1-Geçmiş

54 11 10
                                    

°°YAZARDAN°°

Her şey canavarları evrimleştirip , istediği gibi kontrol edebilen , hatta o canavarların yeteneklerini kullanabilen Karanlıklar Bekçisi ve Büyü Krallığı ' nın Prenses ' i Freya ' nın birbirine aşık olmasıyla başladı . Birbirlerini öyle güzel seviyorlardı ki onları gören herkes aşklarına imrenerek bakıyordu. Ne var ki bu ilişkiye imrenenler kadar , onaylamıyanlarda vardı. Freya ' nın babası Kral Boris bu ilişkiye karşıydı , ona göre Bekçi Alexander ve soyu lanetliydi . Bu yüzden kızına , Alexander ile buluşmasını yasaklamıştı . İki genç aşık ise bu soruna gece çöküp herkesin uyuduğu bir vakitte buluşmakta bulmuştu. Birbirini takip eden bu gizli buluşmaların birinde Freya ' nın rahmine minik mucizeleri düşmüştü. Ama maalesef Freya bu müjdeli haberi Alexander ' a söyleyemeden babasına yakalanmıştı . Bebeğin varlığını öğrenen babası deliye dönmüştü.

" Freya ! Ne cürretle o Şeytan ' ın tohumunu taşımaya cesaret edersin ! " dedi hiddetle.

" Baba , Alex ' de bebeğimiz de ne lanetli ne de şeytan. Yalvarırım izin ver Alex ve bebeğimle mutlu olalım. " dedi çaresizce Freya .

Ama babasının gözleri buna asla izin vermiyeceğini çoktan açık ediyordu. Babası ' nı ikna edemiyeceğini anlayan Freya , bir gece tüm krallık uykuya daldığında özel eşyalarını alıp Alexander ile hep buluştukları Gökkuşağı Nehri ' ne doğru yola çıktı.


Vardığında çimenlik alana oturup Alexander 'a acilen buluşmaları gerektiğine dair büyülü bir mesaj gönderdi.
Her ne kadar Alexander ' a baba olacağını mutlu bir haber olarak söylemeyi hayal etmişse de , çaresiz bir duruma düşmüştü. Tek umudu Alexander ' ın bir çözüm bulabilmesiydi.
Freya bu gibi düşünceler arasında kaybolmuş durumdayken omuzuna konulan el ile düşünceler denizinden sıyrıldı. El ' in sahibine baktığında Alexander olduğunu gördü.

" Freya ne oldu ? Sen iyi misin ? " diye sordu endişeyle Alexander .

Uzatmanın bir manası olmadığını düşünen Freya , buruk bir gülümsemeyle direk konuya girdi .

" Hamileyim... " dedi.

Alexander duyduğu haberle dona kaldı . Sevdiği kadın hamileydi , baba olacaktı.
Ama Sevdiği Kadın ' ın gülüşü neden buruktu ? Yoksa bebeği istemiyor muydu ?
Alexander duyacağı cevaptan korka korka ,

" F-Freya , yoksa bebeği istemiyor musun ? " diye sordu .

" Saçmalama Alex , tabiki istiyorum ! Bizim minik mucizemiz o , nasıl istemem . Ama ... " dedi ve derin bir nefes alıp her şeyi anlattı.

Alexander duyduklarıyla ne kadar sinirlense de , öncelik Sevdiği Kadın ve bebekleriydi . Hiç tereddüt etmeden,

" Kaçalım . Benim bölgeme gidelim , orda kimse size zarar veremez . Bebeğimiz ' i güvenle büyütürüz . " dedi.

Aklına daha iyi bir fikir gelmeyen Freya , doğum büyüdüğü bu yeri terk etmek zorunda kalmasının hüznüyle Alexander ' in teklifini kabul etti ve aynı gece Büyü Krallığı ' ndan ayrıldılar. Ayrılışları ' ndan saatler sonra Kral olayı çakmış ve kızını kurtarmak ve o iki şeytandan kurtulmak için planlar yapmaya başladı .

°•° 9 Ay Sonra °•°

Alexander ve Freya ' nın mucizeleri kızdı ve az sonra bebeklerini kucaklarına alıcaklardı. Alexander ' ın eli ayağı öyle bir dolanmıştıki bir ara tek doğuran kişinin Eşi değil kendisi de olduğunu sanmıştı. İş böyle olunca sakinleştirmek için yatıştırıcı bir büyü yapmışlardı .
Büyü ' nün etkisiyle sakinleşen Alexander , neredeyse tüm kalede yankılanan bebeğin ağlama sesiyle dona kaldı. Saniyeler sonra Ebe odanın kapısını açınca Alexander içeri ok gibi fırladı. Eşi ' ni ve kucağındaki minik mucizelerini görmesiyle içi tarif edilemez bir sevgi ve şefkatle doldu.
Yavaşça yaklaşıp minik kızının kendi kadar minik elini tutmasıyla şok edici bir olay gerçekleşti , kendini yırtarcasına ağlayan bebek babasını hissetmişçesine susmuştu. Ebe gülümseyerek Prenses ' in adını ne koyucaklarını sordu. Alexander şefkatle kızına bakıp ,

" Adı Layana  olucak. " dedi.

°

•° 7 Yıl Sonra °•°


7 yıldır yaptığı hiçbir planı tutmayan Kral Boris son çare olarak tüm tabularını yıkıp , bir Kara Büyücü ile güvenliğini sağlamak karşılığında ona yardım etmesi için bir anlaşma yapmıştı. K. Büyücü gizlice yaşadıkları yere sızıcak , Freya ' yı babasına teslim edicek ve o ikisini öldürücekti .
•••••••√••••••••√•••••••√•••••••√•••••••√••••••••√••
Kral' ın planı sonunda harekete geçmişti . K. Büyücü , bir saklama büyüsüyle kendini çalışanlardan birinin kılığına sokup ,  Layana' nın odasına yöneldi . O sırada içlerine bir sıkıntı çöken Alexander ve Freya , kızlarını kontrol etmeye karar verdiler . Kızları ' nın odasına vardıklarında ona büyü yapmakta olan K. Büyücüyle göz göze geldiler . Kızlarını korumak için güçlerini kullandılar . Ama bu 3 gücün çarpışmasıyla ortaya evrensel bir yırtık çıktı . İşte böylece Küçük  Layana ' nın hikâyesi kayıp bir hafızayla başka bir dünyaya kaderin geri dönme vaktini belirlediği gün gelinceye dek gitmişti.

Yazım ve noktalama yanlışım varsa kusura bakmayın , umarım ilk bölümü beğenmissinizdir .

Not => Layana = Gece Kuşu 

Karanlığın Gizemli Sihri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin