Mam trezit foarte tarziu era ora 13 si 30 de minute cand mam trezit si am decis sa fac un dus sa ma imbrac si sa merg sa ma plimb prin oras.
Cum ma plimbam eu prin oras am avut inpresia ca am uitat ceva si mam gandit ce naiba am uitat cand miam amintit ca trebuia sa ma intalnesc cu narcisa sa mergem in mexic la matusa ei pentru urmatoarele 2 saptamani am figit repede acasa miam pus intro geanta ceea ce aveam nevoie si am luat un taxi pana la aeroport unde ma astepta narcisa cand ma vazut a facut o fata de primul lucru care ma intrebat a fost daca nu ati suna alarma nu mai ajungeai sa prinzi avionul nui asa eu iam spus ca da ma sti atat de bine.
Am plecat sa ne imbarcam in avion totul a decurs cum trebuia si drumul a durat 3 ore jumate pana in mexic eu am ascultat muzica pana cand am ajuns iar narcisa a dormit tot drumul pentru ca ea cand mergea in calatori prefera sa doarma casa nu vomite avea rau de drum cu ori ce vehicul mergea ai era rau cand am ajuns am luat un taxi pana acasa la matusa ei Ameli care nea intampinat cu o masa mare cu de toate mam asezat la masa si iam asteptat pe toti sa vina sa mancam in timp ce asteptam mam gandit ce voi face aceste doua saptamani vroiam sa ma relaxsez si sa nu ma gandesc la nici o problema asa ca am decis ca ma voi distra in fiecare zi cand au venit toti am inceput sa mancam in timp ce mancam aminceput sa ne prezentam prima a fost ameli care a spus ca este o femeie foarte fericita si ai place sa fie prietenoasa a urmat victor care era o fire mai rebela si era verisorul lui narcisa nu sam mai vazut de 5 ani asa ca sau tachinat toata ziua dar in interiorul lor tineau unul la celalalt.
Dupa masa am intrebato pe ameli unde pot sa ma duc sami pun bagajul si unde as putea sa ma odihnesc ea ma dus intro camera sus la etaj si mia dat o cheie de la o camera si mai zis daca vrei sa stai singura si sa te gandest poti sa te inchizi in camera si nu te va deranja nineni iam multumit si mam dus in camera unde am inchis usa si mam dus sa fac o baie buna am stat in cada credca o ora jumaye dupa aceea miam uscat parul mam pus in pat am stat lunistita o perioada luga de timp dupa ca am adormit mam trezit seara tarziu mam dus jos la bucatarie si miam luat ceva de mancare mam dus sus in camera am mancat niste salata greceasca dupa ce am gatat de mancat mam uitat la un film si amadormit din nou.
CITEȘTI
oracolul lup Volumul 1
Mistério / Suspenseo legenda din tr-un oras prezice ca o fata se va naste si ea va avea puteri speciale si nu va sti nici parinti ei de aceste puteri si cand ajunge intr-un pericol adevarat aceste puteri se vor activa si viata ei se va schimba cu totul pentru ca aces...