Převlékla jsem se do těch šatů a podpatků, které mi dala Evelin.
Evelin mi udělala stíny linky a řasy, taky mi dala vyzívavou rudou rtěnku.
Mé bílé vlasy mi Evelin zvlnila.Eve na sobě měla podobné oblečení jako já i podobný makeup.
Pansy která byla také v pokoji, o té radši ani mluvit nebudu.
Vypadala jak marfuša.
Samozřejmě si nedpustila poznámky jak jí Evelin zradila atd..
Tomu sme se jen zasmáli.Dole už se to rozjíždilo.
Jediná věc na co jsem se těšila byl alkohol. Miluji tu chuť, hlavně takový captain morgan, nebo víno a kola.Eve se ode mě odtrhla, šla za dalšíma kamarádkama.
,,Wow. Todle jsem nečekal." Řekne oslizlí hlas za mnou.
,,Ok." Řeknu a otočím se na Malfoye.
Nebudu lhát docela mu to sluší.,,Odprejskni." Řeknu když na mě čumí až moc dlouho.
Rozejdu se k pultu s pitím kde hodlám zůstat přes noc.
Malfoy mě nepronásleduje, jak divné.Po půl hodině sledování pití, jsem už pod vlivem, a to docela dost.
Všimnu si jak Malfoy nese moji kamarádku, která nejspíš ani nevnímá, na horu do klučičích pokojích.
Motavou chůzí se vydám za nima.,,Malfoy!" Zařvu na něj opile, Malfoy se zastaví a ušklíbne se.
,,Nech jí být." Řeknu naštvaně.
Malfoy opilou Eve položí na zem, a ta jako omámená odejde.
Já jdu rychlou ale Motavou chůzí k němu. Jedu mu vrazím, když stojím před ním.
Nic ti s ním neudělá protože je o dvě hlavy větší jak já, jen se tomu uchechtne.,,Já věděl že žárlíš." Řekne a začne se ke mně naklánět.
,,Vráž mu další!"
,,Sakra dělej něco!"
Řvalo na mě svědomí, nevím proč ale jen sem tam stála a nic nedělala.
Jeho rty se spojili s těmi mými, nevím proč ale spolupracovala jsem.
Odpojil se a v jeho očích byla jen zlost.
,,Nechceš jít na kolena?" Zeptal se, já tam stála jak přikovaná.,,N-ne já nechci" Řeknu. Zlost v očích se zvíšila.
,,Ale já jsem řekl, na kolena!" Zařval. Věděla jsem že je opilej a nemysli to vážně.
Oči se mi naplnili slzama ale poslechla jsem ho. Jako kdyby se ze mě všechna zlost vypařila a já nemohla nic dělat.Draco si začal rozepínat pásek a já jen doufala že nás někdo zastaví. Ne že bych to dělala po prvý, ale Draco byl můj nepřítel, nenávidela jsem ho.
Stáhl si kalhoty a pak trenky, já to uviděla, byl VELKEJ jako kráva.
Nevím proč, fakt nevím ale vzala jsem ho a začala ho kouřit. Slyšela jsem jen Dracovo vzdychání.
Čapl mě za vlasy a začal zrychlovat.
Po asi minutě jsem ucítila v puse tekutinu. Pustila jsem ho a tekutina mi přistála na hrudi a ve výstřihu.,,Takhle se mi líbíš." Řekl a škodolibě na mě ze zdola koukal.
,, Už jdu čau, mimochodem radši si to utři." Řekl a hodil na mě kapesník který ani nevím kde vzal, pak odešel.
Naštvaně jsem si to utřela a tekutinu kterou sem měla v puse, spolkla.Vstala jsem prvního kluka a naštvanou chůzí šla na parket. Malfoy mě naštvaně pozoroval.
Začala jsem se okolo kluka motat a všimla si že na nás Malfoy né moc hezky kouká.
Kluk mě vzal za boky a já se o něj začala oťírat. Todle nejsem já, proč todle dělám.
Malfoy vstal a šel naštvaně k nám.,,Ty zmrde" Zařval a jednu vrazil klukovi, který se mnou tančil.
,,Co je s tebou!" Zařvu a strčím ho.
Nechápu co je mu, skoro se neznáme a on mlátí kluka který se mnou tančí.Rozhodla jsem se jít do pokoje. Čapla jsem po flašce a odešla na pokoj.
Opila jsem se do němoty, takže nevím co se dělo pak, nevím jestli se něco dělo.
Mně je trapně😭 no neodstuďte mě za tento díl.
ČTEŠ
Trust .
FantasyElizabeth Quinn je 16 let když prestoupí do bradavic. Eliz dříve chodila do Krasohůlek, tam se ale stala nehoda. Eliz potká nepřítele, ale co když se z něj vyklube někdo koho bude milovat. Eliz se také setká tváří v tvář, svému pravému otci.