Sarah
- O haide blondo ce e asa de greu, o mica intepatura iar dupa cateva ore afli daca cealalta blonda e sora ta pierduta. Roscata era foarte insistenta chiar de la prima ora a dimineti a venit peste mine in camera si ma batut la cap cu testul ADN, nici cand am pregatit micul dejun alaturi de Mina Noia si Kashim nu am reusit sa scap de insistenta ei, la masa aceasi poveste iar acum pe drumul spre liceu din nou aceasi discutie cred ca pana la urma trebuie sa accept altfel nu o sa ii taca gura
- Karyna te rog nu mai insista, daca voi face testul ADN cu acea fata automat am sa il fac la sediu pentru ca prin sangele dat e posibil ca domni doctori sa afle ce sunt eu cu adevarat si nu vreau asta chiar deloc. Am avut grije sa ii explic de ce nu vreau sa fac testul la un spital normal in doar cateva cuvinte.
- Ce bine.... o sa faci testul, o sa faci testul. Incepuse sa se invarta in jurul meu si sa tipe iar mie deja imi bubuiau urechile avea niste plamani fata asta.
- Ce tot zbieri asa roscato? cel care intrebase era nimeni altul decat Kira, un roscat sexos , ce pot spune daca nu ar fi asa de badaran si eu m-as da la el si nu cred ca m-ar refuza. El era inalt si bine facut ce fata normala nu s-ar uita la el, dar nu era singurul din casa noastra care arata bine, toti baieti de locuiau in aceasi casa cu mine erau niste bunaciuni mama mama dar fiecare avea problema lui, uni erau prea perversi, sau prea tacuti, sau copilarosi iar cei care erau chiar boboc nu puteam sa ma ating de ei. Jamie, fratele meue, era unul din ei, arata foarte hot si de multe ori injuram in gand ca eram rude, sau Gumo foarte sexos si el dar aveam un respect aparte pentru el si se purta cu mine ca si cu sora lui Gumi.
- Ce treaba ai tu flacarici? Am inceput sa rad la cuvintele ,,de iubire'' pe care si le adresau cei doi mereu ma amuzau astfel de discuti care erau si dese mai ales intre acesti doi roscati.
- Mai zimi odata asa morcoveata si te agat in gardu ala.
- Da ce ai ma tu cu ea, las-o sa zbiere cat o tin plamani ce te bagi tu ca musca in lapte ca sa nu zic altcumfel. Opa, aparuse si Kile in peisaj si presimteam ca iarasi se va lasa cu o cearta de toata frumusetea iar eu desigur va trebui sa ii despart.
- Ce zici ma acolo? Musca in lapte? Iti dau eu tie numai musca in lapte.
- Voi doi tonu jos ca am ajuns la scoala si sa numai aud vreo cearta intre voi ca a-ti dat de belea. Cuvintele erau spuse ferm de Mina, o fata cu parul alb foarte dragastoasa de obicei, asta daca nu o enervai, daca o calcai pe coada aveai probleme, era cam sefa in casa, desi era casa mea ma bucuram ca ea lua initiativa si ne ordona altfel ar fi fost haos total si nici macar eu nu as fi putut sa il stapanesc.
- Si ce o sa ne faci? intrebarea retorica a roscatului nu intarzia niciodata sa apara si desigur ca nici Kile nu tacea
- Da, exact. Ce o sa ne faci daca ne certam?
- Foarte simplu pe Kira il pun la regim de mancare ca oricum mananca prea mult iar tu interzis la fete, sexul prea mult dauneaza cel putin sonorului din casa.
- Ce? Fara mancare?
- Fara gagici?
- Ce fete au ? Eu si Karyna desigur ca muream de ras iar sora mea, Kaname, care ne prinsese din urma, se prapadea si ea de ras numai Mina era serioasa
- Da, fara gagici si fara mancare daca va mai certati si nu imi puneti deciziile la indoiala ca stiti bine ca pun in aplicare ce zic.
- Da mama. Cand au spus amandoi in acelasi timp aceleasi cuvinte si au mai facut si fetele alea suparate si bosumflate nu m-am abtinut sa nu mor de ras erau prea comici nu degeaba le ziceam Stan si Bran.
- Bun acum ca sa lamurit totul miscativa fundurile la ore. Mina era ca de obicei sefa , se purta chiar ca o mama cu noi , ne purta de grije si nu ne dadea voie sa facem tampenii, chiar primeam pedepse de la ea ca de la un parinte, dar asta nu ne deranja , sau cel putin nu pe mine pentru ca eram preferata ,,mamei''.
Dupa inca cateva proteste ale celor doi pe care Mina le-a inchis doar cu o privire am intrat cu toti in curtea scolii si cum era deja tarziu fiecare la clasa lui, eu Kaname si Karyna eram in aceasi clasa si acum urma partea cea mai grea pentru mine, sa vorbesc cu acea fata si sa ii explic unde anume vom face testul de ADN daca va vrea sa il facem.
De cum am intrat in clasa am observat un baiat nou in clasa mea, un saten al naibilui de frumos si desigur inconjurat de toate tarfele din clasa asta. Toate trageau de el care in ce parte vroia si il intrebau te miri ce iar eu stateam langa catedra si il priveam, cu gura deschisa asta pana cand si-a intors privirea spre mine, atunci am simtit ca o sageata mi-a trecu prin inima, cred ca Cupidon ma nimerit din plin, cu acei ochii superb cum sa nu ma cucereasca dar nu aveam de gand sa par ca si celelalte usuratice din clasa mea si nu o sa ma las usor daca imi va face curte desi recunosc imi va fi greu sa il refuz daca s-ar apropia de mine. Ramasesem amandoi privindu-ne in ochii cateva clipe pana cand eu mi-am revent prima si , desi rosie in obraji, mi-am intors privirea si am mers spre banca mea sa imi las ghizdanul. De cum l-am pus pe masa mi-am amintit de test si de Maria, facea cea blonda identica cu mine, si ea venise in clasa si trebuia neaparat sa o intreb, trebuia sa aflu adevarul altfel aveam sa mor intrebandu-ma daca ea e sau nu sora mea geamana furata la nastere.
Am respirat adanc de cateva ori apoi m-am apropiat de ea zambind
- Buna Maria .
- A, buna Sarah. M-ai speriat nu eram atenta.
- Scuze nu am vrut. ,,haide zi odata nu te mai fastaci atat" mi-am zis in minte apoi am tras iarasi aer adanc in piept si am intrebat-o
- Auzi, ai vrea sa facem un test ADN ca si roscatele? Adica semanam prea mult iar eu am o sora geamana pierduta de la nastere, cineva, putrezirar in pamant, a furato de la maternitate la o ora dupa ce ne-am nascut si ma tot intreb poate esti tu acea
- Nu cred ca sunt eu sora ta dar cum nu imi cunosc parinti orice e posibil mergem de e dupa ore la spital cu Elvira si cealalta fata si dam si noi sange pentru un test
- Defapt nu vreau sa facem testul la un spital, eu am o problema si vreau sa o tin ascunsa sa nu afle nimeni de ea si e doar un loc unde putem face testul fara sa se afle in intreaga lume .
- Suferi de vreo boala cumva?
- Nu as numi-o boala dar daca iese pozitiv testul si suntem surori o sa iti spun totul.
- Pai bine atunci, unde anume facem testul si cand.
- Ce zici de azi dupamasa iar locul, e un loc secret . am spus usurata ca acceptase sa facem testul.
Dupa discutia avuta cu Maria m-am indreptat iarasi spre banca mea si din nou privirea mi-a fugit la acel baiat care era inca interoga de fete desi se asezase si el jos dar aproape ca am rupt creionul din mana mea cand o colega, cea mai mare tarfa din liceu, sa pun peste el pe scaun cu picioarele pe de-o parte si de alta. In acel moment mi-am intors privirea pentru ca am vazut ca i-a luat fata in maini si la sarutat , nu vroiam sa vad cum ii raspunde la sarut si incep sa se linga in clasa. Chiar daca nu ii stiam nici numele imi placea de el si eram geloasa ca tipa aia il saruta si nu eu
CITEȘTI
Viata nu e mereu roz +18
Fiksi IlmiahUn grup de prietenii. O scoala nou. Un oras nou. O viata nou!