From best friends to lovers (Newt imagine)

3.2K 54 1
                                    

Y/n's POV:

Ik ben hier nu al één maand, ik begin me hier eigenlijk wel al thuis te voelen. Het is natuurlijk wel nog altijd raar om het enigste meisje te zijn maar ach ja.

Ik stond zo als bijna elke morgen tegen de boom aan het begin van het bos. Maar mijn rust werd al snel verstoord toen Thomas kwam aan gelopen. "Hey, Y/n" " Heej" "Ben je weer naar Newt aan het staren?" vroeg hij lachend. "Nee!!" antwoordde ik snel. Thomas wist dat ik op Newt verliefd was, maar ik ben te verlegen om het tegen Newt te zeggen. Wat als hij mij niet leuk vind. "Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar Newt vind je echt leuk" "Sinds wanneer?" vroeg ik met blozende wangen. "Eigenlijk al vanaf je uit de box kwam" "En dat zeg je nu pas!" "Sorry Y/n,maar ik mocht het niet zeggen van Newt, maar ik kon niet langer mijn mond houden en jullie zouden zo een mooi stel zijn" Ik bloosde nog meer dan ervoor, eindelijk wist ik het Newt vind me leuk! Men dag kon niet beter worden. "En weet je Y/n dat Newt altijd naar je zit te staren als je even niet kijkt?" "Euhh,nee" "Nou ga naar hem toe" Thomas gaf me een duw naar voor, Newt stond aan het kampvuur waar we gisteren de komst van een nieuwe greenie hadden gevierd. Pfff, moet ik dit echt doen, ik ben zo zenuwachtig, stel dat hij toch niet op mij verliefd is, wat dan? Newt zag me al aan komen, hij glimlachde een beetje. "Hey, Newt" Heej, Y/n"

"Euhm, ik heb gehoord van Thomas dat je me" onmiddelijk onderbrak Newt mij. "Die shank, hij had beloofd het niet te zeggen!" Maar Newt, ik vind je ... ook leuk eigenlijk meer dan leuk" Newt zen ogen gingen wijd open. "Echt waar?" "Ja" Hij kwam dichter naar me toe, hij zette zen lippen op mijn lippen, Hij begon me te zoenen, er ging een heerlijk en zalig gevoel door me heen. Onmiddelijk zoende ik terug. Opeens hoorden we gejuich van de andere Gladers "Eindelijk ze zijn samen" "Ouhn!" Ik en Newt begonnen te lachen, Newt staarde diep in mijn ogen en zei:"Y/n ik hou van je" "Ik hou ook van jou" En hij begon me weer te zoenen.

Ik hoop dat jullie mijn eerste imagine leuk vonden, vergeet vooral geen request na te laten! See you soon! X'jes

The Maze Runner ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu