~02:00~
Baya geç olmuştu.Jungkook hala dönmemişti.Onu çok merak ediyordum.Su içmek için aşağıya indim.Kapı sesi gelince Jungkook olduğunu anladım.
Y/N:Senmisin kocacım?
Jk:Evet,bebeğim.;ben su içerken arkadan iki elin belimi sardığını hiss ettim.Beni yavaşca kendine çekti.Sapık ya.Biraz boynumu öptükten sonra,beni kendisine döndürdü.
Jk:Bebeğim yarın önemli iş görüşmem var.Seni sekreterim olarak işe alıyorum.Görüşmeden sonrada arkadaşım Kai'nin partisi var.Birlikte oraya gideriz.
Y/N:Yhaaa çok teşekkür ederimmm;diyip boynuna atladım.O kadar sıkı sarıldımki ona galiba boğulmuştu.Sonra beni kucağına aldı ve uyumaya gittik.Yarın için çok sabırsızım...Acaba beni neyi olarak tanıtıcak????Umarım karısı olarak tanıtmıştır.Öyle olmasa üzülürüm.Yani hangi kadın kocasının sadece sekreteri olarak tanınmak isterki?Neyse.
Jk:Ne o bebeğim?Daldın gittin?
Y/N:Hiiç yarını düşünüyorum.
Jk:Hmmm...Bana nasıl teşekkür etmeyi düşünüyorsun?(sırıtarak)
Y/N:Tabiki.....
Jk:Eeee?
Y/N:Nasıl bir ödül istersin?
Jk:Bilirsin işte...
Y/N:Teklifinizi kabul ediyorum Bay Jeon.
Jk:Gerçektenmi?
Y/N:Hm,hm.
Jk:Oleeey.
Y/N:Çocuk gibisin Kookie.d;aniden beni altına altı.Gözlerini gözlerime kitleyip durdu.Bir an şok oldum kımıldayamadım.
Jk:Hala öyle düşünüyormusun bebeğim?
Y/N:.....;bakışları beni benden almıştı.Onu bu kadar yakından incelememiştim.Öncelikle yavaştan dudağıma öpücükler kondurmaya başladı.Sonra gitgide sertleşiyordu.Dudağımdaki acılara rağmen yinede ona karşılık veriyordum.Dudağımın patladığına yemin ede bilirdim.Jungkook üstümü çıkarmaya başladı.Artık iç çamaşırlarımdaydım.Bende Jungkooku soyundurdum.Yalnızca boxer'i vardı.Bilmiyorum nedenini ama bundan zevk alıyordum.O kadar sert sevişiyordukki,inlemelerimiz odada yankıyordu.Jungkook ellerini yavaşca iç çamaşırıma götürdü.Onuda çıkardıktan sonra tamamen çıplaktım.Sonra oda boxerini çıkardı.Oda çıplaktı.Bir an ikimizde sırıtmaya başladık.İkimizde zevk alıyorduk.Jungkook sanki benimle oyun oynuyordu.Çünkü sadece bana sürtünüyordu.
Y/N:Ahhh......Yap şunuu....mhh...
Jk:Biraz daha kıvama gelmen lazım bebeğim....mh.....;sonra yavaşca içime girmeye başladı.Gittikçe hızlı git-gel yapıyordu.O kadar acıyorduki,ama bir o kadarda zevk alıyordum.Sonunda bitti.İçimden sıcak bir sıvı aktığını hiss ettim.
Jk:Banyoya gidelim bebeğim hadi.
Y/N:Tamam aşkım.;Beni kucağına aldı ve duşa girdik.Sonra pijamalarımızı giyinip bir güzel uyuduk.
Jk:Sana yaptıklarım için o kadar pişmanım ki,kendimi nasıl affettiricem bilmiyorum.Çok özür dilerim.Nasıl kör olmuşum.Senin kıymetini nasıl bilememişim.Ben tam bir şerefaiz herifim.
Y/N:Shhhh....Sakin ol aşkım...Geçmişte kaldı hepsi.Bak ben unuttum.Sende unut.Sonumuz güzel oldu ya.Bu yeter.
Jk:Sen benim kanatsız meleğimsin♡.
Y/N:Sende benim prensimsin.
Jk:Seni seviyorum.
Y/N:Benim kadar değil;onun dudağına küçük bir öpücük koyup sıkıca sarıldım ve uyuduk.İlk defa böyle rahat ve güvende uyumuştum.Sevdiyim sıcak kucağında...
YOU ARE READING
HELL
Short StoryJk:Ne o bebeğim?Daldın gittin? Y/N:Hiiç yarını düşünüyorum. Jk:Hmmm...Bana nasıl teşekkür etmeyi düşünüyorsun?(sırıtarak) Y/N:Tabiki..... Jk:Eeee? Y/N:Nasıl bir ödül istersin? Jk:Bilirsin işte... Y/N:Teklifinizi kabul ediyorum Bay Jeon. Jk:Gerçekten...