& 1 Hafta Sonra &
O olayın üzerinden 1 hafta geçmişti. Neyse ki bu 1 hafta tekrar eden aynı tuhaf rüya hariç başka birşey olmamıştı . O rüya kene gibi yapışmıştı ve yakamı bırakıcak gibi değildi . Tüm bunlar yetmezmiş gibi , birde bu kafayla okula gidip ders dinlicektim . Sıkkınca okul formamı giydim. Bu formalardan da nefret ediyorum , afedersin tüm gün göt kadar etekle dolaşmak zorunda kalıyordum . Serbest gelince de bir saat bık bık ötüyorlar , bizdeki de kafa canım !
" Kız anormal şeyler yaşıyor , dengesinin içine sıçılıyor , ama okul formasına saydırmayı es geçmiyor (!) " dedi iç sesim .
" Ses kes Jojo ! Ben Layana ' yım , her şeye yeter benim minnoş aklım . " dedim .
" Hay Allahım , yine JoJo olduk amk ! Yok Yoyo ! " dedi iç sesim isyankârca .
" Ooo JoJo Bey , sizde kendinize yeni lakaplar bulmadan duramıyordunuz . " dedim alayla.
Jhonney ' den ses gelmeyince sırıttım. Layana 2 , Jhonney 0 .
Çantamı ve telefonumu alıp yatakhaneden çıktım.••••√••••√••••√••••√••••√••••√••••√••••√••••√••••√
Ders Mat. ' tı ve ben dinleyicek kafada değildim. Ama hocaya ayıp olmasın diye , dinlemeye çalıştım (UvU). Görüyorsunuz arkadaşlar 15 dakikalığına olsa da ne kadar vefakar biriyim . Ders ' in ilk 15 dakikasının sonunda dayanamayıp kafamı sıraya koyup rüya alemine geçiş yaptım .
_Yine aynı rüyanın içindeydim .
Fantastik evrenden fırlamış gibi duran bir dükkandaydım . Sürekli aynı rüyayı görmenin etkisiyle ilginçliğini kaybeden nesnelere boş bakışlar atarak yürüyordum.
Kısa bir süre sonra o günkü ışıkla aynı ama daha loşu olan o ışığı gördüm . Normalde bu loş ışığı ne zaman görsem hiç düşünmeden uzaklaşırdım (Sonuçta bokta çıkabilir sjfjs) , ama görünüse göre bu sefer kontrol bende değildi . Bacaklarım benden izinsiz beni ışığın geldiği yöne beni götürüyordu .
Çok geçmeden bacaklarımın hareket etmeyi bırakmasıyla loş bir şekilde parlayan o kolyeyi görmem bir olmuştu . Kendimi hipnoz olmuş gibi hissediyordum . Kolye ' den gözlerimi ayırmak istesem de yapamıyordum . Kolye ' yi almak için uzandığımda loş ışık , gözümü kör edecek kadar güçlendi. Güçlenen ışıkla beraber her yer sallanmaya başladı ve irkilerek uyandım,
_Bir süre nerde ilduğumu idrak edemesende , karşımda Jena , Bri. Ve Emma ' yı görmemle sınıfta olduğumu çaktım. Emma alaycı bir sesle ,
" Günaydın uykucu " dedi .
Ona bayık bir bakış atıp gerindim . Jena heyecanla ,
" Okul ' un yakınlarında falcı dükkanı açılmış , söylentiye göre giden herkesin hayatı değişmiş. Sende bizimle gelsene ? " dedi soru dolu bir sesle , daha doğrusu soru görünümlü istekle .
Yinede şansımı deneyip reddedicekken Bri . söze atlayarak ,
" Evet , bende beyaz atlı prensimle kaderlerimizin ne zaman kesişeceğini öğrenmek istiyorum . " dedi iç çekerek .
Bri . ' ye göz devirip toparlandım ve homurdanarak ,
" İkna edene kadar başımın etini yiyiceksiniz dimi ? " dedim.
Üçü de sevimli olduğunu düşündükleri bir yüz takınarak beni onayladığında tekrar göz devirip ,
" Gidelim bakalım. " dedim isteksizce .
••••••♪♪♪♪♪••••••♪♪♪♪♪••••••♪♪♪♪♪•••••♪♪♪♪♪••••
Sonunda dükkâna vardığımızda dona kaldım .
Burası aynı rüyamda ki o yere benziyordu . Bu durumun etkisiyle transa girmişken Emma ' nın omzuma dokunmasıyla irkilip kendime geldim .
" İyi misin Layana ? " diye sordu .
" İ- iyiyim , kusura bakma dalmışım . " dedim yüzüme yerleştirdiğim zoraki bir gülümsemeyle . Emma pek inanmış gibi görünmese de üstelemedi ve hep beraber içeri girdik . Girdikten kısa bir süre sonra orta yaşlarda olan Falcı Kadınla göz göze geldim. Falcı Kadın gizemli bir gülümsemeyle ,
" Geleceğin bulmacasını çözmeye hoşgeldiniz . Beni takip edin lütfen . " dedi .
Benim Muhteşem Üçlü arkadaşlarım heyecanla Falcı Kadın ' ı takip ederken , bende etrafı dolaşmaya karar verdim. Her tarafta "sözde" büyü kitapları ve iksirler vardı. Kadın belli ki dükkanı merak uyandırsın diye baya uğraşmıştı . Bir süre daha " sözde " büyü kitaplarına ve iksirler baktıktan sonra " o " kolyeyi gördüm. Rüyamda ki kolyenin tıpatıp aynısıydı .
Elin istemsizce kolyeye giderken üzerindeki taşlar parlamaya başladı ve kolye resmen üzerime atlayıp kendi kendini boynuma taktı. Korkudan buz kesmiş bir şekile ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı ve dengemi kaybedip popomun üstüne düştüm. Elim kolyeye giderken derin derin nefes alıp veriyordum . Hala şokun etkisindeyken duyduğum Falcı Kadın ' ın sesini duymamla irkilip ona döndüm . Falcı Kadın , yine o gizemli gülümsemesiyle bana bakıyordu ." Bence sana çok yakıştı , hatta adeta senin için yaratılmış . " dedi .
Ben itiraz edecek gibi olsam da , Falcı Kadın beni engelleyip ,
" İçimden geldi , bu müeseseden olsun . " dedi .
Sonrasında herşey çok hızlı gelişti , daha ne olduğunu anlamadan kendimi dükkandan çıkarken bulmuştum .
°°°°°°√°°°°°°√°°°°°°√°°°°°°√°°°°°°√°°°°°°√°°°°°
Sonunda eve geldiğimde kendimi yatağa attım . Son zamanlarda açıklıyamadığım şeyler yaşıyordum . Kolyeyi elime alıp incelerken son düşündüklerim bunlardı , sonraaında olucaklardan habersiz uyuya kaldım...
Umarım beğenirsiniz , yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gizemli Sihri
Fantasyİmkansız gibi görünen bir aşk ve bu aşktan memnun olmayanlar.. . Üzerine bu imkansız aşkın meyvesi olan ana karakterimiz. Gelin neler olucağını hep beraber görelim... Peki ya Ana karakterin Prenseslik ' ten daha büyük sorumlulukları varsa ?