Amanda'POV:
Ma ridic lenesa de pe scaunul de avion si incep sa ma intind.Tocmai aterizasem in Romania,in capitala statului adica Bucuresti . Ma ridic de pe scaun si incep sa-o legat pe persoana care era langa mine. Satena nu prea vroia chair de loc sa se trezeasca asa ca o itin pana se sperie si cade de pe scaun si aud o mica injurata adresata mine.
Rad putin dupa aceea ii fac semn ca am ajuns si aceasta incepe sa umble si sa se indrept spre iesirea din avion.
Iesim din avion ultimele. Inaintea nostra a mai coborat inca patru persoane, care erau frati nostri mai mari .
Coboram de pe scara si trecem in saptele fratilor nostri . Imediat cand am ajus am bagat de seama ca surorile mele iar se certau .
- Pazea baieti ca Erika a venit pentru voi.
- Erika, nu mai tipa asa ca ne asurzesti. spune bruneta care aceasta era Nina sora mea , iar fata cu care se cearta e alta sora de a mea .
Aceea e Erika are parul roz lung pana la fund si e imbracata intr-o pereche de pantaloni stramti, pantofi , negri , o vesta , si un sutien plus geaca de bluzi a lui Eric , fratele nostru mai mare.
Nina era imbracata mai normal. Adica o pereche de blugi normali, nu strmti , nici largi perfect, un tricou alb, o pereche de tenesi si o geaca de blugi neagra.
La ea asta ar veni haine normale , dar mai are unele zile in care se imbraca mai provocator .
Langa ele mai stau Eric, fratele nsotru .
Are parul roz, ochi al fel ca parul cum avem si noi , imbracata intr-o pereche de blugi albastri si un tricou negru . In dreapta lui e Derek , fratele satenei .
Era imbracat in blugi , tenesi si un tricou la fel ca Eric dar difereau culorile la tricouri doar el il avea alb.
Acum cred ca urmez eu si fatuca asta de langa mine , nu? Cred ca da.
Cea care va vorbit pana acuma sunt eu . Numele meu este Amanda sau Ami pentru prieteni mai apopriati , am parul roz , ochi la fel cum e si parul .Am 18 ani , numele de familie nu il cunsc deoarece am cresc in aceeasi familie cu fata de langa mine si fratele ei .
Satena care esta langa mine e Anastacia Romanov.
Da ati atuzit bine ea e Anastacia , da provine din familia de taristi a Rusiei care a fost impuscata toti de o data , dar in afara de ea si fratele ei mai mare Derek
Doar ei doi sunt singuri supravietuitori ai clanului romanov. Ma rog noi doar asta stim.
Era sa uit sa va spun cum era imbracata si ea si eu .
Eu eram imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti albi , un maieu rosu pana la buric , desigur decoltata la cererea Erikai , si pe deasupra un fel de plovar cu maneci scurte gri si in picioare o pereche de cismulite care depasea glesnele cateva palmi.
Nasti , cum ii mai spunem noi , era imbracata la fel ca mine , dar diferea culorile , ea avea culori mai deschide decat ale mele si e mai vioae ca persoana .
Dar bine ca nici eu nu sunt chiar asa de cuminte cum ma cred toti .
Bine .Toti baieti care ne vad crede ca suntem curve si nu mai stiu eu ce,dar daca ne cunosc cu adevarat , bine nici chair asa ca altfel sar afala adevarul despre noi.
Poate ar afla ca unele dintre noi a trecut prin o problema foarte dura.
Spun asta deoarece Anastacia a trecut printr-o periada grea a vieti .
Ne miscam din drum si urcam intr-un taxiu si dau adresa unde vom locui cu niste vechi prieteni de ai nostri .
Se pare ca soferul o loase pe o scurtatura deaorece am ajuns repede si coboram din masina .
Eric si Derek au laot bagajele , iar Anastacia sa repezit la usa si a sunat de cateva ori si se apre ca a raspuns insfarsit.
O ajungem si noi din uram si in pragul casei isi facu aparitia o roscata care era prospat trezita din somn.
Dar cand o vede pe anastacia o imbratiseaza si incepe s a rada .
-Anastacia! De ce nu mi-ai spus ca vei veni . Si tu Aimi de ce nu ai sunat? . Ne intreaba Elvira , o prietena faorte apopriata a nostra . Aceasta se da din drum si en invita inauntru si lsam bagajele la intrase si ne spune sa ne asezam pe canapea .
Ma uit prin camera si o intreb unde sunt ceilati .
Aceast spune ca sunt la liceu , iar ei ea fost rau si a plecat de la scoala , plus nea spus si despre viziune si despre testul ADN si despre cele doau fete care semanau ea si Maria .
Asta ar fi ciudat sa fie chair surori dar mi-ar parea bine.
Aceasta nea aratat camerele in care vom sta , iar eu am inceput sa dezpachetez si sa-mi aranjej hainele in dulap si din cate am inteles roscata sa ocupat de inscrierea noastra la liceu .
Dupa ce termin ce aveam de facut ma intind pe pat , dar nu in lungime daor stateam pe marginea patului si ma intind pe el cu picioarele indoite .
Aud un mic ciocanit la usa ,iar eu zic Intra fara sa stiu cine a intrat .
Pe patul meu se aseaza Nasti si ea a ceeasi pozitie ca a mea si pot sa vad cum parul ei cade ca o cascada maronie la fel se intamplasi cu al meu , dar ca o cascada roz .
Sta ce st ain camera mea pana cand aud un strigat de jos de la parter si se apre ca sau intors Maria cu ceilati .
Coboram jos si cand ne vad ne imbratiseaza si ne spun
-Bun venit! .
Noi le raspundem cu multumire si mai dtam ceva de vorba si duap aceeea mergem al culcare pentru ca maine trebuie sa ne trezim dimineata as a ca aveam nevoie de som.
Bine ce som mai ai pe la doisprezece noptea la cat ne-am culcat noi, dar in fine am pus capul pe perna si am adormit .
---------------------------------------------------------
Am revenit dupa un car de ani cu un nou capitol de la aceasta minunata poveste. Ma mir cum am apucat eu sa strang 1.4k de lectrui. Va multumesc foarte mult, chiar din inima pentru ca-mi citit povestea si sper totus sa vad si cateva comentari nu numai lecturi. Mar bucura enorm treaba asta. As vrea sa stiu parerea voastra despre aceasta carte. In poza nu e nimenea decat Amanda.
CITEȘTI
Viata nu e mereu roz +18
Science-FictionUn grup de prietenii. O scoala nou. Un oras nou. O viata nou!