Maskeli Balo

24 3 2
                                    

Bol bol votee atın
.................
Sabah her zamanki gibi erken kalkıp duşa girdim. Duşumu aldıktan sonra biraz bakım yaptım ve odaya geri döndüm o sırada askılıkta bir elbise duruyordu çok güzeldi heralde annemin maskeli balo için diktirdiği elbiseydi. "Wanessa hanım anneniz sizi kahvaltı masasında bekliyor" "tamam geliyorum" üstümü giymek için dolabı açtım elbiselerin arasında simsiyah bir elbise gördüm ve onu hemen ordan alıp giydim. Aynadan son kez kendime bakıp aşağı indim.

Annemler hazırlıklara başlamışlardı bile geçip sofraya oturdum babam her zaman ki gibi purosunu elinde tütürüyordu tam karşısında ise annem hazırlıklar için hizmetçilere emir yağdırıyordu bende geçip ortaya oturdum babam konuşmaya basladı "artık yaşının geldiğini düşünüyorum"dediği anda kaynar sular basımdan aşağı dökülmüştü ne! Ben evlenmeyi düşünmüyordum "hayır" dedim sert bir şekilde babam kaşlarını çatıp bana bakarak "sana sorduğumu hatırlamıyorum"dedi "o baloya geliceksin yoksa bir daha rose'un yüzünü göremezsin"dediği anda sinirden gözümden bir damla yaş dökülmesine izin vermeden silip odama çıkmıştım o baloya gitmek zorundaydım ama istemiyorum evlenmek hiç istemiyordum! Kimseyi kabul etmemem gerekiyordu etmeyecektim gerçi yavaş yavaş hazırlanmaya çalıştım zorla da olsa,annem odama bana makyaj ve saç yapmaları için bir kaç kadın göndermişti bir yandan siyah elbiseyi giyeceğim için mutluydum.

1 saat sonunda makyajım ve saçım bitti. Aynadan kendime baktım çok güzel oldu oldu şimdi maskemde sıra. Onuda taktım ve artık tamdım  aşağı indiğimde annemler çoktan ortalığı hazırlamışlardı. Balo saat tam 22.00'da başlıcaktı ve misafirler şimdiden gelmeye başladılar.

Atımı özlemiştim gidip biraz atımı görmek istiyordum,kapıdan tam çıkarken bay tostoyoski "aa merhaba Wanessa ne kadar büyümüşsün sen" "evet bay tostoyoski geldiğimde konuşabiliriz biraz acelem varda" bana yüzünü buruşturup yanımdan geçip gitti.

Dışarı çıktığımda her yer karanlık ve sisliydi,adımımı her attığımda ayağımın altındaki yaprakların ezilme sesi geliyordu sanki bir korku filminden fırlamış gibiydi heralde bu dizinin baş kahramanıda bendim ama bu sefer farklı bir şey var bu hikayenin sonu ya iyi ya kötü bitecek ben iyi bitmesini dilerdim.

Birden bir ses duydum ve hemen arkamı döndüm ve karşımda roseyi gördüm "güzel kızım senin burda ne işin var? Sen nasıl çıktın ahırdan acaba?" çok merak ettiğim için gidip ahıra baktım o sırada ahırın kapısı açıktı biri girmiş olabilirdi ama kim?

Roseyi yerine koyup biraz sevdim ve eve doğru yöneldim herkesin girdiği kapıdan girmek yerine arka kapıdan girdim. Mutfakta annem bir hizmetçiyle konuşuyordu,kapı sesi duyunca hemen bana döndü" Wanessa senin içerde misafirleri karşılaman gerekmiyor mu?" "Anne o işi sende yapabilirsin diye düşünüyorum" dedim.

"Bu üstünün hali ne?" Dedi kızarak "ahıra gittim" " çabuk üstünü düzelt de gel!" Çok tavır yapıyor anlamıyorum ki sadece üstüm biraz toz olmuştu o kadar" anne bağırmana gerek yok" dedim ve içeri geçtim herkes gelmeye başlamıştı ve salonun yarısı dolmuştu nerdeyse yukarı çıkıp herkese bakıcaktım. Bu gün ayrıca bana taç takılacaktı herkes gibi bir prenses olup bir prensle evlenip aile olmayı istemiyordum savaşmak istiyordum benim ruhumda vardı bu ve babam sayesinde şu anda elimden alınıyordu.

Yukarıdan aşağı baktığımda birini bana bakarken gördüm. Yüzünü kaplayan siyah maskesinden onu göremiyordum çok tuhaf biriydi simsiyah giyinmişti benim gibi. Arkamı döndüm nedense tuhaf hissediyordum boşverip odama girdim. Makyaj masasına yönelip biraz makyajımı tazeledim ve üzerimdeki tozları silkeleyip son kez aynadan kendime baktım o sırada müzik çalmaya başlamıştı birazdan dans başlıcaktı ve dans etmek zorundaydım ama en azından dans etmeyi  seviyordum.

Aşağı indim ve oturacağım yere geçip dansın başlamasını bekledim saate baktım ve saat tam 1'di  biraz oturup etraftaki insanları incelerken şarkı başlamıştı,o daha demin yukarıda bana bakan kişi yanıma gelip tam karşımda durdu ve reverans yapıp "benimle dans eder misiniz" ona bakıp "tabi" neden olmasın tuhaf insan acaba sen kimsin?.

Onunla dans ederken bilerek bana bakması için ayağına bastım ve hemen bana döndü" neden ayağıma bastın" " bana bakman için, kimsin sen?" " sonra öğreniceksin Wanessa" adımı söylediğinde irkilmiştim. Dans bitmiş ve yerime oturmuştum dans boyunca bir daha onunla hiç konuşmamıştım. Susadığım için mutfağa gittim ve suyumu içtim ve bardağı tezgahın üstüne bıraktım tam o sırada birden bir mendille burnum kapatıldı.

Uyandığımda eski bir kulübedeydim kaçırılmıştım inanamıyorum savaşıcaktım şu an benim yerimde olan kişiler korkudan ölürdü ama ben mutluydum. Ama herkesin aklına gelebilecek sorular bendede vardı. Ben şu an nerdeyim? Neden buraya getirildim? Kim kaçırdı beni? Niye kaçırdı? Beni kaçıran kişiyi çok merak ediyordum

Bunu geç attım kusura bakmayın✨

Son kraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin