Probudila jsem se ve svém pokoji, totálně rozlámaná.
Neusnula jsem náhodou na chodbě?
Přehoupla jsem se do sedu, a koukla se po pokoji.
Vedle mě seděla... PANSY?!! CO.,,Ahoj Elizabeth." Řekne ustaraně. Todle není asi ta Pansy o které mi říkala Evelin, a kterou jsem potkala první noc, ve 3 ráno, nalitou, z Dracem v pokoji. Ne todle byl jiný člověk. Asi jsem jen přeslechla něco když mi Eve říkala že má Pansy hodný dvojče, nebo hůř klona.
,,Ahoj?Ehm, neusnula sem náhodou na chodbě?" Řeknu a rozhlížim se furt po pokoji, jak kdyby sem něco hledala.
,,Eh jo to, Mattheo tě našel na chodbě a řekl nám co se stalo." Řekla a hleděla mi při tom do očí.
,,Jen ti chci říct že.. Vím jak se cítíš." Řekne a jde ke mně blíž.,,Fakt?" Řeknu překvapeně.
,,Jo.. Draco mi udělal vlastně to samé." Řekne a vidím ji slzy v očích.
,,Nee nebreč." Řeknu a obejmi jí. Kdyby mě vidělo moje včerejší já, řeklo by si že se todle nikdy nestane, ani nestalo, opak je ale pravdou. Ne fakt, teď tu sedím z Pansy, TOU PANSY. Tou Pansy, která mi, podle Evelin chtěla zničit život.
,,Ono to nejde nebrečet. Milovala jsem Draca 5 let, a on mě takhle odkopl." Řekne a odtrhne se od obětí. Nikdy bych to do ní neřekla, bylo očividné že k němu chovala city, ale že až tak silný?
,,Víš ty co? Nemůžeš kvůli němu brečet! Vím je to možná těžký, teď a je to určitě těžký! Ale když budeš brečet akorát mu tím ukážeš že jseš slabá. Samosebou slabá nejsi, jen říkám to co by si myslel Draco a jeho parta." Řeknu a utřu mezi tím Pansy slzy. Furt nemůžu uvěřit že todle říkám Pansy, a že teď Pansy utiram slzy.
,,Něco na tom bude. Dracovy se musí líbit když kvůli němu holky brečí.. Proto je furt odkopává. Musí se pak cítit silnější" Řekne Pansy.
,,Ukážeme mu že nejsme slabý! Bude nás chtít tak moc, že se nás bude doprošovat, a klanit se nám." Řekne Pansy, jiskričky v očích jí přímo zářili.
Když jsem odešla z Krasohůlek, máma mi říkala že mě bradavice změní a já jí nevěřila.. Teď jí už věřím. Začala jsem si užívat života, a to po jenom jednom večírku. Nevím možná mi Draco ublížil ale, srát na něj! Stejně mě ani nezná, ani já pomalu jeho. Ano kdykoliv si o něm můžu něco zjistit ale, on mi za to nestojí, nestojí za můj čas.
Něco se se mnou stalo, a mě to nevadí. Dřív jsem kroutila hlavou nad holkama který nosili vyzívavé oblečení. Teď? Teď mám chuť být jedna z nich, a to jen kvůli pomstě.,,Hele, nechceš se mnou jít za hoďku do příčné ulice? Nekoupit oblečení atak.." Řekne Pansy a já se široce usměju.
,,Jasný, nevezme i Evelin? Teda pokuď chceš." Řeknu protože vím že byli kamarádky. Evelin mi říkala že ji Pansy odkopla, ale nemyslím si že je to úplně pravda. Musí v tom být víc.
,,Já nevím, asi ne. Necítím se dobře po tom co udělala." Řekne a já docela zvážním, narovnám se jako pravítko.
Já věděla že je v tom něco víc! Nechápu proč mi Evelin lhala, vypadá mile. Nevypadá na člověka který by lhal. Vlastně jen kvůli tomu sem Pansy nenáviděla. Evelin mi říkala že jí Pansy odkopla, že byli nejlepší kamarádky.
Mam pocit že todle budou ještě pořádný drama.
Asi se Pansy zeptám co se stalo, a asi určitě jí i řeknu co mi řekla Evelin, protože se mi nezdá že Evelin byla upřímná. Chtěla bych taky slyšet i názor Pansy. Né že by mi do toho něco bylo ale, Evelin mi řekla špatný věci o Pansy, a to jako dost.,,Hele, nevím co se mezi vámi dvěma stalo, ale chtěla bych slyšet jak to bylo. Evelin mi řekla něco málo víc, ale nepřijde mi že to je pravda. Co takhle pak zajít ke košťatům?" Řeknu.
Pansy vypadá že chvíli přemýšlí, ale nakonec kývne a usměje se.,,To by mě zajímalo, co nakukala tobě." Řekne a uchechtne se, já povytáhnu obočko, a kouknu se na ní.
Pansy chvíli nechápe, proč na ní tak mimozemšťansky koukám, ale po chvíli pochopí že chci vysvětlit co myslela tím ,,To by mě zajímalo, co nakukala tobě".,,Řeknu ti to u košťat, jen se připrav, něco o ní zjistíš." Řekne Pansy a někam zmizí. Nechá mě tam napospas myšlenkám.
Tak Evelin je někdo jiný? Tadle kapitola se mi osobně odst líbí.. Příjde mi dost povedená, a rozvinutá.
A možná se nám tam něco rýsuje.. Nějakej vztah? Možná.. Ale nakonec bude z Dracem, to se nebojte. Přeci jen.. Jen to ff o Dracovy ne? 🤣 Bylo by divný aby skončila s někým jiným.Taky se chci omluvit jestli teď nebudu aktivní.. Byla jsem nemocná a fakt mi nebylo dobře. Celý týden jsem si jen četla, a dělala edity, který ale vypadají totálně směšně.
Taky mám dost problémů. Tedyten týdem mi nebylo dobře ani psychycky, takže se omlouvám za neaktivitu..
Xoxo
ČTEŠ
Trust .
FantasyElizabeth Quinn je 16 let když prestoupí do bradavic. Eliz dříve chodila do Krasohůlek, tam se ale stala nehoda. Eliz potká nepřítele, ale co když se z něj vyklube někdo koho bude milovat. Eliz se také setká tváří v tvář, svému pravému otci.