Třetí ročník - uvítací shledání

94 5 6
                                    

Druhý ročník lze shrnout do jednoho slova - nuda. 

Upřímně, nic záživného se neudálo a učivo ti nabídlo jen dočasné rozptýlení. Nebylo tedy divu, že jsi již potřetí za sebou stála na nástupišti s více, než jen vysokým očekáváním. Byla jsi odhodlaná v následujícím školním roce udělat cokoliv proto, aby se tvůj pobyt v té nejúžasnější kouzelnické škole na světě, stal vzrušujícím.

Zrovna jsi procházela se svým zavazadlem kolem rudovlasé rodinky, která s bujarým smíchem pokřikovala jeden přes druhého, když tvé oči spatřili jednu z tvých kamarádek. Přestože si neodvažuješ ani jednu z nich nazvat svou dobrou kamarádkou, natož tak nejlepší, zjistila jsi, že nejsou zas až tak hrozné. Pokud ovšem nepatříš do Nebelvíru, nebo nejsi terčem jejich nadávek.

Spěšným krokem jsi k nim doběhla a při shlédnutí jejich oděvů jsi byla vděčná svému já hodinu zpátky, které se odmítlo převléci po nesouhlasném pohledu otce. Přiléhavé, kratší šaty lichotily tvým bokům, dekolt odkrýval jen tolik, aby vzbudil pozornost, ale nic neodhalil. Vlasy sis natočila a nechala je přirozeně splývat po zádech. Pouze přední prameny u obličeje sis stáhla květinovou sponou. 

Stejně jako ty, i ostatní dívky byly oděny v šatech, které křičely bohatství. Přestože se nedá říct, že by tví rodiče pocházeli z aristokratických vrstev, rozhodně vám peníze nechyběli a jako jedináček tě tvůj otec zahrnoval tím nejlepším z nejlepšího. Matka ti kromě svého rodového jména zanechala po své smrti i celé své jmění. Volně jsi s ním  směla zacházet až po dovršení plnoletosti, ale mezitím tě otec zahrnoval vším, co mu přišlo pod ruku. Nemyslela sis, že je to zapotřebí, ale rozhodně ses tomu nebránila. Měla jsi dojem, že jsi to jediné, co mu v jeho životě zůstalo.

"Hej girl! Jak se máš? Ty šaty ti náramně seknou," pozdravila tě okamžitě Pensy a ty jsi ji spěšně objala na přivítanou: "Díky, ale oproti tobě je to nic. Není to nejnovější model od Tisai?" Byla jsi na sebe náramně pyšná, že sis přes prázdniny udělala čas a prošla jsi nové vydání magazínu Kouzelníkova móda - nová kolekce od návrhářky Tisai pouze u nás! Rozhodně se ti to teď bude hodit, dle Pansyina nadmíru potěšeného výrazu.

"Že? Viděla jsi ty šaty s potiskem okouzlených fotek? Naprosto brilantní nápad! A to ani nemluvím o materiálu, který zvolila! Věděla jsi o tom, že..." Pansy byla tvým postřehem natolik potěšena, že se pustila do rozvášněného monologu o nejnovější kolekci návrhářky Tisai a o tom, jak jí náramně vše přistane. Sem tam jsi souhlasně přikývla nebo zamručela, ale jinak ses do většího rozhovoru nepouštěla. Bylo to stejně zbytečné, jelikož by tě Pansy ani ke slovu nepustila. 

"Ta slepice nikdy nesklapne co?" Zasmál se ti na účet tvojí spolužačky posměvačně do ucha klučičí hlas. Nemusela ses ani otáčet, aby jsi věděla, o koho jde. Přes léto jste si navzájem poslali pár dopisů, dokonce jsi od Malfoye dostala i fotku jeho společně s rodiči, která byla vyfocena při příležitosti oslavy povýšení jeho otce. Neřekla jsi mu to, ale založila sis tu fotku ke svým ostatním, jelikož ti jeho nafrněný výraz přišel vtipný. Upřímně ti připadalo, jako by měl zaražené prdy, a snažil se je dostat ven ve chvíli, kdy fotograf spustil spoušť.

"Kdyby tohle slyšela, hodila by tě saním jako svačinu." Zašeptala jsi zpátky a snažila ses při té představě nerozesmát nahlas. Ty a tvoje bujná představivost budou jednou tvá smrt. To, a nebo Malfoyovi vtipné poznámky. "Jsi si jistá, že nemyslíš ji? Přísahám, že jsem ji minulou zimu načapal jak natahuje všechny tři krky, aby jí neunikl žádný drb ve škole."

S mírným cukáním v koutkách jsi poprvé otočila svou hlavu ke zdroji hlasu, který ti přišel mnohem vyšší než sis pamatovala. "Zrovna o to bych se nebála, vzhledem k tomu, že 90% drbů se týká tebe, a kde jsi ty, je i Pansy." Posměvačně jsi na něj mrkla, když se jeho obličej zkřivil do znechucené grimasy: "Ani mi to nepřipomínej, ty dva měsíce prázdnin byly k nezaplacení. Nikde žádná Pansy a její otravný řeči." Odfrkl si a zpátky se narovnal. Nebylo to poprvé co vaše obličeje byly takto blízko u sebe, a tak to ani jednoho z vás nerozhodilo. Přestože Malfoy nebyl jeden z nejvěrnějších kamarádů, rozuměla sis s ním ze všech Zmijozelů nejvíce.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 05, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

EVERYTHING YOU NEVER HADKde žijí příběhy. Začni objevovat