4 - Yabancı

28 4 0
                                    

 Yazım ve noktalama yanlışım varsa kusura bakmayın...

Yorumlarınızı bekliyorum... 🌹

YAZARDAN

_

 Layana kendini "yine" bir rüyanın içinde bulmasıyla ,

" LAN YİNE Mİ ? " diye isyan etmekten kendini alıkoyamamıştı .

 Layana' nın isyanını duyan Enerji Küresi  ,

" Merak etme Layana , bu son rüya . Daha doğrusu çağrı . " dedi .

Layana duyduğu sesle irkildi. Sesin geldiği yöne baktığında parlak ve uçan küreyle karşılınca şok oldu . 
 Layana' nın şok olmuş ifadesini görmezden gelip ,

" Sana her şeyi açıklayacak kadar zaman yok . Tek bilmen gereken ait olduğun yere geri dönüyorsun . Bu dünya senin varlığını özümseyemiyor . Ait olduğun yere dönüp kaderinle yüzleşmelisin . " dedi  ne kıza nede erkeğe ait olan sesiyle .

Layana inkar etmek istedi , tüm bunların gerçek olmadığını söylemek istedi . Ama nedense kendini karşısındaki bu şeye inanmamazlık edemiyordu .
Enerji Küresi ' nin  ,  Layana' nın içine girmesiyle  artık alıştığı o mavi ışık etrafını sardı. Enerji Küresi ,  Layana' yı hayatının başladığı ve biteceği yere geri gönderdi.

_

 Layana uyandığında kol ve bacaklarına batan şeylerle ve yüzüne çarpan güneş ışığıyla yüzünü buruşturup gözlerini açtı. Ormanlık bir alandaydı . Odasında ve yatağında olmamasının şokuyla etrafına bakındı , bir ormandaydı . Ama buraya nasıl gelmişti ? Yoksa buda bir çeşit rüya mıydı ?
Kendini cimcikleyip uyanmaya çalıştı , ama hiçbir değişiklik yoktu . Hala aynı yerdeydi .  Korku duygusu iliklerine kadar işlemişti . Normalde kolay korkan biri değildi , ama yaşadıkları ve yaşamaya devam ettiği şeyler tüm dengesinin içine etmişti . Tedirgin adımlarla etrafını kontrol ederek yürümeye başladı . Ne kadar süre yürüdüğünü bilmiyordu ama kendini çok yorgun hissetmeye başlamıştı . Her an yırtıcı hayvanlar ortaya çıkabilirdi , bu yüzden sığınacak bir yer aramalıydı . İçine dolan çaresizlik hissiyle etrafına bakınırken gözüne sığabileceği büyüklükteki bir ağaç kovuğu ilişti . Geriye kalan son enerjisiyle oraya yerleşip ertesi güne eve dönmenin yolunu bulmayı umut ederek uykuya daldı .
°°°°°°✓°°°°°✓°°°°°✓°°°°°°✓°°°°°°✓°°°°°°✓°°°

Ellie , babasından kopardığı izinle yakınlardaki ormana dolaşmaya gitmişti . Bir Doğa Peri 'si olarak orman ona iyi geliyordu .                                                                                                                                                     Dolaşırken hissettiği yabancı enerji ile irkildi . Enerjinin nereden geldiğini anlamak için etrafına bakındı . Kısa bir süre sonra gözüne ilişen gece mavisi saç tutamları ile kaşları istemsizce çatıldı .  İçine titrekçe bir nefes çekip temkinli adımlarla saçın sahibine yaklaşmaya başladı .  En sonunda görüş açısına giren kızın yüzle afalladı. Karşısındaki kız kirlenmiş kıyafet ve saçlarına rağmen sıradan biri olmadığını bas bas bağırıyordu . Ellie bir kaç kez gözlerini kırpıştırıp ,kendine geldi ve panikle etrafına bakındıktan sonra en iyi seçeneğinin abisini ve babasını çağırmak olduğunda karar kılıp , aceleyle eve koştu. Kısa bir süre sonra eve vardığında içindeki panik ve endişeyle kapıyı gürültülü bir şekilde açtı .                                                                                                                Bay Victor ve oğlu Alec aniden açılan kapı ile irkilip , kapıdan tarafa döndüler . Ellie ve onun panik dolu ifadesi ile karşılaştıklarında ikisininde kaşları çatlıdı . Aynı anda kalkıp , kızının/kardeşinin yanına geldiler ve  , 

'' Ellie neyin var ?  Yaralanmadın dimi ? '' diye sordular aynı anda tedirgince . 

Ellie hızlıca başını sağa sola sallayarak reddedip , yutkundu.

''   B - Ben iyiyim , ama ormanda bitkin düşmüş bir kız var . B - Ben ne yapıcağımı bilemedim .'' dedi Ellie .

Bay Victor sakinleştirmek için kızının saçlarını şefkatle öptü , sonra oğluna bir bakış atıp tekrar Ellie ' ye döndü.

'' Sakin ol Prensesim . Bizi , kızın olduğu yere götür tamam mı ? Söz veriyiyorum kötü hiçbir şey olmicak . '' dedi yatıştırıcı bir sesle.

Ellie  biraz daha sakinleştikten sonra başını ' tamam ' anlamında salladı .                                                    İkisi  , Ellie ' nin önderliğinde kızın bulunduğu yere gitmeye başladılar.                                            Kızın olduğu yere geldiklerinde Alec ' in anlık olarak nefesi kesilmişti .  Kızın Gece mavisi ipek gibi uzun saçları ve beyaz bir teni vardı. Babası konuşmaya başlayıncaya kadar kıza dalıp gittiğini fark etmeyen Alec irkilerek kendine geldi . 

''  Biraz açlıktan ve yorgunluktan  bitkin düşmüş . Önemli bir şeyi yok merak etme . Enerjsi temiz . Alec , kızı kucağına al da eve gidelim . Uyanınca öğreniriz ne olup ne bittiğini . '' dedi Bay Victor . 

Alec , babasını ikiletmeden kızı kucağına aldı ( Arkadaş dünden razı jdkshnk ) ve eve döndüler.  Alec evden girer girmez kızı misafir odasına yatırdı. Birkaç saniye sonra Bay Victor ve Ellie geldi .

'' Acaba ona ne oldu ? Ailesi kim ve nerde? Buraya nasıl geldi ? '' diye gerginlikten  ard arda sorular sormaya başladı . 

Bay Victor , kızının bu hallerine alışkın olduğu için sakince , 

'' Sakin ol Ellie , o iyi . '' dedi.





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın Gizemli Sihri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin