Úvod

164 14 43
                                    

Ano, i já jsem se rozhodla uspořádat menší soutěž. Toto ovšem nebude jen tak ledajaká soutěž! 


O čem to vlastně bude?

V podstatě se bude jednat o takovou hádačku. Každému kdo se přihlásí do soukromých zpráv napíšu určité téma, na které bude muset do dvou týdnů napsat příběh. Příběh mi poté pošle a já ho následně zveřejním v této knize. Na ostatních SOUTĚŽÍCH bude uhádnout, kdo právě tento příběh napsal a jaké bylo jeho téma. Rozumíte tomu alespoň trošku? Doufám, že ano...


Pravidla

!Za porušení následujících pravidel budete vyloučeni ze soutěže!

- Váš příběh bude muset mít něco mezi 250-1 000 slovy!

- Do příběhu nijak neuvádějte své jméno a pokud možno ani celé znění vašeho tématu! Příběh si ale pokud budete chtít můžete nějak pojmenovat, ovšem bylo by záhodno, kdyby název opět neprozrazoval vaše téma :D

- Své hotové dílo mi prosím zasílejte do SZ!

- Příběh může být psán ve Wordu (popřípadě LibreOffice) a nebo v Google dokumentech. Napsané na jiných platformách mi to rozhodně neposílejte! 

- Před ukončením soutěže příběh nezveřejňujte na svém profilu!

- Hodnotit příběhy můžete jen když jste také účastníci soutěže!

- Své typy mi vždy pište do soukromých zpráv ve tvaru: JMÉNO AUTORA, TÉMA PŘÍBĚHU!

- Vyhrává vždy ten, kdo správně jako první uhodne jméno autora a alespoň částečně téma!

- Vždy jen první šťastlivec dostane body, další ovšem mohou hádat téma, a pokud by bylo někoho jiného znění lepší, celkový počet 5 bodů by se rozdělil takto: 3 body ten, kdo by jako první uhádl jméno a 2 body ten, kdo by nejlépe popsal téma. Jiné kompromisy neberu!

- Čas 2 týdny by se dal možná po dohodě prodloužit, více než 3 týdny vám však na kraťoučký příběh rozhodně nedám, protože to by měl zvládnout opravdu každý. Pokud by někdo ani tehdy neodevzdal, přišel by tak o body!

- Já jednotlivý příběh také ohodnotím, jako se to dělá v jakýkoliv jiných soutěžích (slovní hodnocení + bodové 1-10). Zpětnou vazbu autorovi pošlu také do SZ, následně vše bude také zveřejněno v knize! 


Přihlášení

Musíte se přihlásit jen do komentářů pod tuto kapitolu, aby ostatní soutěžící měli přehled o tom, kdo všechno soutěž absolvuje a mohli tak lehčeji uhodnout vaše jméno. Na jiné přihlášení nereaguji! Bude však jen omezený počet míst (15)! 


Výhra

Budou 3 výherní místa. Bohužel já vám nemohu zasílat nějaké hmotné předměty, takže vám mohu nabídnout jen něco, co souvisí s Wattpadem. Zde jsou tedy výhry:

1. místo - zmínění v mém biu, korektura příběhu, věnování kapitoly mého příběhu dle vlastního výběru, mnou napsaná báseň na váš příběh a velká gratulace! 

2. místo - zmínění v mém biu, korektura příběhu, věnování kapitoly mnou vybraného příběhu a velká gratulace!

3. místo - zmínění v mém biu, věnování kapitoly mnou vybraného příběhu a velká gratulace!


Témata

Témat mám již připraveno 15, ale pokud by se vás přihlásilo více, mohu ještě nějaké vymyslet. Každé téma nebude zas tak moc jednotvárné, takže budete mít hodně široké možnosti k vymýšlení příběhu. Příklad tématu: VŮNĚ LESA (toto tam není).

Všechna témata budu odesílat účastníkům v jeden den!

Pokud vám vybrané téma nebude vyhovovat, můžete mi napsat, že ho chcete změnit, celá tato akce je ale povolena provést jen jednou, abych měla dostatek témat pro ostatní.


Hodnocení

Budu hodnotit hned několik aspektů:

- Originalita

- Dodržení tématu

- Pravopisné chyby - samozřejmě, nikdo není neomylný a i já mám ve svých příbězích spoustu chyb, ovšem slova typu RIBA, SLIŠET nebo VYDĚT vám neodpustím :D 

- Čtivost 

Všechny body se vám budou sčítat, ale to už asi znáte. Budu se snažit nebýt na vás moc přísná, ale nějaká menší kritika vás nejspíš také nemine, takže se na to můžete připravit...

Hodnotit příběhy můžou i ostatní účastníci a byla bych ráda, kdybyste se navzájem podporovali :)


Začátek a konec soutěže

- Začínat by se mělo 8. 1. 2023 v odpoledních hodinách, kdy všem účastníkům rozešlu témata. Přihlašovat se můžete do 23:59 7.1. 2023.

- Konec odevzdávání příběhů by poté měl proběhnout 22. 1. 2023 (po domluvě lze prodloužit do 29.1. 2023) a do 23:59 25.1. 2023 budete mít čas na hádání. Opravdový konec, kdy se vlastně dozvíte i výherce celé soutěže proběhne poslední lednový den, tedy 31.1. 2023 (pokud by někdo potřeboval prodloužit termín, řešilo by se to s ním individuálně) 

Účastníci:

- @RosnickaMalicka

- @moraviatauri

- @Nocni-Tichoslapek

- @kresji0007 

- @Andrea200004 

- @zuzu19KD

- @MadyMD13

- @uwulilcuuwu

- @ry1xxux

- @TerezieKubenova


Doufám, že jste to alespoň trošku pochopili, protože já si zase vymyslela něco, co je strašně složité... Pokud něčemu nerozumíte, nebojte se zeptat, na všechno Vám mile ráda odpovím :D Přihlášení do soutěže zahajuji již takhle brzo z toho důvodu, že přes Vánoce je vždycky velký frmol a chci, abyste na přihlášení měli hodně času. Budu ráda, pokud se přihlásíte :)


Soutěž trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat