7

17 2 0
                                    

"Ještě jednou se ti moc omlouvám za Thea opravdu nevím, co do něj vjelo„ řekl jsem a upil z hrnku s kávou. "Hele jak už jsem řekl, za ty roky co se s Theodorem bavím, jsem si na to zvykl„ odpověděl a taky se napil. S Lucasem jsem si dost rozuměli a povídali si ještě asi hodinu. "Ježiš to už je tolik?!„ vylekal jsem se a vystřelil ke kase zaplatit. "Ne počkej, já to zaplatím„ oddělal mi ruku a položil peníze na kasu. Jen jsem se na něj podíval a poděkoval. "Tak ahoj a doufám, že se zase brzo uvidíme„ zavolal na mě Lucas, když už jsme se rozcházeli každý svou cestou.

Pomalu jsem otevřel dveře od bytu, protože jsem věděl, že táta ještě spí kvůli tomu, že bude mít noční. Slyšel jsem z obýváku zvuky televize. Vyzul jsem si boty a sundal si mikinu a šel se tam podívat. Na sedačce seděl Theo a díval se na "im not Okay with this"
"Ahoj„ řekl jsem mu. "Ahoj„ řekl, aniž by se na mě vůbec podíval. "Hele já jsem nic neudělal nevím co se mnou jako máš?!„ zvýšil jsem hlas. "Jo ty jsi nic neudělal jo? A co bylo to jak si mi chtěl strašně dát pusu, usínáni v objetí. To pro tebe bylo nic jo?„ řekl něco co jsem si nemyslel , že od něj někdy uslyším. "Jsme nevlastní sourozenci Theodore!„ zakřičel jsem. "Jo aha, ale kdyby si nepotkal Lucase, tak by si se mnou byl co? Nebo by jsi to hrál a manipuloval s mými city?„ řekl. "Theo já-„ nedořekl jsem. "Nech to být„ řekl. Sedl jsem si na sedačku a sledoval můj oblíbený seriál. "Theo, ale já nevěděl, že jsi gay„ řekl jsem potichu. On se na mě s úšklebkem podíval. "Jo a proto jsem tě objímal ze spaní, že?„ řekl. "A navíc jsem ti to jednou řekl. Hráli jsme flašku u Katharine Jankinsonové a dala mi za úkol políbit kluka. Nevadilo mi to. Udělal jsem to a potom jsi se mě zeptal, jestli jsem gay. Ten den jsem ti to řekl a ty jsi to řekl mně„ dodal. Na tohle jsem úplně zapomněl. Ach bože cítím se tak trapně. "Omlouvám se-„ nedořekl jsem. "Nech to být„ přerušil mě.

Třeba ti to někdy řeknu Kde žijí příběhy. Začni objevovat