11

15 1 0
                                    

Theo
Nahodil jsem svůj opilecký pochod a vešel dovnitř. Podíval se na mě. (Nechce se mi to psát "opilecky", takže to napíšu normálně díky). "Už mi řekneš, proč jsi brečel v tom kině?„ zeptal jsem se ho. Zajímalo mě to. Nikdy jsem neviděl nikoho brečet zrovna u téhle scény. "Já ani nevím„ řekl mi a zasmál se. Došel jsem k němu a *schválně* jsem ho vzal nešikovně, aby to vypadalo, že jsem fakt na hadry. Chytil jsem ho kolem pasu a přitáhl blíž k sobě. Viděl jsem jak se začal červenat. Nevím jestli to bylo nebo nebylo z toho alkoholu. "Ty jsi chameleon„ řekl jsem a začal se smát. On se začal smát taky. Má krásný smích. Začal jsem s ním mírně pohupovat. Neumím tančit, tak mě nesuďte. Celou dobu jsem se mu díval do oči, a on do těch mých. Nevydržel jsem to. Nešlo to. Políbil jsem ho. Chvíli byl překvapen, ale pak začal spolupracovat. Ach kdyby jen věděl, že si to vše budu pamatovat. Ty jeho přenádherné oči a měkké, plné rty. Malinké ruce na mé hrudi. To jak jsem se pro něj musel sklonit. Pro nikoho jsem to v životě neudělal. Snad si to nebude pamatovat. Ale kdyby si to pamatoval, dal by mi šanci ? Nebo ne? To zase budeme předstírat, že mezi námi není něco, co oba cítíme? Vzal jsem ho za pas a přenesl na postel. "Měli bychom jít spát„ řekl. Nevadilo mi to. Tak jsem přikývl, přitáhl si ho k sobě a usnuli jsme.

Nicolas
Probudil jsem se s ukrutnou bolestí hlavy. Ale také jsem cítil něčí ruce, omotané okolo mého pasu. Byl to Theo. Kdo jiný, že ano. Neříkám, že se mi to nelíbilo, ale. Vlastně tu asi žádné ale nebylo. Otočil jsem se, abych mu mohl vidět do očí. Už byl vzhůru. "Dobré ráno„ řekl a usmál se. "Dobré, kdo nás včera vůbec odvezl? A jak jsem se ocitl v posteli?„ řekl jsem. "Nic si nepamatuješ?„ zeptal se. Zakroutil jsem hlavou na souhlas, že si nic nepamatuju. Theo se mi díval do očí. Bylo v nich něco jiného, než obvykle. Než jsem stačil od něj odvrátit zrak, tak mě políbil. "Už si něco pamatuješ?„ řekl, když se ode mě odtáhl. Všechno se mi vybavilo. Úplně všechno. "A-ale„ řekl jsem s červenými tvářemi. "Já jsem nebyl opilí Nicu„ odpověděl Theo a pousmál se. Zadíval jsem se mu do očí plných touhy a lásky a políbil jsem ho. Tentokrát vědomě. Já jako já a ne moje opilé já. Prostě já. Vědomě. Bylo to skvělé. Teda do té doby, než přišla Scar. "Dobré ráno, nevíte kde j- co to?„ nedokončila větu a začala řvát. Zavřela za sebou dveře. Rychle jsem se od Thea odtáhl, ale ten to tak nenechal. Přitáhl si mě zpátky. "No konečně„ řekla Scarlett a usmála se. "Počkej co tím myslíš?„ odtáhl jsem se od Thea. "Řekni mu to ty, já nebudu rušit.

Třeba ti to někdy řeknu Kde žijí příběhy. Začni objevovat