•Şuraya bir bahar şarkısı bırakim de dinleyin•
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu nerden biliyordu bizim burda olduğumuzu? Jisoo iki saat önce story atmıştı nerden bilebilirdi burda olduğumuzu.
"Smile"
Dedi ellerini iki yanda açarak.
Neden bilmiyorum ama kalbim sıkıştı. O burda olduğu icin mi bilmiyorum ama elim ayağım boşalıyordu yavaş yavaş. Onun seungmin icin geldiğini bile bile oluyordu bu. Dönme dolaptan inen seungmini görünce omzuma çarparak yanlarına gitti. Tam o an gözümden yaş geldi. Hangi ara çıktıklarını bilmediğim jisoo ve lisa da yanıma geldi. Jisoo bi abla edasıyla bana sarıldı. Lisaysa göz yaşlarımı sildi.
Chan ise jisungu beklemediği için yüzü düştü. Seungminin hala onun elini tuttuğunu unutarak. Jisung ise onları o şekilde görünce yüzündeki gülümseme bi anda gitti. Onlar bizim yanımıza gelirken seungmin jisungu fark bile etmeden yanından geçti. O kadar insan arasında görmemesi normal bence. Yani sanırım...
Beşimiz bir yerde toplandığı sıra da az uzağında ve önümde duran jisunga bakıyordum sadece. Gözleri dolmuştu.
O seungmini gerçekten seviyordu.
Kafasını kaldırıp bana baktı yaşlı gözlerle. Sonra ise insanların arasından geçip gitti.
Chan seungminin jisungu görememesi ve sadece yanlarından geçip gitmelerine sevinmişti. En azından hala bi umut vardı jisungun vazgeçmesi icin. Belki anlardı ve vazgecerdi.
Gün boyunca chan ve seungmin sanki ilk datelerini yaşayan çiftlermiş gibi el ele dolaştılar. Lunapark dan çıktıktan sonra changbin ve jeongini gördük lan bunlar hangi ara sevgili oldular? Neyse beni ilgilendirmiyor. Changbin bugün çıkma teklifi etmiş sahil kenarında bizimkiler çok sıradan buldular ama bence güzel di. Bende ilerde sevdiğim kişiye böyle teklik etmeyi düşünüyorum. Cok zarif bişey bence.
Gün boyunca jisungu düşündüm. Hatta bi ara yazmak icin mesajlara girdim ama lisa beni görüp telefonu elimden cekti ve jisooya sikayet etti. Sonuç olarak chan dan sonra beni azarlayan ikinci kişi jichu olmuştu.
Yüzüm hiç gülmüyor du ve kızlar bunu fark edince chanın yaptığı salaklıklar dan bahsetmeye başladılar. Tabi chan seungmin olduğu için onları susturmak istemişti ama kızlar chan seungminin yanına giderken nasıl taehyunga çarpıp yere yapıştığını bile anlatmışlardı. Bu üçü benim icin cok özledi.
Akşamın da seungmin de chan da kaldı ve bu beşli tabu oynamaya başladık lisa ve ben bir grup tabiki chan ve seungmin de bir gruptuk jichu ise dakikayi tutuyordu ama bizden daha heyecanlıydı.
"Bak şimdi böyle sopası var ama deniz de gider"
"Ney bu köpek balığı mı?"
"He amk köpek balığı sopasını da balıklara sokarak avlanıyor"
Bi anda söylediğim şeyle herkes gülmeye başladı. Chan hariç o seungmini izliyordu ve oyun boyunca bunu yapmıştı.
"Süre bitti!"
Jisoo senvinçli bi sesle elindeki kum saattini ve çıkan kartları yere bıraktı ve kağıtları karıştı.
"Çekiyorumm.. chan çıktı"
" Ama geçen el de ben olmuştum minho hiç olmadı o olsun"
"Yani bravo sana kaç yaşında adamsın mızıkçılık yapiyorsun ya"
Jisoo elindeki kartları chanın kafasına vurarak cümlesini bitirdi ve oyuna başladık. Eşleşmeler ise
Jisoo-minho
Lisa-seungmin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMİLE
FanficMinho kuzeni chanın ısrarı ile onun okuduğu liseye kayıt yaptırır fakat biraz garip bir sınıfa düştüğünden habersizdi. Tabi ki garip bi aşkın içine de.