پیامی رمز الود📩
💋💋💋💋💋💋💋💋💋●انقدر اعصابش بهم ریخته بود که اصلا متوجه قدم های بلند جونکوک سمت خودش نشد... دقیقا زمانی که به راهرو مدرسه رسیدن مقابل چشمای دانش اموزای دیگه دستشو گرفت و جیمین شوکه رو دنبال خودش کشید سمت پله ها..
جیمین:داری چیکار میکنی؟!
اما جوابی نگرفت،این سکوت از طرف پسر مقابلش باعث شد تقلا هاشو دو برابر کنه..
جیمین:جونکوک دستمو ول کن!!
دقیقا زمانی که به راه پله ساکت رسیدن ولش کرد و اروم هلش داد سمت دیوار..
جونکوک:من دارم چیکار میکنم یا تو؟!
جیمین:نکنه من به زور تورو دنبال خودم کشیدم؟
درسته به حرکت اون لحظه اشاره کرد اما منظور چیز دیگه ایی بود.
جونکوک:چندین بار تکرار کنم؟تومجبورم نکردی!!من اجباری توی اینکار ندیدم!!
جیمین:منم چندین بار تکرار کنم؟من اشتباه کردم، اما انقدر بزرگ نبود که این رفتار های زجر اورو ازت ببینم!!
جونکوک:رفتار های من زجر اوره؟
جیمین با اخم سرشو به معنای مثبت تکون داد:اره زجر اوره!!وقتی اون شب اونطوری باهام حرف زدی و ولم کردی زجر اور!!وقتی فرداش هیچ خبری ازت نداشتم زجر اوره!! میدونی سعی کردم بهت زنگ بزنم ولی نتونستم!! کل شب بیدار بودم!! و فقط داشتم به تو فکر میکردم، میدونی چقدر فکرو خیال کردم، همش با خودم میگفتم یعنی من اتقدر بهش بد کردم که اینجوری دلمو شکوند!!
جونکوک:نکنه فکر میکنی من خوابیدم!!وقتی واقعا برای اولین بار توی زندگیم اینو تجربه کردم و داشت داغونم میکرد!!حتی میخواستم همه چیزو تموم کنم اما نتونستم!!
این حرف آخر باعث شد خشم جیمین دو برابر بشه:من محتاج تو نیستم!!من خیریه نیستم!!پس اگه میخوای بری برو!!
جمله اخرو تو صورت جونکوک داد زد و با مشت حکم زد به بازو هاش،همون لحظه جونکوک شونه هاشو گرفت و با خشم اونارو فشار داد.
جونکوک:نمیشنوی نه!!گفتم نمیتونم!!اینو تو مغزت فرو کن که اگه اینا فقط یک ترحم بود انقدر پیش نمیرفتم!!
جیمین:پس چرا اون حرفارو بهم زدی؟چرا اونطوری ولم کردی؟!
جونکوک:چون میخواستم بهت فرصت بدم!!
جیمین:فرصت؟فرصت برای چی لعنتی؟!
جونکوک صداشو اورد پایین و با نفس عمیقی شروع کرد به حرف زدن:برای اینکه فکر کنی!!اینکه واقعا میخوای با من باشی یا،فقط یک راهی بودم تا اونو فراموش کنی؟
DU LIEST GERADE
Elite💋
Fanfiction💋ongoing 💋update: 💋Write by: nana.pink🐷 💋Gener:mystery,romance, 💋school life,tragedie,full smut 🔞 💋Couple's:chanbaek,jikook 💋Character's: Jennie, nayeon 💋taehyung ,Jackson, 💋chaewon,amber 🍷🛍💸📚°•°•°•° Welcome to elite, Place to feel p...