Waarheid, durven of doen - Part 1 (Newt & Minho imagine)

640 18 3
                                    

"Gally, waarheid, durven of doen?" vroeg Thomas. We zaten gezellige rond het kampuur met naast je je vriendje van twee jaar, Newt. Totdat Thomas voorstelde om waarheid, durven of doen te doen. Eerst was ik er tegen want ik ben niet echt voor zulke dingen. Maar ach ja, ze weten altijd hoe ze me moeten overhalen om toch mee te doen.

"Doen" antwoorde Gally. "Oke dan, je moet ene drankje opdrinken dat ik samenstel en ik mag alles er in doen, echt ALLES." zei Thomas met een nadruk op alles.

Na een vies drankje en andere rare dingen later.
"Y/N, waarheid durven of doen?" vroeg Gally. Iedereen bekeek met grote ogen, natuurlijk omdat ze dachten dat ik waarheid of durven ging zeggen omdat ik een meisje ben. Maar vol zelfvertrouwen zei ik "Doen" "Y/N is geen pussy!!" riep Thomas. Newt zat al een beetje zenuwachtig naar me te kijken voor wat ik zou moeten doen.
"Y/N, je moet Minho voor 5 seconden ... KUSSEN OP DE MOND!!" Minho zat al met een smirk op zen gezicht naar me te kijken. Newt deed zijn arm heel stevig rond men middel en kijk Minho met een bloze blik aan. Dit wil ik dus echt niet doen, echt niet.
"Y/N, Y/N, Y/N" begon iedereen te roepen. Ik voelde Newt naar me staren, zachtjes tilde ik men hoofd naar boven om in Newt zen ogen te kijken. En toen ik dat deed, deed hij zijn arm van rond men middel en keek hij weg. Betekent dat nu dat ik Minho mag kussen of ...? Ik weet het noet hoor! "Allee, Y/N! Komt er nog wat van!" riep Gally. En iedereen begon te lachen natuurlijk "Ik zit te wachten hoor, Y/N" riep Minho lachend. Alee dan eh, ik zal het maar doen, anders blijven ze me irriteren.
Ik zette me recht en ging naar Minho, en voelde Newt naar me staren.
Ik stond voor Minho en keek hem recht in zen ogen, met een boze blik en hij lachte maar een beztje naar me. Hij nam men arm vast en trekte me op zen schoot. Ik besefte niet helemaal wat er aan het gebeuren was toen Minho me aan het kussen was. Ik moet toegeven hij ks geen slechte kusser. Nee, Y/N! Newt is je vriendje!! De vijf seconden waren voorbij, ik zette me snel recht van Minho zijn schoot en draaide mij om. Tot de conclusie dat Newt weg was ....

The Maze Runner ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu