Κεφάλαιο 12

984 31 4
                                    

"Έχω αρχίσει να νυσταζω" Παραπονέθηκα κι εκείνος έκλεισε την τηλεόραση.

"Πήγαινε μέσα να ξαπλώσεις μέσα, θα κοιμηθώ στον καναπέ εγώ" Μου λέει και κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου.

"Δεν υπάρχει περίπτωση να σε ξεβολεψω από το ίδιο σου το σπίτι Μιχάλη"

"Ελα είπα κάτι. Πήγαινε" Είπε με αυστηρό τόνο και σηκώθηκα ξεφυσώντας. Προχώρησα προς το δωμάτιο και περιεργάστηκα λίγο τον χώρο. Είχε ένα μεγάλο διπλό κρεβάτι, ενα γραφείο με μερικά χαρτιά και μεγάλες ντουλάπες. "Δεν σαρεσει;" Τον ακούω να ρωτάει σχεδόν από πίσω μου.

"Είναι τέλειο" Απαντάω και κάθομαι δειλά στο κρεβάτι του. Εκείνος ανοίγει την μια ντουλάπα και βγάζει ένα σεντόνι και μια κουβέρτα. "Αφού έχεις διπλό κρεβάτι γιατί να μην κοιμηθούμε μαζί;" Τον ρώτησα και εκείνος κοίταξε έκπληκτος. "Έτσι κι αλλιώς δεν θα είναι η πρώτη φορά" Συνέχισα. Αλήθεια ένιωθα άσχημα που τον ξεβολευα από το σπίτι του ενώ εκείνος μου φέρθηκε τόσο γλυκά σήμερα.

"Ενταξει αν δεν έχεις θέμα" Είπε σχεδόν δειλά και ξανά έβαλε τα σεντόνια πίσω στην ντουλάπα.

Ξάπλωσα στην δίκη μου πλευρά του κρεβατιού ενώ σκεπάστηκα μέχρι πάνω. Λίγες στιγμές αργότερα ένιωσα και εκείνον να ξαπλώνει δίπλα μου.

"Δάφνη" Ειπε σιγανά και γύρισα να τον κοιτάξω.

"Ναι;"

"Αν αγαπούσα κάποια κοπέλα δεν νομίζω πως θα ήμουν ικανός να την παρατήσω έξω μόνη της"

"Δεν θέλω να το συζητήσω Μιχάλη" Του είπα και πραγματικά το εννοούσα.

"Θα σου πω κάτι" Εκείνος συνέχισε ακάθεκτος. "Εκείνη την μέρα που σε άφησα στο αεροδρόμιο, έλεγα από μέσα μου ότι μάλλον θα είσαι από αυτές τις κοπέλες που απατούν και δεν είναι σωστές στην σχέση τους, αλλά όσο περισσότερο βλέπω από κοντά εσένα με τον Γιάννη τόσο περισσότερο καταλαβαίνω γιατί αφέθηκες εκείνο το βράδυ. Και να ξέρεις πως αν κάτσεις να το σκεφτείς θα καταλάβεις ότι για να πηγες μαζί μου, ένα κομμάτι της σχέσης σου έχει τελειώσει για σένα" Μου λέει και σκέφτομαι για λίγο τα λόγια σου.

"Ξέρεις τι;"

"Τι;" Ρώτησε απορριμμένος.

"Νομίζω πως ένα κομμάτι της σχέσης μου έχει τελειώσει από τότε που έμαθα πως με συγκρίνει με άλλες κοπέλες. Όταν το έμαθα ένιωσα απαίσια, του είπα και να χωρίσουμε αλλά δεν ήθελε. Απλά με έβαλε σε τόσες σκέψεις. Αν είμαι αρκετά όμορφη, έξυπνη, αστεία. Και εσύ ήσουν το πρώτο αγόρι που με έκανε να αισθάνομαι όμορφα μετά από αυτά" Παραδέχομαι ενώ εκείνος με κοιτάει προσηλωμένος.

Right Time Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang