"Αυτά θα βάλεις;" Με ρωτάει η μαμά μου ενώ με κοιτάει από πάνω ως κάτω.
"Ναι, θα βγω μετά" Της είπα και έστρωσα καλύτερα την δερμάτινη μαύρη φουστα μου. Από πάνω έχω βάλει ένα μαύρο τοπακι στραπλες.
"Με ποιον; Με τον Γιάννη;"
"Όχι μαμά, με τους φίλους μου από το πανεπιστήμιο" Εκείνη στριφογύρισε τα μάτια της και ξεφυσιξε.
Σιγά ρε φιλενάδα, εσένα τι σε ενοχλώ;
"Θα είναι και ο Γιάννης;" Κόλλημα με τον Γιάννη.
"Όχι ρε μαμά. Δεν θα ναι" Απάντησα επιθετικά.
"Θα το δούμε αυτό" Ψιθύρισε και έκανε νόημα να βάλω το παλτό μου για να φύγουμε.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και έβαλε μπρος για το σπίτι του Γιάννη.
"Κάποτε πρέπει να βγάλεις το δίπλωμα οδήγησης σου" Με μαλώνει και νευω θετικά. Έχει δίκιο, πρέπει να το βάλω μπρος και αυτό.
Λίγα λεπτά μετά φτάνουμε στο σπίτι του Γιάννη.
Η κυρια Κατερίνα ανοίγει την πόρτα και μας καλωσορίζει με ένα ζεστό χαμόγελο.
Αφού την αγκαλιάζουμε και οι δυο, προχωράμε προς το σαλόνι τους.
Χαιρετάω τον κύριο Δημήτρη και τον Παύλο από μακρυά ενώ ο Γιάννης με αγκαλιάζει και μου εύχεται καλά Χριστούγεννα.
"Όμορφη είσαι σήμερα" Μου λέει ενώ προχωράμε προς το δωμάτιο του.
"Ευχαριστώ, και εσύ" Και στα αλήθεια είναι όμορφος. Φοράει ένα μαύρο παντελόνι και το έχει συνδυάσει με ένα ανοιχτό μπλε πουκάμισο που του ταιριάζει γάντι.
"Φέτος θα είναι και η οικογένεια της κοπέλας του Παύλου"
"Ο Παύλος έχει κοπέλα;" Ρωτάει έκπληκτη.
"Ναι. Δεν είναι πολύ καιρό μαζί, αλλά η μαμά ειπε για το καλό να έρθουν και εκεινοι" Απάντησε ενώ κάθισε στην καρέκλα του γραφείου του. Εγώ επέλεξα να κάτσω στο κρεβάτι του.
"Αα ωραια" Του απαντησα και κοίταξα το κινητό μου. Είχα μήνυμα από τον Μιχάλη. Εκείνος θα πήγαινε στην θεία του σήμερα για να περάσουν μαζί τα Χριστούγεννα.
'Όλα καλά;'Έγραφε.
'Όλα καλά. Μην ανησυχείς. Ανυπομονώ να σε δω το βράδυ' Του απάντησα για να μείνει ήσυχος.
'Εγώ να δεις. Θα σου ξανά στείλω όταν ξεκινήσω. Να προσέχεις' Μου στέλνει και αφήνω το κινητό μου δίπλα μου.
YOU ARE READING
Right Time
Teen Fiction"Νομίζεις πως μου αρέσει να σε βλέπω συνέχεια μαζί του;" Φωνάζει ενώ πλέον βρισκόμαστε μόνοι στο δωμάτιο. "Είναι το αγόρι μου" Απαντάω ήρεμα. "Δεν καταλαβαίνεις ότι με πληγώνεις; Δεν υπάρχει στιγμή που να μην σε έχω σκεφτεί από την μέρα που σε γνώ...