Capitolul 3

207 11 10
                                    

Hey ! Ma bucur enorm ca imi cititi cartea . Stiu ca nu prea sunt buna eu la asa ceva , dar totus ma bucur ca va place . Aici este capitolul 3 , scuzati ca a durat atata, dar am fost cam ocupata. imi cer inca o data scuze . 

Ps: Capitol ne corectat. 

------------------------------------------------------

Episodul 3

 

Dupa ce termin de cantata ma asez pe scaun si ma uit prin clasa si vad  ca toate privirile erau aruncate spre mine .

Aud un mic chicotit care venea din partea blondei care statea cu mine in banca

Ma uit ciudat la ea , iar aceasta se potoleste .

Amandoua ne indreptam privirile spre profa care se aseaza din nou la catedra si striga catalogul .

Dupa ce il striga aceasta isi strange  lucurile  si ne zice  al revedere ,  iese din sala.

Chair cand  a iesit s a sunat  si de iesire.

Imi strang lucurrile de pe banca , in acelasi timp in care le strange  Ana si Maria .

Arunc o privire prin clasa si observ ca trei fete se indreapta spre  noi.

-Buna. Eu sunt Sarah si ele sunt Kaname- arat spre fa ta cu parul negru  ca noaptea-  si ea Karyna .Ne spune  aceasta aratand spre fata care semana leit cu mine , iar ea, adica Sarah arata la fel ca  Maria.

- Incantate de cunsotinta . eu sunt Elvira , iar fetele de lang amine sunte...

- Maria , incantata de cunstinta . spune blonda inainte s apot  termina ce aveam de spus .

- Iar  eu Ana Maria  . apuca  si Ana sa spuna ceva .

-Suneteti cumva  noi pe aici ? Ne intreaba Sarah .

- Vrea sa  zica , daca sunteti noi in tara  asta . rectifica bruneta

- Da. suntem am trait toti la orfelinatul " Sfanta Maria"  din Japonia.  Le spune ana inainte sa  vorbesc eu .

- Voi proveniti cuvma din Japonia? Le intreb eu .

-  Da. Provenim de acolo , de ce intrebi? Imi raspunde roscata si imi adreseaza alta intrebare .

-Aveti  nume care seamana cu numele e acolo.

-si apopo Maria de unde ai lantisorul acela . O intreaba Sarah  care ii arata medalionul de la gantul blondei de langa mine .

-Mi la dat Maica Stareta  de la rofelinatul de unde  am plecat . Ea mi-a spus ca la gasit la gatul meu cand am fost adusa la orfelinat.

-Ati fost doar voi trei la  orfelinat? ne intreaba Karyna

-Am fost mai multi , vro douazeci sic eva  nu mai stiu sigur acest lucru .ii raspund roscatei .

-Dragut . La fel avem si noi prieteni foarte multi .Uni sunt chiar nesuferiti si perversi , daor totusi sunt prietenii nostri si tinem mult la ei de voie sid e nevoie. Spune Kaname in timp ce incepe sa rada.

-Asa sunt si uni dintre ei , dar mai rau  sau mai ciudat spun in gluma.

Termin de ras si dintr-o data simt cum ma ea durerea de cap  nemai simtit pana acuma .

Capul meu a inceput sa sa vazaie de durere , dar se pare ca durerea aceasta am primit-o impreuna  cu o viziune.

Se facea ca eram intr-un sat , iar aceasta er ain flacari , iar inr pe jos erau cadavre  se manau cu ingeri , dar nu  cu aripi albe ci negre.

Inintez prin cadavre si ajung in fat a unei case care usa principala era sparta in mii de bucatii.

Pasesc  cu grija sa nu ma ranesc . Intru in casa si vad ca cel care a facut toata aceasta  harababura era in viata .

Acesta statea in fata a patru oameni , care erau speriati , deaorece putea sa-is piarda viata.

Eram cam spiriata  de ce vedeam  , parca am mai fost aici .

Ceva din interiorul meu imi spune acest lucur . Ma uit mai atenta la aceste persoane si observ ca era un barbat in jur de 20-30 de  ani , zvelt , cu parul negru  , ochii albastri ca marea  , iar femeia care statea in spatele lui avea parul lung pana la fund , de culoarea focului , ochii acesteaia era de un rosu rubiniu care parca imi arunca priviri spre mine.  Iar in spatele acesteia se aflau doua patute  din care se auzea plansete.

Curiozitatea ma omorea asa ca  ma indrept spre  patuturi unde auzisem tipetele .

Cu fiecare pas eram mai curiasa asa ca il maresc si ajung  intr-un suflet .

Ridic privirea si vad doua suflete , care se oprise din plans cadn imi simt prezenta .

Cadn isi ridica privirea spre mine si vad ca cei doi copii erau fete defapt  si se pare ca gemene.

Aud doau impuscaturi si imi intorc privirea instantaneu si vad ca cei doi oameni au fost impuscatii in inima .

O vad pe femeie cum se indreapta cu greu spre patute.

-N...u...va...fa...ce-ti.... gri...ji... Ka...ry...na, Elv...ira.. fete...le...me...le spune cu greutate femia udpa aceea more .

Ramn putibn nemiscat din cauza ultimelor cuvinte pe ca re le spusese femeia.

 

Viata nu e mereu roz +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum