сериал. Имаш вкус.

Сан: Хах...мерси. Пускай го.

Тя го пуска и започват да гледат, след 7 часа гледане стигат до тъжна сцена и Hyoen A гледа сериала най-нормално, но по едно време чува хлипане и се обръща и вижда как Сан плаче.

Hyoen A: Боже! Защо плачеш?

Сан: Сцената е тъжна! Как може да я изостави? Та той я обича! Тя също го обича!!!

Hyoen A: Сан това е само сериал. Спри да плачеш.

Сан: Толкова ли си безчувствена? Той я оставя ти казваш "Това е само сериал.". *Продължава да плаче*

Тогава тя го прегръща и го гали по гглавата. Той се изчервява.

Hyoen A: Имам чувства, затова обичам само животни, Сан.

Сан: Защо обичаш само животни, Hyoen A? 

Hyoen A: Защото те са моят истински приятел.

След като го чува това я поглежда и тя също го гледа в очите. В продължение на 2 минути те не спират да се гледат и накрая Сан я прегръща. Тя се вцепенява.

Сан: За първи път виждам човек, който да обича толкова много животни.- Отделя се от нея и я поглежда- Ти наистина обичаш животните.

Тя нищо не казва само се усмихва и отново го прегръща.

Hyoen A: Не си тръгвай! Да си посмял да си помислиш да си тръгваш, дори и за секунда. Моля те.

Сан: Няма да си тръгна.

Hyoen A: Обещаваш?

Сан: Обещавам. *Усмихва се*

Тя също се усмихва и след това продължават да гледат сериала след още няколко часа те заспиват.

Следва продължение...



To Fall in Love With Yоur PetWhere stories live. Discover now