Hug Buddy (Gally imagine)

667 17 2
                                    

Heej iedereen, ik weet het is lang geleden dat ik nog imagine heb geschreven, sorry daarvoor. Maar ik heb een korte imagine over Gally voor jullie.

Even van te voren in deze imagine heeft elke glader een eigen kamer.

YN's POV

Waarschijnlijk was het al 2 uur 's nachts, wie weet. Waarom kan ik nu niet slapen? Eurgh, het was nog pik donker buiten. Ik bleef maar draaien en keren, ik telde zelfs schaapjes, maar niets hielp om in slaap te vallen. Dan zal ik maar is bij Gally gaan om te kijken of hij al slaapt. Ik en Gally zijn samen maar we mogen niet samen slapen van Alby, waarom dat weet ik niet.

Ik kruipte uit mijn bed, deed mijn schoenen en trok een hoodie aan, stilletjes deed ik mijn deur open. Ik stapte tot aan Gally zijn kamer, godzijdank dat zijn kamer naast de mijne was want ik had geen zin om naar de andere kant van de Glade te gaan hoor.

Zachtjes klopte ik op de deur, geen antwoord, ik deed de deur voorzichtig open, ik stapte naar binnen en deed de deur weer dicht. Op de puntjes van mijn tenen stapte ik naar zijn bed, ouhn hij lag zachtjes te snurken, zo schattig. "Gally?" fluisterde ik, geen antwoord "Gally?" zei ik voor de tweede keer maar ietsje luider. "Hmmm?" antwoorde hij. "Ik ben het, YN." "Heej, babe, wat doe jij hier het is midden in de nacht?" zei hij. "Ik kon niet slapen" Hij deed zijn laken omhoog en tikte op de lege plek naast hem op zijn ben, als teken dat ik er zou gaan liggen. "Je kan bij mij slapen" "Je weet dat dat niet mag van Alby" zei ik. "Het kan mij niks schelen wat hij zegt, kom nu gewoon naast mij liggen" Ik glimlachte en ging naast Gally liggen, hij deed zen armen om me heen zodat ik met men hoof op zen bloot bovenlijf lag. Dit is zo zalig. Rustig deed hij zijn handen onder men pyjama shirt, en gleed met zen vingers patronen op men rug en zei voor ik in een diepe slaap viel "Slaapwel, beautiful" en kuste mijn voorhoofd.

Dit was men imagine over Gally, laat maar weten wat jullie ervan vonden en of ik meer van deze soort imagines moet maken. Je kan nog altijd requests inzenden en ik ga proberen om elke week een imagine te uploaden.

Kusjes!

The Maze Runner ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu