4.bölüm.

40 9 2
                                    

*JK'İN ANLATIMI*
Y/N beni benden alıyordu resmen.Galiba ilk defa bir kıza karşı böyle hisslerim vardı.Umarım ona yalnış bir şey yapmam.Çünkü kendimi tutamıyorum.Kokusunu içime çektiyimde kendimi kontrol edemez hale geldim.Offff.Bu akşam o benim olmalı!O bayılınca çok korkmuştum.İlk defa onun benim için ne kadar değerli olduğunu anladım.Hemde çok değerli...
Y/N:Ben üzerimi değiştirip gelsem olurmu?
JK:Tabii güzelim.
Y/N:G-Güzelim?
JK:...
Y/N:Neyse.....;
*DİKKAT SMUT VAR*
*Y/N'NİN ANLATIMI"
Gidip üzerimi değiştirdim.

;*DİKKAT SMUT VAR**Y/N'NİN ANLATIMI"Gidip üzerimi değiştirdim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Y/N:Ben geldim.
JK:Gel yanıma ;diyerek eliyle kucağına oturmamı gösterdi.Derin bir nefes alıp yutkundum.Çok korkuyordum.Bu beni her an yiye bilecek gibi süzüyordu.Off napıcammmm?!
JK:Gelsene bebeğim?Söz,yemem seni;diyip sırıttı.Küçük adımlarla ona yaklaşmaya başladım.Ellerini belime sarıp beni dizlerine ona dönük bir şekilde kucağına oturttu.Şimdi b*ku yedin Y/N.Kafasını göğsüme gömüp kokumu içine çekmeye başladı.
JK:Dünden beri senin için resmen geberiyorum bebeyim.Sende beni istiyormusun?
Y/N:.....
JK:Duyamadım bebeyim.Hadi evet de.Seni dünyanın en mutlu insanı yapayım;ellerine yavaşca belimden çekip arkama doğru irellemeye başladı.Resmen popolarımı okşuyordu.Evet dersem muhtemelen 2 ay ayağa kalkamayacaktım.Bende JK'e karşı boş değilim aslında.
Y/N:T-tamam...
JK:DADY...
Y/N:Efendim?
JK:Bana DADY  söyle bebeyim...
Y/N:TAMAM DADY...;Dady kelimesini bastırarak söyledim.Jk beni aniden altına aldı.Dudaklarını boynuma yaklaştırıp nefesini boynuma verdi.Sonra boynumu emmeye başladı.Sonraysa o işi halledip odaya uyumaya çıktık.
Arkadaşlar merhaba gerisini yazamadım pardon:)sjsjsjsjsj.

HELLWhere stories live. Discover now