Wanessa

35 3 0
                                    

Nasıl giriş yapabileceğimi bilmiyorum ilk kitabım bana şans dileyin
.............................
"Wanessa!! Gel hadi" annem yine hizmetçiye söylemek yerine bağırarak beni çağırıyordu,anlamıyorum neden bağırıyorsun ki anne.

"Tamam anne geliyorum!"evimizin merdivenleri ve benim için yapılan eski bir kütüphanesi vardı,merdivenden inerken annemin hararetli bir şekilde biriyle konuştuğunu gördüm,gidip gizlice dinleyesim vardı ne konuştuğunu duymak istiyordum ve tam dinlemek için ona yaklaşıcakken abim beni yakaladı."Wanessa ne yapıyorsun burda" annemi dinlediğimi söylersem beni cezalandırırdı onun yerine küpemi düşürdüğümü söylemek daha mantıklıydı"küpemi düşürdüm onu arıyordum"bana inanmayan gözlerle bakıp gitti ondan kurtulduğum için tanrıya şükretmeliydim.

"Wanessa ne yapıyorsun burda"ah anne seni dinliyordum yakalandım başka ne yapabilirim "küpemi düşürmüşüm anne onu arıyordum" , "neyse ki buldum"anneme biraz önce çıkarttığım küpemi sallayarak gösterdim beni onaylayarak salona doğru yürüdü. Bende onu takip ettim "Wanessa yarın bir balo düzenliyeceğiz,balo için dans öğreniceksin sonra ise elbise için ölçü almaya gelecekler"illa o baloya gitmek zorundaydım ve yine mutluymuşum gibi yapacağım.

𖢅𖢅𖢅𖢅𖢅𖣊𖢅𖢅𖢅𖢅𖢅

Akşam atarım bölümüüü şimdilik çok az yazdım akşam daha uzun ve heycanlı bir bölüm sizi bekliyorr

Son kraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin