3.bölüm.

41 11 2
                                    

Y/N yavaş-yavaş gözlerini açmaya başladı.Beni karşısında görünce şaşırdı.Çünkü ellerini sıkı-sıkı tutup ona bakıyordum.İlk defa böyle göz-göze gelmiştik.Sanki kalbim yerinden fırlayacaktı.Çok garip bir şekilde bir-birimizi izlemeye başladık.Sonra Y/N gözleri kaçırdı ve oturur pozisyona geldi.
Y/N:Ahhhh.
JK:Ne oldu?!
Y/N:Hiç...biraz karnım acıdı.Hayır,olamaz;diyip pantolonuna baktı ve kan olduğunu görünce üstünü örttü.Çok utandığında kıp-kırmızı olmuştu.Ayağa kalkıp dışarı çıktım.Ped alıp geri döndüm ve pedi Y/N'e uzatdım.
JK:Al.
Y/N:Te-teşekkürler...dışarı çıkarmısın üzerimi değiştiricem.
JK:E yanımda değiştir ne olucak?
Y/N:Lütfen,çıkarmısın?
JK:Ahh tamam Y/N tamaaaam.Sanki yiyecektim seni...

*Y/N'NİN ANLATIMI*
Jk çok ama çok garipti.Daha önce bana bu kadar iyi davranmamıştı.Yada,beni bu kadar şiddetli dövmemişti.Her yerim ağrıyordu.Giysilerimi çıkarıp bir kenara attım.Pantolonum baya kan olmuştu.Hemen iç çamaşırımla sütyenimi giyinip pedimi koydum.Karnım baya acıyordu.Kollarım ve bacaklarım çok morarmıştı.Aniden kapı açıldı.Jk işeriye girdi.yavaşca bana yaklaştı.Yorganı üzerime çektim.Beni böyle görmesi kötü hissettiriyordu.Dizlerini büküp karşıma oturdu.
JK:Benden utanıyormusun?
Y/N:....
JK:Beni sinirlendiriyorsun.Kendini dövdürüp beni suçluyorsun.Benim suçum yok.
Y/N:Kendimi dövdürecek kadar kafayı yemedim her halde
JK:Bilmem...;yorganı üzerimden çekti ve beni bi anda altına aldı.Yavaşca dudaklarıma yaklaştı.
JK:Bir daha beni sinirlendirirsen böyle nazik davranmam,haberin olsun;dudaklarıma o kadar sert öpücükler bırakmaya başladı ki,dudaklarımı hissedemez hale geldim.Ben karşılık vermediyimden dudaklarını benden uzaklaştırdı.Boynumu biraz emdikten sonra,ayağa kalktı ve bacağımdaki morluğu öpüp gitti....Ben yerimde dona kalmıştım.Yavaşca ayağa kalktım.Giysilerimi giyindim.

Saçımı topuz yapıp ev işlerine başladım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saçımı topuz yapıp ev işlerine başladım.Kendi odamı toparladıktan sonra misafir odasını,sonra mutfağı,sonraysa diğer odaları toplamaya başladım.Bunlar benim günlük işlerim olduğu için yorulmuyordum.Yemeyi hazırladıktan sonra Jk'in odasına yöneldim.Derin bir nefes alıp kapıyı açtım.İçerisi boştu.Biraz sonra su sesi gelince onun duşta olduğunu anladım.Aldırmadan yatağını toplamaya başladım.Kirli giysilerini ayırdığımda banyonun kapısı açıldı.Ben yine aldırmadan işime devam ediyordum.Jk bana yaklaştı.Biraz beni inceledikten sonra ona bakmadığımı fark etti ve üzerini değiştirmeye başladı.Buna alışıktım.Çünkü her zaman böyle yapardı.Giysileri topladım ve bir kenara koydum.Jk sanki beni gıcık etmek istiyormuş gibi yatakta zıplamaya başladı.Derinden nefes aldım ve yavaşca "tam bir baş belasısın Jeon Jungkook"dedim.
JK:Efendim?;diyip sırıttı.
Y/N:Hiç....Hiç bir şey söylemedim.;giysileri elime aldım ve aşağıya gittim.Onuda hall ettikten sonra Jk'e seslendim.Gelip yemek masasına oturdu.
JK:Ohoooo yemek ne hüzel kokuyor Y/N hanım;)
Y/N:Ateşin felanmı var?
JK:Efendim?
Y/N:Yani genelde yüzüme bile bakmazsın.Az önce beni öptün,bana gülümsedin.Şimdi,yemeklerin güzel kokuyor diyosun....Çok garip bay Jungkook....Çok....
JK:Peki sen bu gün yürek felanmı yedin?nerden bu cesaret?Normalde Y/N bana selam vermeye bike korkar.;ayağa kalkıp bana yakınlaştı.Ellerine belime sardı ve dudağıma yaklaştı.
JK:Sen yinemi dövülmek istiyorsun güzelim?;tam öpecekken ağzına çilek tıkıştırdım. Gülerek masasına döndü yemeye başladık.Galiba ilk defa bu kadar rahat yemek yiyordum.Yemeği bitirdiğimizde bulaşıkları yıkamak için sofrayı toplamaya başladım.
JK:Ben yardım edeyim sana
Y/N:Yok ben gerçekten bayılıcam.
JK:Y/N....Bak döverim seni....
Y/N:Tamam,tamam.Sen git ben yaparım.
JK:Film izlermisin?
Y/N:O-oluur.
JK:Tamam o zaman ben bi romantik film açayım.
Y/N:Oki.;Bulaşıkları yıkadıktan sonra Jk'in yanına gittim.

HELLWhere stories live. Discover now