Ma trezesc speriata si ma uit prin imprejur si vad ca nu ma aflam in clasa .
Ma uit prin imprejur si vad ca ma aflam in infirmeria scoli.
Aud cum usa se deschide si pe ea isi face aparitia o asistenta impreuna cu noile mele prietene si nebunele mele, dar nu erau singure mai erau doua persoane cu cele trei prietene care ni-lam facut.
Dupa cum aratau cele doua persoane se poate sa fie gemeni deoarece erau amandoi sateni.
Un baiat saten cu ochii la fel ca parul , care era destul de dragut dupa parerea mea .
Incerc s a ma ridic de pe pat , dar nu m pot tine pe picioare si cad din nou pe pat .
O vad pe Ana cum se indreapta spre mine si se aseaza langa mine.
-Elvi, incet ca nu vrem sa patesti ce sa intmplat acum ceva timp .
-Sunt bine , Ana . Nu-ti fa grji , nu veti sca de mine asa usor de mine . spun in timp ce incep sa rad si ii zambesc dulce.
-Ai avut alta viziune? O adu pe Maria cum imi pune o intrebare pe care o asteptam de ceva timp. Dar speram s a nu o puna .
-Da .si nu e una normala. spun in timp ce ma uitam la Maria imi fugea privirea spre roscata .
-Fetelor ma puteti lasa singura , cu Karyna?
Fetele dau din cap in semn ca da, iar aceastea iese din camera impreuna cu asinstenta.
Roscata se indreapta spre patul meu si se aseaza pe el .
Ma intorc cu fata la ea si as vrea sa-i spun despre viziunea , dar ceva din mine ma retine sa-i povestesc despre ce am vazut .
Inspir si expir , dupa aceea mi-am loat inima in dinti si am inceput sa-i spun viziunea pe care am avut-o.
Aceasta imi asculta fiecare cuvant pe care il scoteam din gura .
Termin ce aveam de spus si vad cum buxele ei vrea sa rosteasca ceva
-As vrea ca viziuna ta sa fie adevarat ... dar ... eu nu-mi cunsc parinti. De faptul nu-mi-am cunoscut nici o ruda .Dar as avea o sugestie prin care am putea sa aflam daca suntem rude de sange sau sa fim chair gemenele din viziunea ta . spune in timp ce o vad ca se mai lumineaza la fata .
-Te ascult . Car e e sugestia.
-Am putea sa facem un test ADN ca sa fim singure de acest lucur si poate fac si cele doua blonde ca prea mult semanana una cu cealalta.
- E buna , ideea si sunt deacord cu tine si in privinta celor doua . Acuma s a le convingem sa accepte
Acum e acuma , ma intreb daca nu cumva noi doua suntem cele doua gemene.
Stiu ca femeia aia mi-a strigat numele al meu si a Karinei , dar daca era doar o inventie de a cuiva sau chiar a mea. A interiorul meu.
Spun asta deoarece multa lume a intrat in mintea mea si a incercat sa-mi joace feste.
Ma ridic de pe pat si vreau s a ma iimbrac , dar cad automat jos, dar norocul meu er ac a roscata er alang amine si ma prins ininte. sa fac contact cu podeaua rece ca piatra.
- Incet. Mai bine ai pleca aca sa c a sa-te odihnesti imi spune Karina in timp ce ma aseaza pe pat , iar aceasta striga asistenta , care vine sa-ma consulte , iar aceasta imi spune s a plec acasa c a nu arata prea bine.
Incep sa ma imbrac , dar cu ajutorul Karinei ca a stat cu mine in tot acest timp.
Cobor scarile si ma indrept spre curtea scoli si de acolo ies din scoala si am indrept spre casa.
Ajung in zece minute.
Imi scot cheile si deschid casa .
imi las geaca in cuier si am descalt de cizme.
Urc sus in camera mea si ador imediat.
---------
Buna!!!!!!!!!! Va fost dor de mine? Cred ca nu ! :)))
Am adus nextu, sper sa va placa si scuzati daca vam facut sa asteptati dar am fost si eu ocupata cu munca si mai nou cu mana luxata :(((
Sper sa va placa ce am scris si va pup! :*
CITEȘTI
Viata nu e mereu roz +18
Ficção CientíficaUn grup de prietenii. O scoala nou. Un oras nou. O viata nou!