5.bölüm.

38 9 0
                                    

*Y/N'NİN ANLATIMI*

Sabah olmuştu.Ayağa kalkmak istedim.Ama kalktığım gibi yatağa düşdüm.Bacak aralarım ve kadınlığım o kadar acıyorduki,ağlamaya başladım.Jk sesime uyandı.
JK:Ne oldu bebeyim?!
Y/N:(Ağlayarak)Sen çok...çok kötüsün...Dün yeter dedim durmadın...
JK:Acıyormu?
Y/N:Evet(ağlayarak).
JK:Kıyamam lan sana.Söz bu akşam daha yavaş olmaya çalışıcam.
Y/N:Ne bu akşamı ya.Git başımdan.Bu akşammış.Oğlum burada canımla çekişiyorum bu hala akşamdan konuşuyor.Kalk gevezelenme.Yemek yiyelim.Bu gün ben ne desem o olucak.
JK:Tamam güzelim,sen ne desen o olucak.Ama en yakın zamanda baba olmak istiyorum bil diye söylüyom.
Y/N:Lan kafanı patlatırım.Hadi banyoya.
JK:Banyoyamı?????Tamam canım hadi!!
Y/N:Benim salak kocam.El-yüzünü yıka,onun için söyledim.Allah Allaaaaah.;diyip ayağa kalktım.Jk'de banyoya gitti.Üzerime rahat birşeyler giyindim.

Üzerime rahat birşeyler giyindim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kahvaltıyı hazırladım.JK'i çağırdıktan sonra,kahvaltımızı ettik.
Y/N:Bulaşıkları yıkamaktan başlaya bilirsin.
JK:Tamam.
Y/N:Ben dizi izliyorum.Mısır patlat getir.Ne çok ne az orta bişmiş olsun.
JK:Ama....
Y/N:Aaa ayıp-ayıp çok kolay bir iş bunlar.
JK:Bunlarmı kolay?
Y/N:Sen her zaman bana öyle derdin yaa:(
JK:Tamam.Tamam.Yapıyorum.;Bir film açıp izlemeye başladım.Acıdığımdan ayaklarımı karşımdaki masaya uzattım.Patlamış mısırlarım geldi.Kabı JK aldım.
Y/N:Bana bir kahve yap.Sonrada evleri topla.
JK:Ama...
Y/N:Az konuş,çok çalış.;gülmemeye çalışıyordum ama duramıyordum.JK kahveyi hazırlayıp getirdi.Sonra evleri toplamaya başladı.Onuda bitirdikten somra yanıma geldi.

HELLWhere stories live. Discover now