4

24 2 0
                                    

Zvedl jsem hlavu z jeho klína a sedl si zpátky na místo. "Už jsme zpátky, o co jsem přišla„ řekla Scarlett. Sestřičko kdyby jsi jen věděla a viděla.
"Ani ne„ řekl Theo a posadil se vedle mě, aby pustil Scarlett sednout. "Jaký gentleman„ zasmála se Scar a já jsem se tomu musel taky zasmát. "Jo jasný hahaha„ řekl ironicky Theo. "Kde je vůbec táta?„ zeptal jsem se. "Má noční„ řekli oba dva. "Aha„ vzdychl jsem mírně zklamaně. Bylo 23:30 a já jsem se rozhodl, že už bych měl jít spát. "Jo půjdeme taky„ řekla Scarlett a vypla televizi na které teď běžel nějaký béčkový román.
Namířil jsem si to rovnou do koupelny a zamkl za sebou dveře. Vzal jsem si mobil a pustil si nějaký písničky. Svlékl jsem ze sebe všechno oblečení a šel do sprchy. Sprcha. Místo kde se moje myšlení zapne na 200%. Z myšlení mě však vyrušil zvuk minutky, kterou jsem si nastavil. Minutku jsem vypl a vyšel ze sprchy. Oblékl jsem si volné kalhoty a tričko a udělal si něco s obličejem.
Odemkl jsem a vyšel jsem z koupelny a kráčel si to přímo do pokoje. Otevřel jsem dveře a vešel do místnosti ve které někdo byl. Ten někdo si ani nevšiml, že tam jsem. Dotyčný si sundal tričko a já na něm mohl doslova oči nechat. "Dobrej výhled?„ zeptal se mě Theo. Zatřepal jsem hlavou a odpověděl "moc si věříš„
"Aha dobrá„ řekl. Zavřel jsem dveře a on se ke mě přiblížil. Zabodl jsem oči do země, protože vím co by se stalo, kdybych to neudělal. "Ale ale ale ty už se zase červenáš?„ zeptal se. "N-ne proč bych měl„ řekl jsem. "Já nevím„ odpověděl a s odpovědí mě jemně chytil za bradu. "Co to děláš?„ zeptal jsem se ho. Moje srdce muselo už být někde v krku a můj tep snad na stropě. "Chtěl jsem se ti podívat do očí„ zachraptěl. Moje slabina...oční kontakt, doteky a chraplák. Jeho velké ruce najednou nebyli na mé bradě, ale na bocích. "Proč-„ ptám se ho zas a znova. Na to mi neodpověděl. Jen se ke mě naklonil a šeptl "půjčil by jsi mi zubní pastu? došla mi„. Cože. Co prosím. Co se právě teď jako stalo? "Ty demente„ řekl jsem uraženě a hodil po něm zubní pastu. On se začal smát. "Promiň„ řekl mi. "Nech mě a jdi„ řekl jsem pořád ještě uraženě.
"Dobře, jak chceš Rambo„ zachraptěl a zmizel ve dveřích.

Třeba ti to někdy řeknu Kde žijí příběhy. Začni objevovat