1.bölüm.

74 13 12
                                    

*Y/N'NİN ANLATIMI*

Selam ben Jeon Y/N. 25 yaşındayım.Şerefsiz anne-babam ve ruh hastası kocam yüzünden hayatım cehennem oldu.Gençliğimi yaşayamadım.Okuyup adam olamadım.Eve tıkılı kaldım.Köle gibi sabah-akşam çalışıyorum.O kadar bıktım ki,artık intihar ede bilirim.Çok yoruldum....Gerçekten çok yoruldum.....

*JK'İN ANLATIMI*
Selam ben Jeon Jungkook. 27 yaşındayım.Mafyayım.Salak bir karım var.Ev işleri ve yemek yapmaktan başka bi boka yaramaz.Ona o kadar nefret ediyorum ki, kılına bike dokunmadım.Babam ölmeden önce evlenmemi istedi.Bende Y/N'ni satın aldım.Çok kolay oldu.Annesi ve babası hemen teklifimi kabul ettiler.Y/N okuyordu ben onunla evlendiğimde.Evlendiyimizden beri kapıdan dışarı ayağını basmadı.Tabii korkar benden.Hemde köpekler gibi.Çok salak ve saf.Gebertsem bile bana bağıramaz.Gıkını bile çıkaramazdı saf.
~23:45.
Bu gün baya yorucuydu.Barda sürtüklerle çok eğlenmiştik.Çok içmediğimden kendimdeydim.Eve geldiyimde salak karım televizyon izliyordu.Beni görünce hemen ayağa kalktı ve odasına doğru yöneldi.Beni her gördüyünde böyle yapardı.
JK:Y/N!
Y/N:E-efendim.
JK:Çok yorgunum gel ayaklarıma masaj yap!
Y/N:T-tamam...
JK:Kekeleme!
Y/N:...
JK:Neden benden izinsiz televizyon izliyorsun?!
Y/N:.....
JK:Cevap versene!!!!
Y/N:Ö-özür dilerim.B-ben sadece sıkıldığım için....
JK:Bir daha işin bittikten sonra odandan çıkarsan kemiklerini kırarım!!
Y/N:Yha neden bana b-böyle davranıyorsun?!
JK:Sen az önce bana bağırdımmı?!!
Y/N:......
JK:Cevap ver!
Y/N:......
JK:Hemen ceza odasına gir!Çabuk!!!!!;
Y/N ağır adımlarla ikinci kattaki ceza odasına gitti.Beni sinirlendirdiyinde onu orada dövüyordum.Hemen kemerimi çıkarıp elime aldım ve yukarıya çıktım.Kapıyı tekmemle açtım.Y/N uerinden sıçradı.
JK:HEMEN GİYSİLERİNİ ÇIKAR!
Y/N:P-PİSLİK!!!!!
JK:Hemen dedim!!!;yavaşca giysilerini çıkarmaya başladı.Çok utandığı belliydi.İlk defaydı ki,onu böyle çıplak görüyordum.Fiziği gayeeet iyiydi.Kemeri sıkıca tutup ona yaklaşmaya başladım.Üzerinde sadece iç çamaşırı ve sütyeni vardı.Duvara dirrndiğinde ona baya yakınlaşmıştım.Yavaş bacağına dokundum.Aniden kemerle bacaklarına vurmaya başladım.Acıdan bacaklarını öyle sıkıyorduki,yerleri morarmaya başlamıştı.Kemeri dahada sert vurmaya başladım.O yere düştü.Ben durmuyordum.Oysa acıyla yerde kıvrınıyordu.Ağlasada sesini çıkarmıyordu.Onu çok şiddetli bir şekilde dövüyordum.Saçlarından tutup sürüdüyümde aniden bağırdı ve güçsüzde olsa beni itmeye çalıştı.
Y/N:YETEEEEERR!!!BIKTIM ARTIK SENDEN BIKTIM!!!!ALLAH BELANI VERSİN!!!!KEMİKLERİM KIRILDI YETER!!!ÖLMEK İSTİYORUM!!!!!ALLAHIM YARDIM ETT!!!;dedi.Ve dizleri üstüne çöküp ağlamaya başladı.Bir anlık içim parçalandı.Sanki kalbimi sıkıyorlardı.İstemsizce gözlerim yaşardı.Hemen odadan çıktım ve kapıyı kilitledim...

HELLWhere stories live. Discover now