10.bölüm.

27 8 0
                                    

Y/N:Siz de kimsiniz?
X:Ben Kai sende Y/N olmalısın.Öyle değilmi?
Y/N:E-Evet.Siz Jungkook'un arkadaşıydınız değilmi?
Kai:Evet.Şimdiden senden özür dilerim.
Y/N:Neden?!
Kai:Sizi ayırmak zorundayım.Y/N kardeşimin mutluluğu benim için her şeyden önemli.;adam üzerime gelmeye başladı ben hemen kapıya taraf koştum ama beni itti ve yere düştüm.Üzerime çıkıp beni öpmeye başladı.
Y/N:YA BIRAK BENİ PİS SAPIK!İMDAAAATT!!!JUNGKOOOKKK!!!!YARDIM ETTT!!!!
Kai:Seslende gelsin hadiii.
Y/N:Bırak beni;aniden kapı açıldı.
Jk:Y/N??Ne yapıyorsunuz burada??
Kai:Jungkook?Anlata bilirim.Kardeşim elimde değildi özür dilerim.Y/N ısrar edince dayanamadım.Biz Y/N'la 1yıldır sevgiliyiz.Sen dışarı çık diye giysilerini getirmeni istedi bana da görüşelim dedi.Karın beni delirtiyor.
Jk:siz gerçekten iğrençsiniz.Sana yazıklar olsun Kai.SENDENDE NEFRET EDİYORUM Y/N!!!!!!;Jungkook nasıl bağırdıysa kulaklarım çınladı.
Y/N:BEN!BEN BİRŞEY YAPMADIM BU BİR OYUN İNANMA SAKIN ONA.KARDEŞİ İÇİN YAPIYORMUŞ BENDE ANLAMADIM.BU ADAMI İLK DEFA GÖRÜYORUM.O BENİ TACİZ ETTİ.JUNGKOOK SEVGİLİM,LÜTFEN İNAN BANA!!!!!
JK:KES SESİNİ!!!!!!!DEFOL HEMEN,DEFOL!!!!!!!!!!DEEEEFOOOOLL!!!!!!!!!!!!!!!.İNANAMIYORUM SENİ BU KADAR DÖVDÜM SÖVDÜM,EVİN HER YERİ ADAMLARIMLA KAPLI.SEN NASIL BİR YARATIKSIN?!SENİ GERÇEKTEN ALKIŞLIYORUM,GERÇEKTEN.BU İLİŞKİYİ 1YIL BOYUNCA SAKLADIĞIN İÇİN!!!!!

HELLWhere stories live. Discover now