6

19 2 0
                                    

Šel jsem se do pokoje převléct do sportovního oblečení. Než jsem vyšel z pokoje vzal jsem si tašku s pitím a mobil se sluchátkama a udělal si drdol. Theo mi řekl, že si mám vzít mikinu, že je venku zima. Jen jsem protočil očima a vzal si na sebe oversize mikinu.
"Vypadáš jak bezďák„ řekl Theo a zasmál se. Scarlett mu dala facku. Nad tím jsem se zase zasmál já. "No dobře plichta„ sykl, když si držel rudou tvář. "Scarlett vážně nechceš s náma?„ zeptal jsem se jí, ještě než jsme odešli. "Ne dobrý. Mám jít ke kamarádce, ale vy si to užijte„ řekla a zavřela za námi dveře. "Ta by s náma nešla i tak„ prohodil Theo do nepříjemného ticha. "To máš pravdu„ řekl jsem. Oba jsme se zasmáli a zase nastalo hrobové ticho. Když jsme dorazili do gymu, tak jsme se každý vydal vlastní "cestou"
Po pravdě nevím co dělal, ale já jsem šel dělat shyby. Nebo teda pokusil se je dělat. "Chceš pomoct prcku?„ ozvalo se za mnou. "Hele tak za prvé nejsem prcek a za druhé jo„ řekl jsem mu "jakože" uraženě. Stále jsem byl k dané osobě otočený zády, až najednou jsem cítil jeho ruce na mích bocích. Pomohl mi se dostat na tyč a mírně mě nadzvednul. Jo někdy je pech mít 168 cm. Osoba mě stále držela za boky a mírně mě nadzvedávala. "Lucasi? Neosahávej mi tady bratra vole!„ slyšel jsem hlas, mně dobře známí hlas.
Lucas mě pustil a šel k Theovi blíž. "Chtěl jsem jenom pomoct„ řekl. "Nesahej na něj!„ skoro zařval Theo. "Nejsem tvůj Theodore, nevím co tady hraješ, takže si můžu dělat co chci, s kým chci a kdy chci!„ řekl jsem poprvé za tento "výlet" bez ironie. Theo se mi podíval do očí. Viděl jsem v nich zlost, ale také něco jako ublíženost. "Jak chceš, ale nechoď ke mně potom brečet, když jsem tě varoval„ řekl a odešel pryč.
"Já se za něj strašně omlouvám„ řekl jsem Lucasovi. "To je v pohodě, já jsem si na to už zvykl„ mávl nad tím rukou. "Ale není, tak já tě za to zvu na kávu nebo něco„ řekl jsem se psíma očima. Těm nikdo neodolá. "No dobře, tak jo„ řekl. "Tak sraz za pět minut před budovou„ řekl jsem a rychle běžel do sprch. Osprchoval jsem se, dal si na sebe čisté oblečení a rozpustil jsem si vlasy. "Sluší ti to„ řekl Lucas, když už jsme stáli venku.
"Děkuju„ odpověděl jsem a už už jsem ho táhl do nejbližší kavárny.

Třeba ti to někdy řeknu Kde žijí příběhy. Začni objevovat