Bölüm 6

51 1 0
                                    

Kiss Note.

Bölüm 6 ^^

Yavaşça yürüyorduk. Ve işte gelmiştik. Key'i görmüştüm yanında ki kişiyi görememiştim çünkü telefon kulübesi vardı. Yürüdüğümde Sehun olduğunu anladım ve şok geçirdim. 

Hızla Sena'yı telefon kulübesine -klübesi*- çektim.

-Sena: Derdin ne? dedi korkmuş ve şaşkın gözüküyordu.

-Eski...Eski sevgilim orada. dediğim an kafasını çıkardı ve baktı. Hızla geri çektim.

-Sena: Yakışıklıymış.

-Aish onu bırakta o neden burada. 

-Sena: Nerden bilebilirim. Ama bence gitmeliyiz dedi ve saatine baktı.

-Off. Tamam dedim ve yavaşça yürümeye başladım. Saçlarımla yüzümü kapatıyordum çünkü Sehun ben olduğumu anlarsa peşimi bırakmazdı. Key bize doğru geldi ve Sehun bizden ters yöne gitti.

-Key: Selam dedi ve Sena'ya sarıldı. Sena donmuştu.

-Sena: Se-se-selam. dedi gülerek. Yanımdan ayrıldı ve Key'e yaklaştı. Key elini tuttu. Sena çok kızarmıştı.

-Key: Gerçek sevgililer gibi bir randevu istiyorum dedi ve Sena'yı yanağından öptü. Sena çok şaşırmıştı.

-Ee Jonghyun gelmedi dimi? dedim isteksizce.

-Key: Şey...

-Ben gidiyorum size iyi eğlenceler dedim ve yürümeye başladım. Gözlerim dolmuştu gerçekten de gelmemişti. Çok üzülmüştüm. Ama birden biri bana dokundu. Kim olabilir diye döndüğümde bana sarıldı.

-Jonghyun: Özür dilerim geç kaldım, dedi. O olunca sevinmiştim ama ona sarılmadım aksine ittim.

-Geç kalmak yok demiştik! Ben gidiyorum! dedim ve tekrar arkamı döndüm. Bu sefer arkamdan sarılmıştı. Kafası omzumdaydı.

-Jonghyun: Annemi havaalanından almasaydım buraya asla gelemezdim dedi sessizce. Hızla ittim.

-Bu bir mazeret olabilir dedim ve ondan ayrı yürümeye başladım. Gülerek yanıma geldi elini omzuma attı. İttikçe aynısını yapmaya devam ediyordu.

-Sena: Çok şekerler.

-Key: Ah Jonghyun'u ilk kez böyle görüyorum.

-Sena: Nasıl yani?

-Key: Bu onun ilk sevgilisi dedi ve Sena'nın kızarmış burnunu sıktı. Hadi eğleneliiim. diye bağırdı. Ben hala Jonghyun'la kapışıyordum.

-Bak anlaşalım sadece elimi tut. Daha fazlası yok dedim işaret parmağımı yüzüne sallayarak.

-Jonghyun: Randevumuz bittiğinde beni öpersen olur dedi sırıtarak.

-Cidden ben gidiyorum! dedim ve yürümeye başladım.

-Jonghyun: Şaka şaka dedi ve elini uzattı. Başka tarafa bakarak tuttum.

-Key: Tamam her çiftin yaptığı gibi önce lunaparka gideceğiz. Sonra yemek yeriz akşamda buz pateni?

-Sunbae lunaparkta ne kadar durabiliriz. Saat daha 1. Akşama 5-6 saat var.

-Key: Ben hiç lunaparka gitmedim.

-Jonghyun: Bende.

-Sena ve Ben: NE?! dedik ve hızla kolarından sürükledik.

-Şimdi lunaparkta her şeye binemessiniz. Korkarsınız sonuçta ilk defa gidiyorsunuz.

Kiss Note Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin