ŞANSIMIN ...

25 1 0
                                    

Bu Efe'nin babasıydı. Efe benim sevdiğim çocuk. 2 yıldan beri seviyorum. Daha doğrusu seviyodum. Ama cidden bu olamazdı. Şok olmuştum. Aklima cok fazla soru geliyodu. Beynim error vermisti nerdeyse. Hani buzdolabınızı açınca ne alacağınızı unutup 5saniye boyunca bakınırsınız ya. Heh işte şu an oyle olmustum. Kalbimin ritmi değişik atıyodu. O diilde ben yaşıyo muydum ya? Herneyse. Cidden çok kötü olmuştum ama. Anlatacak gibi değil. O an Cemal amca (efe'nin babası) bizi gördüğü an yanındaki 2 adama işaret verdi. Adamlar yanımıza gelip ellerimizi bağladıktan sonra ağzımıza sıkı bi bant yapıştırdı. Biz yerimizde çırpınsak da faydası olmuyodu. Babamıda bağladılar tabi. Babam ne kadar kafa tutsada ordakilere , nerde duyulmuş bi adamın 3 adamı dövüp ailesini kurtardığı? Tamam hani güçlü insanlar yapıyolardır bunu ama babam fazla kaslı değildi. Hani biraz daha çabalasaydı yapardı belki. Neyse önemli olan burdan kurtulmamızdı. Adamlar evi tararken ben masanın üstündeki elma tabağındaki bıçağı almaya çalışıyodum ama başaramadım. Her zaman ki beceriksizliğim işte ne beklersiniz benden. Adamlar ellerinde poşetlerle birlikte yanımıza geldiler. O poşetler annemlerin AVM'den aldıkları giysilerdi. Cidden bu önemli değildi ama adamlar bu poşetleri getirip önümüze koyduktan sonra iki adamın diyaloğuna şait olduk.
"Oo alışverişten geliyoruz bak seeen"
"Ne alışverişi olum bunlar mağazayı boşaltıp çıkmışlar şuan kesin mağaza bayram ediyodur."
"Ee o zaman bu kıyafetleri bedavaya almamışlardır dimi?" deyip piç smile attılar. Abi melek diyo git saçını başını yol. Ama ben şeytana uymam meleğe uyarım ki bu zaten meleğin fikriydi. Ama abi kısacık saçları vardı bunların. En iyisi çüklerine vurmaktı. Ayağımı kaldırdığım gibi bi çakmışım varya oof of erkek çığlığı ilk defa duymuştum. Aslında ilk değil ama böyle çığlığı ilk defa duydum. Oneydi kız. Cidden 5 saniye sonra pişman olmuştum bunu yaptığıma. Çünkü diğer adam bana tokadı yapıştırdığı an babam çılgına döndü. Canım yanmıştı. Öyle böyle değil. Çok acımıştı. Ben babamdan yemediğim tokatı bi adamdan yemiştim. Tabi babam çılgına dönücekti. Hak veriyodum. O sırada cemal amca annem ve babamın cüzdanlarını alıp içindeki paraları saymaya başladı. Cüzdanları alırken telefonları da almayı unutmadı tabi. Yaklaşık toplam 800tl falan vardı. Sadece tahmin. Paraları cebe indirdi tabi hemen. 2 adama da işaret verip evden çıktılar. Bizim hala ellerimiz kollarımız bağlıydı. Babam masanın üstündeki bıçağı almaya çalıştı. Denedi denedi denedi defalarca denedi. Ama çok şükür en sonunda almıştı. Kendi elindeki ipi kestikten sonra bizim ellerimizdeki ipleri çözdü. O sırada babam telefonunu çıkarıcaktı ki telefonlarını da götürmüşlerdi. Hiçbirimizde telefon yoktu. Tek çaremiz komşulardan yardım istememizdi. Ki zaten öyle yaptık. Polisi aradık. Yaklaşık 15dakika sonra polis geldi. Ve bizi karakola götürdü. Nalet olsun. Oda ne? İnanmıyorum. Olamaz dimi. Yok canım. Saçmalama. Kim demiş. Pöh. Bunun burda ne işi var? Abi kafam çok karışmıstı. O 2 adamdan biri polis çıkmasın mı? Polisliği geçtim başkomser. Abi şanssızlığın dibine vurmuştuk. Hatta sıçmıştık. Şimdi napıcaktık? Tam düşünmeye çalışırken arkadan "Elisa" diyen birini duydum. Bu ses hiç de yabancı gelmiyodu. Arkamı döndüğümde bu kişinin efe olduğunu gördüm. İçimden küfürleri saçıp savuruyodum. Geldiğin yeri seni doğuran anayı gelmişini geçmişini gelecegini. İşte aklıma ne gelirse. Ben bunları düşünürken efenin bana "neler oluyo?" bakışını atmasıyla kendime geldim. Bişey demedim. Diyemedim. Çünkü ne diyeceğimi bilmiyodum. Ne desem uygun olurdu ki? "Senin baban bizim evi soymaya gelmiş evimizi sikip paralarımızı cebine attı sorun yok" demiyecektim heralde? Ben bunları düşünürken bizim evdeki 2 adamıda karşımda gördüm. Ne yani? Bunların ikiside polis olamaz dimi? Yok bee ne alaka. Elisa uyan hayal görüyosun. Sende biliyosun böyle bişeyin olamayacağını. Derken iç sesimin konuşması beni çok baymıştı. Bi yanda sevdiğim çocuk. Diger yanda evimizi soyan 2 tane pezo. Cidden napıcaktım, napıcaktık bilmiyodum. Bi an önce burdan gitmek ve kurtulmak istiyodum. Cidden ben evlatlık mıyım? Hani niye ben? Beni niye hep böyle şeyler buluyodu? Anlamıyorum ki.

YENİ SEHİR YENİ HAYAT..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin